Illusion

Het forum van Illusion in Lier
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Bedankt voor het duidellijke antwoord !
We zullen op tijd en stond wel horen wat Maged Sammy (Lierse) van plan is met de gekochte gronden...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Illusion

Bericht door pooley »

\o/ for antares
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Illusion

Bericht door Stanne »

als ik mij goed herinner heeft tot een 10tal jaar geleden de A ploeg van Lier daarachter toch getraind ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2009, 20:38

Re: Illusion

Bericht door Tom5 »

Hoe zit het eigenlijk met Illusion @ the beach? Gaat dat niet door dit jaar?
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Geen Illusion Beach denk ik dit jaar.
Of er een outdoor event komt dit jaar weet ik niet.

Waarschijnlijk meer info als de nieuwe website online gaat.

BTW: zaterdag 4 juli weer een echt Illusion avondje -> nieuwe editie van Memories !
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion

Bericht door Roeler »

Mja moest Illusion ooit dicht gaan

Ik heb voor mezelf al voor alternatief gezorgd zodat ek dan verder kan blijve gaan op vette illusion tunes

Rythm is a dancer !!
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Illusion

Bericht door antares »

Stanne schreef:als ik mij goed herinner heeft tot een 10tal jaar geleden de A ploeg van Lier daarachter toch getraind ?
Dat was de ploeg van Lyra (de andere ploeg in Lier); de kantine was net naast the level (linkse deel van de ijzeren trap waar nu "saltatore" is)
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Illusion

Bericht door antares »

kvm schreef:Geen Illusion Beach denk ik dit jaar.
Of er een outdoor event komt dit jaar weet ik niet.

Waarschijnlijk meer info als de nieuwe website online gaat.

BTW: zaterdag 4 juli weer een echt Illusion avondje -> nieuwe editie van Memories !
Omdat we intern en met onze partners besloten hadden dat na al die edities in Hangaar 1 dit geen optie meer was, zijn/waren we op zoek naar een nieuwe en specialere locatie. Per slot van rekening mochten we steeds minder in Hangaar 1 (niet meer op de kade, niet écht meer outdoor, ...) en was de aantrekkingskracht daardoor zwaar verminderd voor het grote publiek.

Daarom hebben we een pak nieuwe locaties aangeschreven, maar alles neemt iets te veel tijd in beslag zodat de deadline in gevaar komt... (de meeste zaken hebben speciale vergunningen nodig en moeten voor gemeenteraden komen)
Er zijn nog een aantal opties in de running, maar (naar mijn bescheiden mening) zijn we al te dicht tegen de zomer om nog iets deftigs in elkaar te boksen tenzij we naar eind augustus verschuiven...

Komt er dit jaar niks? dan maken we dat volgend jaar zeker goed. De contacten zijn gelegd en we weten zeker dat het volgend jaar op die locaties vast en zeker goed gaan scoren... Maar dan is er meer tijd om daar deftig op voorhand aan te beginnen
Verder zijn we nog met een pak extra zaken bezig zodat we het gemis aan outdoor events van de laatste jaren zeker zullen goedmaken de komende jaren!!

Dit jaar doen we ook mee aan 'summer beatz' in Lille: een oper-air festival waar we een area 'hosten'
Maar dit is op commerciëler en jonger publiek gericht... voor de oudere illusiongangers komen de volgende events meer in aanmerking... maar daarover zeker en vast meer zodra het rond is.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Illusion

Bericht door Lestat »

Beach heeft me eigenlijk nooit bekoord - Illusion is Illusion, en that's it, beter dan de club zelf is er gewoon niet ;) je kan de dj's elders laten spelen, je kan doen alsof t illusion is, maar t zal nooit t zelfde zijn - liever the real thing :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Illusion

Bericht door jeec426 »

't kan hier al is gevraagd zijn, maar heb geen goesting voor de 45 pagina's door te lezen. Hoe zit het eigenlijk in Lierke plezierke?? 't was vroeger mijn 2e thuis, maar nu is't al jaren geleden dat ik er nog is binnengeraakt ben. Vooral uit angst van de legende te verpesten en te struikelen over het kinderlijke geweld daar.

'k zit al lang te twijfelen van is naar de memories te gaan. Wie weet kan ik daar de oude sfeer nog is opsnuiven :cheers:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Illusion

Bericht door Stanne »

jeec426 schreef:'k zit al lang te twijfelen van is naar de memories te gaan. Wie weet kan ik daar de oude sfeer nog is opsnuiven :cheers:
Er staat hier in de livesets een full night gepost. Moete voor de aardigheid is binnen halen.
Ik persoonlijk was er snel doorgeskipt => te veel "nieuwe" dingen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009, 19:14

Re: Illusion

Bericht door jeroen »

jeec426 schreef:'t kan hier al is gevraagd zijn, maar heb geen goesting voor de 45 pagina's door te lezen. Hoe zit het eigenlijk in Lierke plezierke?? 't was vroeger mijn 2e thuis, maar nu is't al jaren geleden dat ik er nog is binnengeraakt ben. Vooral uit angst van de legende te verpesten en te struikelen over het kinderlijke geweld daar.

'k zit al lang te twijfelen van is naar de memories te gaan. Wie weet kan ik daar de oude sfeer nog is opsnuiven :cheers:
gewoon doen, en da kinderlijk geweld valt wel mee op ne memories. en als er dan toch wa jonger volk is, is het volk da weet da die muziek betekent.
vant weekend terug ne memories se. ga lekker worden :P
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Wees gerust, vorige editie was bom! Lekker veel volk, maar ni bomvol en supersfeer!
Morgen laatste feestje voor het school terug begint dus dat gaat nog beter worden.

Hier is de line-up:

23:00 Jan Vervloet
00:30 Jan
02:00 A-Tom-X
04:30 Seelen
05:30 Nico
07:30 Jean

Verzoekjes mogen binnen de mate van het mogelijke zal ik ze draaien!

grtz
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Illusion

Bericht door kvm »

Zeker aanwezig vanavond!
Een super plaat die ik jammer genoeg nog nooit in de club heb gehoord maar wel een 100% Memories plaat:

DJ Wout - Adorable (Illusion 4 cd 2 nummer 13 :D )



-Zonder tegen de schenen te willen stampen van de andere dj's.
Ik begrijp niet dat jan weer zo vroeg geprogrammeerd staat??
Van de hele line-up zou jan toch dé dj van de avond moeten zijn
( + jean dan; maar das de man van de sluit ).
Wie kent er de Illusion Classix beter dan hij?

-Verder geen verzoekjes.... of toch:

Respecteer het concept en laat de "Hit Hard" plaatsjes achterwegen. Vorige week was het Belgian retro night !

Ik kijker alvast weer naar uit !
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Illusion

Bericht door djaxxie »

Wat ik op de bizar reunion gehoord heb van Tom is die zeker evengoed in staat om op dat uur te spelen. Al moet ik zeker toegeven dat Jan op de memories echt wel op zijn best is.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten