Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Dr. Poppers schreef:Hier niet...
:P :P
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

antares schreef:btw: ik ben er zaterdag ook :-)
Allee, twas tof u nog is te zien... die 30 seconden voor dak werd weggejaagd :roll: ;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hier is GHB ook aan het wegebben...
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Ja? Hier wat verder van je anders niet hoor After. Wat ik dit weekend weer heb gezien.. :?
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Den Backer schreef:Ja? Hier wat verder van je anders niet hoor After. Wat ik dit weekend weer heb gezien.. :?
In Illusion? Want iedere keer als ik ga komt er wel altijd een scheve kerel die aan mij komt vragen of ik geen bollen nodig heb of bij heb. Een kleine turk die geen NL kan.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

dj_neo schreef:
Den Backer schreef:Ja? Hier wat verder van je anders niet hoor After. Wat ik dit weekend weer heb gezien.. :?
In Illusion? Want iedere keer als ik ga komt er wel altijd een scheve kerel die aan mij komt vragen of ik geen bollen nodig heb of bij heb. Een kleine turk die geen NL kan.
Nodig heb of bij heb? Is wel een groot verschil tussen he! :P
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Nee niet in illu.. Voorgaande post gingen over de leden hun streken toch & ghb gedoe..
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

A-TOM-X schreef:
dj_neo schreef:
Den Backer schreef:Ja? Hier wat verder van je anders niet hoor After. Wat ik dit weekend weer heb gezien.. :?
In Illusion? Want iedere keer als ik ga komt er wel altijd een scheve kerel die aan mij komt vragen of ik geen bollen nodig heb of bij heb. Een kleine turk die geen NL kan.
Nodig heb of bij heb? Is wel een groot verschil tussen he! :P
Allebei lol. Beetje raar Nederlands nu ik het herlees idd. ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Drugsproces discotheek Illusion terug naar af

vr 13/06/08 13:28 - Het proces tegen de ex-uitbater van discotheek Illusion in Lier moet volledig worden overgedaan. Er zijn procedurefouten gemaakt waardoor de correctionele rechtbank in Mechelen de hele zaak opnieuw naar de kamer van inbeschuldigingstelling heeft moeten sturen.
Normaal gezien zou er vandaag een vonnis geveld worden, maar er zijn aanwijzingen dat niet alle bewijzen geldig zijn.

In de zaak worden de voormalige uitbater en twee portiers beschuldigd van druggebruik en drugshandel. Alle elementen moeten opnieuw bekeken worden.

Ronald L. baatte tot 2004 de Lierse dancing uit. Volgens de procureur zouden er in twee jaar tijd honderden processen-verbaal opgesteld zijn in verband met drugszaken. Illusion zou bekend gestaan hebben als de draaischijf voor de gevaarlijke harddrug GHB.

Rekeningen sinds start van proces geblokkeerd
Het Openbaar Ministerie vorderde voor de uitbater een celstraf van zeven jaar, een boete van 550.000 euro, de verbeurdverklaring van 2,3 miljoen euro winst en onroerende goederen en het verlies van zijn burgerrechten voor tien jaar.

Voor de portiers werd er respectievelijk 5 en 2 jaar cel en een aanzienlijke geldboete gevorderd.

Of die straffen ook worden uitgesproken zal nog een tijdje onduidelijk blijven. Wanneer de kamer van inbeschuldigingstelling de zaak behandelt, is nog niet bekend.

Intussen zijn de rekeningen van de beschuldigden sinds de start van het proces geblokkeerd. De vroegere Illusion-personeelsleden zouden volgens hun advocaat stilaan in financiële problemen komen

Bron:www.deredactie.be
Afbeelding
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion

Bericht door Roeler »

Mja khoor hier vaak negatieve dingen over °illusion°
over dat het vroeger beter was enzo,
dit doet me wel iets en ik wou gewoon eventjes dit posten
Mijn passie zijn gewoon discotheken,gewoon weg alles ervan,ik hou er van hoe ze zich gedragen,dat wereldje,de vaste klanten,portiers,de eigenaar,het personeel en de roddels van de toiletdame,die vaste barman/vrouw,het gebouw waar alles gebeurt en om draait,en de legendarische verhalen die onze Belgische clubs met zich meedragen(als muren konden spreken),eventjestoch respect voor belgie :alien:!
Ik verzamel en lees alles over de Belgische discotheken+buitenlandse discotheken,en dan vooral van vroeger, de muziek- is gewoon prachtig,hoor je idd bijna nerges meer-,flyers,krantenartikels,films,... vooral van:bocaccio-extreme-carat-club x-globe-...heb zelf men eigen zolder een beetje omgetoverd tot mini-discotheek (the highest level :sunny: )

Kben zelf 22jr maar ga al van men 16 naar elk groot event van techno-dance-hardcore-jump (antwerp is burning indoor+outdoor,ghost new yrs eve,reverze 1+2+3+4+5,tomorrowland,q-base-sensation white 2006-2007,bassleader1+2,festivals,en noem mr op
heb op dit moment een tal van Belgische discotheken op men lijstje staan waar ik meermaals ban geweest/kom (gaat wellicht nog veel uitgebreider worden)...complex-versuz-sotto's-noxx-industria-larocca-illusion-cherry moon-cafe d'anvers-buitenlandse disctoheken,.. kleinere clubs zoals copacabana-high street-ibiza-cafe local-ex club londen-ex biazaar,and many more :D
Maar sinds ik illusion ontdekt heb ben ik sinds 3 jaar de gelukkigste mens ter wereld.
ik kom hier altijd terug, ik kan er niet aan doen maar al hetgene ik hierboven beschreven
vind ik dat illusion nog echt aanvoelt als een oude discotheek die al veel gezien en gehoord heeft maar er gvdme nog steeds staat te ronken!,ze is al veel dicht geweest,maar iedere keer heropend? paar keren sportpaleis vol ,ctiy parade,@the the beach,Dat zegt wel iets vind ek
Ze hebben nu idd veel concepten,maar pik het juiste er uit zoals de reunions zoals carat,obsession,..of belgian retro nights,supreme saturday's of the hype! die muziek klinkt gewoon als goud in de oren.
Ze hebben echt nog wel die typische illusion stijl behouden als je de setjes en cd's van vroeger beluisterd en van andere disctoheken van weleer hoort dan is dit vind ik meer verloren gegaan in andere discotheken die er tenslotte misschien ook al 20 jaar staan.

Ik kan het misschien niet vertellen en ben idd nog jong maar het is misschien zoals ze zeggen, nieuwe generatie,nieuw volk,nieuwe smaken,nieuwe muziek etc

Als kerel van de "jongere :cheers: " generatie wil ik enkel zeggen Illusion ruled een stuk en ik krijg nergens dat bangelijke gevoel als in illsuion!
Het is gewoon een supermooie discotheek,leuk volk,vriendelijk personeel,en bangelijke goede muziek!!

I ain't get tired being there every weekend,but sick not being there every day!

grtz
Rythm is a dancer !!
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Ik heb als niet Lierse fan net op hun forum het volgende bericht gelezen:

ter info: SM is Samy Maged, de Egyptische geldschieter en grote baas van de 2de klasser K Lierse SK.

"
Eventjes iets tussendoor: Heb van iemand te horen gekregen (die het ook al eerder wist van Buyens) dat SM aan het onderhandelen is om de Illusion (met bijhorend complex) te kopen?!Weet iemand hier meer over? Moest hier al ergens gestaan hebben of als het oud nieuws is, mijn oprechte excuses dan!

--
Inderdaad MS heeft vorige week de complexen van 't SAS gekocht met daar bij ook den Illusion.Om hier zijn sportclub uit te te bouwen of de JMG academie misschien?
--
MS heeft effectief 't SAS gekocht = Illusion - Tennisclub met indoor - Huis van beweging - voetbalterreinen en recent Wellness club in aanbouw + kinderspeeltuin

The man has got some brains!

"


Heb hier echt een slecht gevoel over ...

Let op dit kan een regelrechte kwakkel zijn!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Illusion

Bericht door Trab »

Als ik het staatsblad erop nalees, dan zou hier wel eens iets van kunnen waar zijn. Je moet maar eens zoeken op ondernemingsnr 431.845.780 ...
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Trab schreef:Als ik het staatsblad erop nalees, dan zou hier wel eens iets van kunnen waar zijn. Je moet maar eens zoeken op ondernemingsnr 431.845.780 ...
Ik heb het eens even opgezocht, maar het verkregen resultaat is voor mijn niet helemaal duidellijk...

Trab wat is jou conclusie dan?
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Illusion

Bericht door pooley »

Bij vonnis van de tweede kamer van de rechtbank van koophandel
te Turnhout, van 6 januari 2009, werd de genaamde HZS VHPM BVBA,
Oosterwijk 88, 2260 Westerlo, discotheek, met ondernemingsnummer
0431.845.780, failliet verklaard - op dagvaarding.
Rechter-commissaris : de heer Vandekerckhove.
Curator : advocaat De Ferm, Ringlaan 138, 2170 Merksem
(Antwerpen).
Tijdstip van ophouding van betaling : 6 januari 2009.
Indiening van schuldvorderingen vóór 3 februari 2009.
Neerlegging eerste P.V. nazicht schuldvorderingen op
17 februari 2009.
De personen die zich persoonlijk zeker hebben gesteld voor de gefailleerde
(zoals onder meer de personen die zich borg hebben gesteld),
kunnen hiervan een verklaring ter griffie neerleggen (art. 72bis en
art. 72ter Fail. W.).
De griffier, (get.) L. Verstraelen.


&


http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_ts ... iste=Liste

Jan Vander Elst = eigenaar Illusion
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Illusion

Bericht door antares »

1. De uitbating van illusion is al meer dan 2 jaar door UN-INT ltd. en niet door de oude BVBA illusion.
2. Lierse heeft idd delen van het terrein gekocht (voetbalvelden en enkele gebouwen) MAAR NIET illusion

voila, een duidelijk antwoord!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast