CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Het is gewoon, overdaad schaadt, sommige gasten die ik ken, lijken gelijk altijd in een diepe roes te leven, kunnen met moeite deftige zinnen bouwen,......triestig zunne als ge weet wat voor vrolijk mensen dat vroeger waren :cry:
Fieneke

Bericht door Fieneke »

Club 11 schreef:Het is gewoon, overdaad schaadt, sommige gasten die ik ken, lijken gelijk altijd in een diepe roes te leven, kunnen met moeite deftige zinnen bouwen,......triestig zunne als ge weet wat voor vrolijk mensen dat vroeger waren :cry:
of als ge weet hoe een sportieve levenslustige mensen het waren, ja dan doet dat idd wel wat pijn ja :cry:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Fieneke schreef:
Club 11 schreef:Het is gewoon, overdaad schaadt, sommige gasten die ik ken, lijken gelijk altijd in een diepe roes te leven, kunnen met moeite deftige zinnen bouwen,......triestig zunne als ge weet wat voor vrolijk mensen dat vroeger waren :cry:
of als ge weet hoe een sportieve levenslustige mensen het waren, ja dan doet dat idd wel wat pijn ja :cry:
I know the feeling fieneke :cry:
Fieneke

Bericht door Fieneke »

Club 11 schreef:
Fieneke schreef:
Club 11 schreef:Het is gewoon, overdaad schaadt, sommige gasten die ik ken, lijken gelijk altijd in een diepe roes te leven, kunnen met moeite deftige zinnen bouwen,......triestig zunne als ge weet wat voor vrolijk mensen dat vroeger waren :cry:
of als ge weet hoe een sportieve levenslustige mensen het waren, ja dan doet dat idd wel wat pijn ja :cry:
I know the feeling fieneke :cry:
ik denk altijd zo, tis huneige keuze, ze beseffen het zelf wel hoor, mijn ex heeft me 5 jaar geleden vertelt dat hij niet meer als dat wil in zijn leven, dat hij gelukkig is zo....kbegrijp het nog steeds niet, volgens mij weet tem nimeer wa gelukkig zijn is :?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja, da is waar wat ge daar zegt :twisted:
Josjie

Bericht door Josjie »

we hebben een drugstopic, probeer hier het aub over de carat te houden...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

daar hebben we josjie met zijn Eloftrekskes weer :evil:
Josjie

Bericht door Josjie »

zeg da's wel mijn idool hé :-) btw wie zit ier altijd te zagen voor een beke regels en al... :-p

heb trouwens een nieuw werkwoord: iets elofiseren...
davo

Bericht door davo »

draai de gij dan ook in sotto's??? :P
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

jama, drugstopic en carat, lope echt sterk ineen he :wink: :wink: :)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

kheb ier een setje van philip in carat uit 2001 en ik moet zeggen dat dit PLAT is! Flesh &Bones, Sylver, vind ik persoonlijk een legendary club onwaardig
Fieneke

Bericht door Fieneke »

die plaat van flesh and bones vindek nochtans ni slecht :?
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Sinds ik de film 'Steve + Sky' heb gezien kannek da lieke van Flesh & Bones ook wel degelijk appreciëren, superbeestigen film, ma soit ben hier off-topic aant gaan.

Greetz
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Da kan kloppen, heb ook paar k7 en daar staan ook wat platte nummers op, tja soms was het wel verschieten zunne :twisted:

:arrow: Allez back too topic Carat Patat :lol:
Fieneke

Bericht door Fieneke »

ik weet ni of jullie het weten, maar de Magic Fille doet in de Magic steeds zijn best om de sfeer van carat na te bootsen :!:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten