CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Mooi, maar da kan niet hetzelfde zijn, carat had ietske magische, zet die naam op een andere gebouw en zal ook niet magische zijn, het was gewoon de ligging, de periode,de muziek in die tijd, nu tegenwoordig weining goede kwaliteit muziek ,want nu lukt dat niet meer, teveel wetten controles, noem maar op, iedereen word er toe gedreven om in een rij te lopen en ja te knikken, ietske dat niet in overheidinstanties hun plannen past wordt gedwarsboomd of noem maar op, het leven als vrijbuiters is voorbij :cry:
Mroizo

yuw

Bericht door Mroizo »

wie kan mij zeggen wat de datum was van de allerlaatste party in de carat ? grtz
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

De ouderen zeggen da de jeugd van tegenwoordig geen karakter meer heeft. Na een heel weekend goe gefeest :shock: :shock: te hebben, 's zondags toch de Carat nog bezoeken... Awel ik noem da karakter hebben :D
't Is zalig om da logo nog is te zien, ik kreeg er spontaan kippevel van over heel m'n lijf...
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad dat logo heeft wel een bepaalde stijl e :D ik ben zelf ook gek van t logo Carat rulezzzzzzzzzzzz 8) greetz 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Wie herrinnert zich het "terras" nog aan carat,dat is niet zo heel véél open geweest hoor,dat was in 97 da weet ik nog,eigenlijk was dat een stuk van de parking waar ze met van die rieten matten een afsluiting hadden gemaakt,als je carat binnenkwam was het eigenlijk gewoon rechtdoor,daar was een deur..
MAN OP DAT TERRAS OOK FEESTEN GEBOUWD ZELLE! :twisted: 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't was toen precies de periode van de terrasjes,axiome heeft dan ook efkes een terras gehad maar 't werd rap opgekuist :lol:
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

cloud schreef:zijn tofke en struyf daar indertijd zelf vertrokken?heel spijtig da die weggingen want die 2 met franky jones :shock:
Kweet dat Jean eigenlijk min of meer Tofke heeft weggespeeld indertijd in Carat. Allé Jean is toch in de plaats van hem gekomen maar hoe het verhaal juist in elkaar zit weet ik nie heel zeker...

grtz
mi vario es primeiro
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

aapje schreef:Kben er ook eens gweest in oktober 2001, was toen ne zondag met stefan en filip!!! Vond ht echt de max, en die lichtjokey was ook toffe gast!! Als ik m nie vrgis heette die ook filip, khb trouwens ng altijd zn gsmnummer!! En, idd, hl vl stuikhoofden!! Echt wel iedreen gwoon!!! Kweet ng op parking dat r ene vloeibare aan ht vrkope was: die deed zn koffr open: ge wilt niet wete wt daar allmaal inzat, ma twas vrij decadent :shock: !!! En dan, paar maand latr begin 2002, vrgoed geslote natuurlijk. Jammer :(
Dien Lj was idd Filip Matthijs, daarvoor was da Dakke garcon in outline nu en ex garcon in Cherry Moon, en die heeft nu Magic hé en werkt ook voor Illusion. Echt eene toffe gast is datte!!

grtz
mi vario es primeiro
lowrider

Bericht door lowrider »

eldivino schreef:
aapje schreef:Kben er ook eens gweest in oktober 2001, was toen ne zondag met stefan en filip!!! Vond ht echt de max, en die lichtjokey was ook toffe gast!! Als ik m nie vrgis heette die ook filip, khb trouwens ng altijd zn gsmnummer!! En, idd, hl vl stuikhoofden!! Echt wel iedreen gwoon!!! Kweet ng op parking dat r ene vloeibare aan ht vrkope was: die deed zn koffr open: ge wilt niet wete wt daar allmaal inzat, ma twas vrij decadent :shock: !!! En dan, paar maand latr begin 2002, vrgoed geslote natuurlijk. Jammer :(
Dien Lj was idd Filip Matthijs, daarvoor was da Dakke garcon in outline nu en ex garcon in Cherry Moon, en die heeft nu Magic hé en werkt ook voor Illusion. Echt eene toffe gast is datte!!

grtz
ja, is echt wel een te gekke kerel. Die gaat er ook 100 percent voor. Spijtig dat de "Magic" wat minder draait. Aan hem zal het zeker niet liggen. Vooral die thema avonden (sinterklaas, kerstmis, pasen....) enzo zijn super. Wat ik daar al allemaal gezien heb.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Zo is het lowrider :wink: ,de filip is echt ene superkerel,die met zijn ervaring is op zijn best in thema's enz. voor clubs bedenken en organisere.Wat die allemaal bedenkt. :shock:
In de huidige club wereld is er te weinig variatie in feestjes:birthday-party's en guest-dj's and that's it. :cry:
Ma nu back on topic,de Filip zelf was ook dj in Carat en zeker nie slecht.
Groetjes :)
davo

Bericht door davo »

fille is ne superpe!

beestige feestjes al gehad in magic! en begint beter en beter te marcheren!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

davo schreef:fille is ne superpe!

beestige feestjes al gehad in magic! en begint beter en beter te marcheren!
Zo is het Davo en jij ook :wink: .
::DIAMONDS ARE FOREVER::
Groetjes :)
davo

Bericht door davo »

nickske we moeten nog is afspreken! tword weer tijd voor een superfeestje!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Das waar,ma als je vrijdt gaat dat nie altijd zo goed meer :D ,misschien morgen in de geldschieters van Carat(om toch een beetje on-topic te blijven) op de mechelsesteenweg 382 in lier.Groetjes 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

jep frank struyf is samen met tofke uit carat vertrokken .ma toen carat nietmeer zo goed draaide is hij terug gekeerd ma zonder tofke
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten