Philip

Het forum van legendarische Belgische DJ's
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Weet iemand hoe de vriendin van dj philip heet? Volledige naam?

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

crt schreef:Weet iemand hoe de vriendin van dj philip heet? Volledige naam?

Grtz 8)
Katrien is da ma haar fmailienaam weet ik nie heel zeker tis alvast iets met van...

Moet je dien echt hebben makker, spreek me dan es aan op msn kzal wel es vragen als je wil zie dien normaal in de week ng.

grtz
mi vario es primeiro
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Anders CRT moet je eens na de Shaft gaan,zij werkt daar namelijk.
Groetjes :wink:
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Ok merci voor de info!

Ik spreek u nog wel Eldivino!

Grtz 8)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Zondag ben ik mijn eerst zondag in la rocca gaan doen sedert het vertrek van Marko; wie bleek er te draaien? Philip (vanaf 4u30). Zijn set was zalig en draaide tot de sluit (8u30 zoiets)
Ik heb het altijd wel voor Philip gehad, en ben het niet helemaal eens met de commentaren ove rhem hierboven. Ik vond hem in de 'grote dagen' van Illusion wel veel beter dan Wout en Jan, ik heb het dan vooral over de ambi en originaliteit, die hij nog steeds wel heeft. Hij is als opvolger van marko de zondag wel volledig over het hoofd gezien, hij heeft in ieder geval wel de ervaring en de uitstraling om zo'n legende voort te zetten.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Frank VDB schreef:Zondag ben ik mijn eerst zondag in la rocca gaan doen sedert het vertrek van Marko; wie bleek er te draaien? Philip (vanaf 4u30). Zijn set was zalig en draaide tot de sluit (8u30 zoiets)
Ik heb het altijd wel voor Philip gehad, en ben het niet helemaal eens met de commentaren ove rhem hierboven. Ik vond hem in de 'grote dagen' van Illusion wel veel beter dan Wout en Jan, ik heb het dan vooral over de ambi en originaliteit, die hij nog steeds wel heeft. Hij is als opvolger van marko de zondag wel volledig over het hoofd gezien, hij heeft in ieder geval wel de ervaring en de uitstraling om zo'n legende voort te zetten.
Ha, eindelijk eens wat nieuws van het front. Ik ben vorige zaterdag nog geweest en toen was philip ook dik in orde. Hij is ook altijd super vriendelijk! Ik ga binnekort nog eens een kijkje nemen op zondag dan.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik was al sedert begin mei niet meer op zondag geweest, dus was er ook effe uit. Marko draaide toen als vanouds. Philip is moeilijk vergelijkbaar met Marko, mr hij was wel dik in orde!
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

de philip was en is nog altij 1 van mijn lievelings dj's.vooral zijn vroegere setjes vin ik fantastisch!heb er redelijk wa cassetjes van,steek dan eentje op van hem en mijne koptelefoon op mijn hoofd,leg mij in de zetel en dan maar wegdromen hoe het daar vroeger was in illusion.met die lukt da héél goe,soms sta je daar gewoon terug.kon soms wel héél commercieel draaien,ma het grootste deel was hij toch geniaal ze.
zou hier soms iemand setjes willen ruilen van philip (carat,illusion) maakt nie uit.zou graag nog wa meer materiaal willen van hem (van vroeger)
alvast bedankt op voorhand
grtz.
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

kvin de philip van vroeger wel beter dan de huidige philip MAAR dan heb ik et wel over philip in shaft hé... over andere zaken kan ik nie meespreken omdak da vroeger nie zen geweest :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Ik vond Philip vroeger ook veel beter dan nu - oa in Shaft, maar zeker en vast ook in Carat en Illusion. Sinds em in La Rocca speelt, is zijn stijl wat veranderd en die muziek is niet echt mijn ding. :D
Maar 't is en blijft ne bangelijk goeie dj ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lestat schreef:Sinds em in La Rocca speelt, is zijn stijl wat veranderd en die muziek is niet echt mijn ding. :D
Ja, tegenwoordig draait hij nogal hard en saai naar mijn goesting. Spijtig!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

ThaMan schreef:Zeer joviale mens die in den tijd wel met zen 2 voeten op de grond bleef staan. Heb er ooit een aantal voor en achter mogen spelen en was altijd even vriendelijk to bv Gert of Gregg D etc... (da waren jammeklote zene)

dankzij Philip ook in Illusion mogen gaan spelen... gewoon 2 tapes opgestuurd en hij en Ronald hebben die beluisterd en dan moest ik eens langsgaan... ik wil maar zeggen, er is zoveel jaloezie in dat wereldje, tot het kinderachtige toe, tewijl ik me een bult verschoot... hebben hun gedacht gezegd en waren altijd van hun woord! chapeau!. Philip zelf heb ik maar paar maal horen draaien...een set zal me akltijd bijblijven...toen hij guest was in extreme... Ge zag dat hij content was dat'm es het soundsysteempke 'in't rood' kon laten gaan...(Illu stond er ne DB meter verdorie, ging ge daarover, trok'm gans aantal db's naar beneden!!! )..Enfin..toof pee!!!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Dim schreef: Enfin..toof pee!!!
Mij gedacht !!! :D
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Ik vond Philip het beste in den tijd van Tam-Tam(1993) en Baccardi's (1994) :alien: Toen waren ze sets bangelijk goed en hij maakte er elk weekend een speciale set van!! Heb er nog een stuk of 7 van hem van die periode en koester die nog altijd :D
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Dim schreef:
ThaMan schreef:Zeer joviale mens die in den tijd wel met zen 2 voeten op de grond bleef staan. Heb er ooit een aantal voor en achter mogen spelen en was altijd even vriendelijk to bv Gert of Gregg D etc... (da waren jammeklote zene)
dankzij Philip ook in Illusion mogen gaan spelen... gewoon 2 tapes opgestuurd en hij en Ronald hebben die beluisterd en dan moest ik eens langsgaan... ik wil maar zeggen, er is zoveel jaloezie in dat wereldje, tot het kinderachtige toe, tewijl ik me een bult verschoot... hebben hun gedacht gezegd en waren altijd van hun woord! chapeau!. Philip zelf heb ik maar paar maal horen draaien...een set zal me akltijd bijblijven...toen hij guest was in extreme... Ge zag dat hij content was dat'm es het soundsysteempke 'in't rood' kon laten gaan...(Illu stond er ne DB meter verdorie, ging ge daarover, trok'm gans aantal db's naar beneden!!! )..Enfin..toof pee!!!
Idd een zeer joviale kerel. Probleem is wel dat hij een kwalijke gewoonte had (heeft???) om op plaatsen waar hij b.v. eenmalig moest gaan draaien in het rood te gaan en dan ook de boxen naar de ****** te spelen. Dat heeft hij er veel gelapt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten