CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zijn tofke en struyf daar indertijd zelf vertrokken?heel spijtig da die weggingen want die 2 met franky jones :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Ja daar zeg je iets Tofke ik heb eens samen een namiddagje met hem doorgebracht in La Bush, hij is zo zot als een achterdeur!!!
Mroizo

Yuuw people

Bericht door Mroizo »

Mijn vraag was als er iemand nog foto's van de Carat heeft,dus fotos van het gebouw int donker of klaar of foto's van de Carat binnenin,hopelijk heeft iemand deze nog en kan die mss dubbel maken en opsturen naar mij,ik zal er zeker voor betalen ... hopelijk krijg ik reacties ... Grtzzz Carat fan !!
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ja ja carat gene zever spijtig dat het dicht is heb er goed gefeest op elk moment van zaterdag de zondag of maandag en zelfs ne keer op dinsdag ne after party van techno 94
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Den eerste keer da ik daar ooit beland ben was op ne zondagavond.
K'ga da nooit vergeten.
Parking op, autootje uit, we moesten een vijftal auto's passeren om naar binnen te gaan en in drie van de vijf waren ze baantjes aan't trekken :shock:
Parkeerwachter stond zelf te babellen mee énen die der in de verste verte nog nie normaal uitzag en leute da ze hadden :P
Binnen geen kat op dienen dansvloer maar t'was nog redelijk vroeg ze, paar uur later...YIPLA, vollen bak.
Goe sfeerke maar de hoogdagen zoals ik lees, jammer die heb ik nooit gekend :cry:
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

zalig de carat.
de maandag was dat ook gans de dag open.
is eens wat anders dan uw roes uit te slapen op de schoolbanken.

ik herriner mij nogvaag een of andere vette pooier ( denk ik toch ) die daar soms in een hoekje zat met een hele zwerm mokjes bij hem.


:wink:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Hey gasten het is hier zo stil omtrent deze toch wel unieke afterclub in Belgie!!!
niemand die hier nog straffe stoten heeft meegemaakt ??
caratboy

Bericht door caratboy »

M.U.C. schreef:Hey gasten het is hier zo stil omtrent deze toch wel unieke afterclub in Belgie!!!
niemand die hier nog straffe stoten heeft meegemaakt ??
Laatst gewijzigd door caratboy op 19 sep 2005, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Kben er ook eens gweest in oktober 2001, was toen ne zondag met stefan en filip!!! Vond ht echt de max, en die lichtjokey was ook toffe gast!! Als ik m nie vrgis heette die ook filip, khb trouwens ng altijd zn gsmnummer!! En, idd, hl vl stuikhoofden!! Echt wel iedreen gwoon!!! Kweet ng op parking dat r ene vloeibare aan ht vrkope was: die deed zn koffr open: ge wilt niet wete wt daar allmaal inzat, ma twas vrij decadent :shock: !!! En dan, paar maand latr begin 2002, vrgoed geslote natuurlijk. Jammer :(
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

mja, ben er een keer geweest als klant en een keer als dj, beide gelegenheden was het een ramp: de meest crapuleuze security (na het draaien (!) wou ik naar buiten en de buitensmijter daar zei letterlijk "100 frank of meteen op uw bakkes". De mensen en het sfeertje waren op z'n zachtst gezegd een bende junkies op een drugfeestje. Zelden zo'n erge toestanden gezien, en dus best dat het gesloten werd. Clubs als Carat hebben het imago van de clubs in België deftig (en voorgoed) naar de kloten geholpen.

Qua inrichting en sound was 't ook al gene vette, ik begrijp echt niet wat daar zo legendarisch aan was. Veel te klein ook.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

het was een afterclub en die zijn altijd kleiner dan de gewone dancings.En als je niet tegen het druggebruik kon dan moest je er maar wegblijven. ofwel hou je ervan ofwel verafschuw je de hele boel dat is altijd zo geweest met afterclubs.Je vind de carat al erg wat zou je dan zeggen moest je in de globe of balmoral geweest zijn,die clubs waren nog kleiner.IK denk zelf dat je direkt zou gaan lopen zijn.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

euhhhh...denk wel da norman nog in bal of globe geweest is ze :lol: enfin,soit
Josjie

Bericht door Josjie »

norman is een OUDE rot
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

dank u josjie :lol: Just 30 geworden :p

Ik ben nog in de Globe en balmoral geweest, Balmoral zelfs ieder weekend zowat voor een drietal jaar. Van Henk en kevin heb ik zowat dj'en geleerd, gewoon door op hun handen te gaan kijken daar ;)

Globe was idd ook zo'n sfeertje a la Carat, maar ik voelde me er nooit ongemakkelijk of onveilig. In Balmoral ook trouwens, al was't nie bepaald het brave volkske daar. Carat vond ik echt ongemakkelijk. Kan er niks aan doen. Druggebruik op zich kan me weinig schelen, maar je hebt gebruik en je hebt criminaliteit en gebruik die ietske te zwaar opvalt naar de buitenwereld. 'k ben ook geen heilig boontje zu, maar toch, in Carat was't ietske te erg. 't Was vooral het personeel en de security in't bijzonder die het voor mij verkloot heeft daar.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Mroizo

yuw

Bericht door Mroizo »

ik ben er een tijd veel zondags + s'maandags geweest, ik ging binnen met een smile & kwam er ook buiten met een smile 8) het enigste wat mij wat tegenzat is dat er in de zomer de verwarming opstond binnen,iedereen was er gewoon kletsnat van de zweet binnen en dat opdat de mensen wat meer zouden drinken, hehe,heel op t laatste was er niks mer,rond 2001 ongeveer dacht ik, heel weinig volk en gene sfeer,als ik het geld had kocht ik de zaak terug over met dezelfde residents & vroegere muziek :D het enigste wat ik nog heb van de carat nu is een heeele hoop cassetten & een deel waaier 'voor de warmte toen' :lol: grtzz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten