Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Del@y schreef:jep de kevin in zijn marcelleke toen nog met lang haar
marcelleke, dat woord ken ik ni zenne :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

En het was gisteren weer goe in't sportpaleis,
FEESTEN BOUWEN! Haha! Ik kon ni kieze uit de 3 zalen, twas overal eve goe,ma pff zwete amai!
Ibiza Fuckin' Island!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

twas idd geschift :p ik heb veel in de retro zaal gezeten daar hing de gefliptste sfeer :shock:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ja de retro-zaal was ook wel mijn voorkeur, chance dak e zweetbandje rong mijnen arm had want amai, da zweet drupte da gewoon van den plafond,ge moest er dus wel iets voor over hebben :)
Maar de muziek maakte -zoals altijd- alles goed..
Ibiza Fuckin' Island!
Timo

Bericht door Timo »

Het was idd een dik feesje daar!!

kheb meeste van den tijd in vip rondgehangen en voor de rest in de level gezeten en daar ook de sluiting gedaan, twas er dik in orde!!!
Binnen 10 jaar kunnen wij ook zeggen dat dit legendarische feesjes waren :lol:
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

illusion ik was erbij als yves de ruyter en franky er begonnen te spelen nadat cherry moon voor 3 maanden zen deuren moest sluiten half ,eind oktober 93. Ze speelden er hardcore muziek toen op zaterdag. vrijdag was ook goed met veel thema partys (thunder,isteria,house party,rave explosian,frank struyf gaf er ook veel feestjes op vrijdag.Zondag was het soms open vanaf 18.OO uur met de dj van globe die toen ook een tijdje dicht was. In februari 94 is tofke en kevin er biginnen te draaien op zaterdag dat was ook wel de moeite, tofke draaide hard en kevin meer de zachte stijl ma toen was het smorgens vroeg het beste met de balmoral,globe muziek van toen. Het was daar ook 1 groot drugsfeest ik heb geweten dat ze meer dan 3O soorten pillen haden, dealers in overvloed op de 2 podiums. eva,amor,fischermans,blauw ankers, halve maantjes, 3x5,duifkes ze waren allen aanwezig. In 95 zijn ze eventjes slecht beziggeweest ik denk da tofke veel te veel dope nam zen muziekkeuze was niet zo goed meer.in die tijd heeft hij een ongeval gehad en was niet goed bezig.daarna is philip da op zaterdag beginnen te spelen met wout en de rest
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

95-96 was idd de beste periode, op het hoge podium links stonden de dealers van turnhout

in die tijd was illusion ook lekker donker en iedereen hong stoned in de zetels, en maar smoelen trekken

de muziek voor 95 was wel serieus anders, het is eind 94 dat de trance begon in te geraken, er werd vanaf toen ook minder snel gemixt

rond 96 gingen we zondags eerst nr belair tot een uur of 23 en dan nog nr illusion. was nooit heel druk maar toch een speciale sfeer, maandagmorgen nr carat :oops:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Hier ga ik geen verhalen over typen want anders zit ik hier morgen nog...
Ik ben van midden 98' t.e.m. de sluiting daar honderden keren naartoe geweest, gewoon omdat dit HET was en in mijn ogen -toe of nie- nog altijd IS!!!!
Ik heb héél het land doorkruist en alles dat nog open was toch es geprobeerd maar den Illu heeft me altijd weten weer te lokken/bekoren keer op keer :!:

The name has it all : Illusion is an illusion !!!
Sindsdien is m'n uitgaansleven bijna tot nul herleid.
Mss heeft dit ook wel met m'n leeftijd te maken ondertussen maar ik denk het niet.

Hopelijk gaan ze binnekort goed nieuws knn brengen want anders...
Gio

Bericht door Gio »

keskondisco schreef: Ik ben van midden 98' t.e.m. de sluiting daar honderden keren naartoe geweest, gewoon omdat dit HET was en in mijn ogen -toe of nie- nog altijd IS!!!!
Sorry, maar voor mij was het al veel minder daar in Lier. Ga niet zeggen dat 't er slecht was, maar de beste tijden in Illusion hebben zicht toch wel afgespeeld voor 1996. En enkele jaren voor de sluiting was 't helemaal niks meer, in mijn ogen dan... Ben in die periode (1996) zelf maar enkele keren daar geweest, en als ge kunt vergelijken dan is '98 - '99 ... er niks mee vergeleken. Denk dat mensen die de begintijd van Illusion hebben meegemaakt alleen maar kunnen beamen.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Gio schreef:
keskondisco schreef: Ik ben van midden 98' t.e.m. de sluiting daar honderden keren naartoe geweest, gewoon omdat dit HET was en in mijn ogen -toe of nie- nog altijd IS!!!!
Sorry, maar voor mij was het al veel minder daar in Lier. Ga niet zeggen dat 't er slecht was, maar de beste tijden in Illusion hebben zicht toch wel afgespeeld voor 1996. En enkele jaren voor de sluiting was 't helemaal niks meer, in mijn ogen dan... Ben in die periode (1996) zelf maar enkele keren daar geweest, en als ge kunt vergelijken dan is '98 - '99 ... er niks mee vergeleken. Denk dat mensen die de begintijd van Illusion hebben meegemaakt alleen maar kunnen beamen.

Daar hebt ge eigenlijk wel gelijk in...

95-96 waren fantastische jaren, met Kevin als resident :shock: :shock:

Heb nog geweten dat er grote matrassen lagen links op het hoge podium, iedereen lag daarop te crashen :wink: , zoveel volk dat ge moest proppen om rond te lopen :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Freakske

Bericht door Freakske »

En beste partypeople... zoals de meesten waarschijnlijk al wel vernomen hebben gaat illusion trug open!! 8) 8)

Openingsweekend is voorzien voor 3 & 4 december!! :D
Ik zal er alvast trug elke week zitten!!! :D Arééééééé...

Greetz :wink:
Josjie

Bericht door Josjie »

idd wist het al, ben blij voor de illusiongangers, ik hoop dat de sfeer voor hen dezelfde is gebleven...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ja, jongens ik kan alleen maar mijn menig geven van de jaren da ik begon uit tegaan.
Ik heb er me altijd toch vééél te scheef geamuseerd en kan alleen maar met pijn in het hart lezen da het vroeger nog beter was en dat ik die periode gemist heb.
caratmans

Bericht door caratmans »

:lol:
Laatst gewijzigd door caratmans op 27 nov 2004, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

illusion was het beste eind 93 en 94 daarna is het uitgaan verandert in mijn ogen. toen speelden ze alle soorten house op 1 avond,acid,techno,hardcore,trance en house music. nu spelen ze heel de avond hetzelfde genre.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten