Ramses !

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Club 11 Aka CluBBie

Ramses !

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ooit iemand hier van gehoord, was in Merelbeke gevestigd, was een neig kot heb ik van horen zeggen ! :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't enige wa ik gekend heb is de ramses2 in izegem,maar of da legendarisch was :? en wie kent de bagua in kuurne?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

De Baguag bedoelde waarschijnlijk.In Kuurne was da,ook meer e café he maar wel een hele scheve bedoening met tal van vechtpartijtjes enz.Was wel nog es te doen ma twerd als snel duidelijk dat het niet ging blijven duren.Nog geweten dat er daar 2 BOBkes toestekten en ne maat van me,zo utn aak als wa, ging die gasten wa coke aanbieden en ze wilden weten van wie da was enz en em zei van Pablo Escobar.Iedereen plat natuurlijk waarop die gasten et zijn afgetrapt en 10min later ware ze er met zo'n 8tal.Nie lang daarna werd et spel volledig afgesloten.
ps:mijne maat eeft gewoon alles moete afgeven en een nachtje brommen.
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

ik ken enkel dj ramses, mischien was da van em, of naar hem genaamt, omda em ook van die streek is? ik spreek dan over Ramses De Craene, alias Dj Loneey Tune
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

die suckt bigtime vind ik,heeft ook efkes in extreme resident geweest op zaterdag maar toen was het kalf al lang verdronken :cry:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:die suckt bigtime vind ik,heeft ook efkes in extreme resident geweest op zaterdag maar toen was het kalf al lang verdronken :cry:
Juist, kan mij da ook nog herinneren.
Den triestigen boefer :lol:
Enne of da de Ramses naar hem genaamd was...
Die kerel is toch van het Wetterse en niet van de West-fluten :?
puree

Bericht door puree »

ben misschien 2x naar baguag geweest, maar ne maat van mij zat er bijna altijd. Ofwel voor da em vertrok ofwel na Lagoa op zondag, zo rond 1u ... Er zaten op maandagochtend altijd wel een paar gasten die het "mooie weer" hadden gemaakt in Lagoa ...
Bon, dergelijke cafés zijn niet aan mij besteed ..
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Die Ramses2 ben ik ook ooit geweest 1x'ig, want vond er geen hol aan...
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

keskondisco schreef:
cloud schreef:die suckt bigtime vind ik,heeft ook efkes in extreme resident geweest op zaterdag maar toen was het kalf al lang verdronken :cry:
Juist, kan mij da ook nog herinneren.
Den triestigen boefer :lol:
Enne of da de Ramses naar hem genaamd was...
Die kerel is toch van het Wetterse en niet van de West-fluten :?
dieen is idd van wetteren, o-vl
zelf zijnk ook van daar zelle :p
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ken daar veel volk in 't Wetterse maar of ik er fier op ben :?
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jul 2005, 19:16

Bericht door dj christo »

ik ben daar paar keer geweest ... was kleine disco die op het einde toen balmoral gesloten was geprobeerd heeft van in de morgen open te doen. twas daar niet zo slecht ze en qua inrichting was ook niet zo slecht . normaal deden ze enkel de avond open met wisselend sucses . het begon te beteren met die morgenden , maar helaas hebben de flikke(rs)n het spel gesloten voor drugsoverlast ... lag nogthans redelijk weggestoken.
het had potentieel om ne goede en maybe legendarische after club te worden ....


ps die disco was niet naar hem genaamd .... was gewoon in egyptische stijl
bocca for ever , im so 90's
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast