Philip

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

rizzo> schreef:
Dim schreef:
ThaMan schreef:Zeer joviale mens die in den tijd wel met zen 2 voeten op de grond bleef staan. Heb er ooit een aantal voor en achter mogen spelen en was altijd even vriendelijk to bv Gert of Gregg D etc... (da waren jammeklote zene)
dankzij Philip ook in Illusion mogen gaan spelen... gewoon 2 tapes opgestuurd en hij en Ronald hebben die beluisterd en dan moest ik eens langsgaan... ik wil maar zeggen, er is zoveel jaloezie in dat wereldje, tot het kinderachtige toe, tewijl ik me een bult verschoot... hebben hun gedacht gezegd en waren altijd van hun woord! chapeau!. Philip zelf heb ik maar paar maal horen draaien...een set zal me akltijd bijblijven...toen hij guest was in extreme... Ge zag dat hij content was dat'm es het soundsysteempke 'in't rood' kon laten gaan...(Illu stond er ne DB meter verdorie, ging ge daarover, trok'm gans aantal db's naar beneden!!! )..Enfin..toof pee!!!
Idd een zeer joviale kerel. Probleem is wel dat hij een kwalijke gewoonte had (heeft???) om op plaatsen waar hij b.v. eenmalig moest gaan draaien in het rood te gaan en dan ook de boxen naar de ****** te spelen. Dat heeft hij er veel gelapt.

hehe had ik al wat in de mot precies... bad habit zenne!! echt wel bad!!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ja, sorry dan, maar dan ben je dus professioneel gezien GEEN goede DJ. "Kijk eens, ik speel hard mijn platen, dus ik ben goed bezig zenne...." :roll:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

djginod schreef:Ja, sorry dan, maar dan ben je dus professioneel gezien GEEN goede DJ. "Kijk eens, ik speel hard mijn platen, dus ik ben goed bezig zenne...." :roll:
Wie zedde gij om een icoon als Philip te veroordelen tot onproffesionele dj? Ge gaat hier verder op roddels... Eén van de weinige dj's die de pannen van het dak speelde al zat er maar 50 man binnen... Dat heb ik ne Jan of zo nog niet weten doen ze. Als er 50 man in Carat zat mixte hij zen plaat en ging hij op zen stoeltje zitten. Wat heb jij al bewezen trouwens?
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Zo, kom eens van die kast af.....

1: Ik had het eigenlijk meer over het ALGEMEEN, de stelling dat als je hard draait, je dan maar een goede DJ bent.

2: Ik ken Philip zelf ook goed hoor. Als regelmatige La Rocca ganger (allee, toch een paar jaar geleden) heb ik heeel veeel sets van hem op DAT liggen hier. Ook nog met hem gedraaid in Shaft, op een retro party, en het is een aardige man. Dus je hoeft hem niet zo te verdedigen hoor.

3. Wat ik al bewezen heb ? Tsjah, in het DJ wereldje vrij weinig hoor. Ben gewoon een muziek (en retro house) liefhebber, en IK stel altijd hoge eisen aan kwaliteit. Vandaar mijn stellige reaktie.


Maar ik zal je gerust stellen. Ik heb niet de indruk dat Philip een onprofessionele DJ is. Misschien dat DIM of Rizzo meer uitleg kan geven dan ?
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

djaxxie schreef:
djginod schreef:Ja, sorry dan, maar dan ben je dus professioneel gezien GEEN goede DJ. "Kijk eens, ik speel hard mijn platen, dus ik ben goed bezig zenne...." :roll:
Wie zedde gij om een icoon als Philip te veroordelen tot onproffesionele dj? Ge gaat hier verder op roddels... Eén van de weinige dj's die de pannen van het dak speelde al zat er maar 50 man binnen... Dat heb ik ne Jan of zo nog niet weten doen ze. Als er 50 man in Carat zat mixte hij zen plaat en ging hij op zen stoeltje zitten. Wat heb jij al bewezen trouwens?

nu om es niet over de mix zelf, platenkeuze etc bezig te zijn, daarvoor heb ik'm veel te weinig gehoord... maar als ge andermans materiaal niet respecteert dan is dat ook een stukje onprof volgens mij... als ge normaal speelt en 't gaat niet luid genoeg om uw volk dat op de vloer staat te doen beven...dan hebt ge de verkeerde installatie punt... of alleszins kutmonitors :mrgreen:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

de monitors zijn voor den dj .. en dus gaat ge daarmee het volk ni doen beven, ik probeer die trouwens steeds zo stil mogelijk te zetten ..

andermans gerief kapot spelen .. kan niet vind ik .. beetje respect ..

over Phillip .. bangelijk goede dj, daar ni over getwijfeld .. en als mens .. evenals ginod samen mee gedraait in Shaft .. en voor dat beetje dat ik dan ken .. ne zeer bonne mens ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

bouq schreef:de monitors zijn voor den dj .. en dus gaat ge daarmee het volk ni doen beven, ik probeer die trouwens steeds zo stil mogelijk te zetten ..
dat bedoelde ik niet hé :mrgreen:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Philip

Bericht door Lestat »

caratboy schreef:de grootste dj van ze allemaal zijn we hier nog bijna vergete.
dj philip :!: :!: :!: heeft op alle feesje zowat bijna gedraait
illusion,tamtam,shaft,creamm,larocca,space,barabar......
is volges mij DE dj van belgië 8) zijn mixen zijn wel ni altijd zo zuiver (vroeger toch,nu ist al gebeterd)ma toch zijn muziekkeuze is :shock: :shock: :shock:
denk maar aan de carat periode :twisted:
Ge vergeet Carat jong :eek:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

MIE!! schreef:Ik ken de Phille ook een beetje en da is idd ne kei goeie mens super lief en super grappig :lol:
maar thaman heeft hier wel een beetje gelijk,qua draaien dan he maar dat neemt zeker ni weg dat ik door de Phille super tijden beleefd heb, zowel in illusion als in carat!


@Thaman vd Gert :lol: zou hem naar dezen topic komen loeren? :lol:
Philip is idd megagast ;) Ik herinner me nog heel goe da we uit de magic hoeve in wommelgem strompelden (carat party ergens in 2005), scheef as ne gieter, en dat de Philip ons nog kwam uitzwaaien met de woorden : voorzichtig he mannen :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

baccardisboy schreef:ik heb nu zo een 92 tapes gekregen van dj philip @ carat @ illusion en veel sluitingen :wink: zeer goeie tapes tussen amai :D
Euhm is er een mogelijkheid dat die tapes online kunnen komen ? :D
Als t ni lukt om technische redenen, ik wil ze gerust voor u omzetten en ze u nadien zowel digitaal als de originals terugbezorgen :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten