CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
CARAT LOVER 4 LIFE

CARAT PATAT

Bericht door CARAT LOVER 4 LIFE »

THE AFTERCLUB OF BELGIUM

THE PARTY PEOPLE

THE PERFECT ATMOSPHERE

THE BEST DJ'S OF BELGIUM >WOUT JAN PHILIP ZOLEX YVES DERUYTER<

NO RULES

NO COPS

BUT ONE DAY ............................:-( :-(

IT CHANGED



R.I.P CARAT AFTERHOURS
Richman

Bericht door Richman »

Ben er naar het einde toe een paar keer binnengesprongen op zondagavond, het zat niet zo vol meer, muzikaal was het nog altijd top hoor al weet ik niet wie er toen op die moment droei want ik was bezig op de parking naar de autosleutels te zoeken van onze chaffeur. Verdomd lastig hoor!

:wink:
Laatst gewijzigd door Richman op 10 sep 2004, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Freakske

Bericht door Freakske »

Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel :(
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Josjie

Bericht door Josjie »

Denk dat iemand de Cosmo vergeten is in da lijstje... Moet zeker niet onder doen voor Zolex en ja de rest...
Nelly

Bericht door Nelly »

Ik heb véél tijd doorgebracht daar en heb er dan ook super herinneringen aan over gehouden!

Vooral die zondagnamiddagen en avonden waren heilig. Ik zie me daar nog staan op die lichtgevende dansvloer, bomvol!! En die sfeer die daar hing was echt wel apart en om nooit meer te vergeten.

Memories memories memories...
Gast

Bericht door Gast »

ik ben in carat geweest als het juist opengegaan is we kregen rond 5a6 uur de flyers in illusion en zijn tegen O7OO uur na daar vertrokken dat was 1 groot feest daar after pary op zen best 94,95,96,97,98,99 waren nog goed ma daar na was het minder geworden ander soort volk mensen dat er niet hoorde te zijn
davo

Bericht door davo »

carat was idd wel patat!

ex personeel doet nu de club magic feestjes! Binnenkort zelf eentje met cosmo!
Timo

Bericht door Timo »

Anonymous schreef:ik ben in carat geweest als het juist opengegaan is we kregen rond 5a6 uur de flyers in illusion en zijn tegen O7OO uur na daar vertrokken dat was 1 groot feest daar after pary op zen best 94,95,96,97,98,99 waren nog goed ma daar na was het minder geworden ander soort volk mensen dat er niet hoorde te zijn
ik hoop dat je het niet op mij hebt... hehhee neenee ik voel me niet aangesproken :D
ik heb het laatste nog wa meegemaakt, allemaal wel vaag maar wat wil je, van illusion naar carat tot 's avonds en dan slapen nog op de schoolbanken :lol:
maar ik vond wel dat het serieus scheef liep daar opt laatste en da schoenen pikken was eigelijk lachen en zielig tegelijk :D

mja carat was bom gewoon!!!!!
Kernel

Bericht door Kernel »

Josjie schreef:Denk dat iemand de Cosmo vergeten is in da lijstje... Moet zeker niet onder doen voor Zolex en ja de rest...

wat zeg jij nu zolex was veruit beste dj in carat zat er wekelijks kon die vent een vet setje draaien seg.
2000 & 2001 waren ook goed hoor als ik een tape opzet van toen is nog steeds mega =-)

maat van me heeft nog zo een tafelblad van carat met die ronde gekleurde plastik erin =-)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel :(
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Shame on you!
Ge weet ni wa ge gemist hebt..
De sfeer, het volk, de MUZIEK, aye caramba, den tijd vliegt..
Heb nog vele k7jes en fotos en zelfs 2 videobanden van de carat, kan ik altijd ff terug gaan naar daar..mmm, i like it..a lot!
Ibiza Fuckin' Island!
Timo

Bericht door Timo »

MIE!! schreef:
Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel :(
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Shame on you!
Ge weet ni wa ge gemist hebt..
De sfeer, het volk, de MUZIEK, aye caramba, den tijd vliegt..
Heb nog vele k7jes en fotos en zelfs 2 videobanden van de carat, kan ik altijd ff terug gaan naar daar..mmm, i like it..a lot!
posten die handel mie!! :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Timo schreef:
MIE!! schreef:
Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel :(
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Shame on you!
Ge weet ni wa ge gemist hebt..
De sfeer, het volk, de MUZIEK, aye caramba, den tijd vliegt..
Heb nog vele k7jes en fotos en zelfs 2 videobanden van de carat, kan ik altijd ff terug gaan naar daar..mmm, i like it..a lot!
posten die handel mie!! :wink:
Awel ik wil kik da wel doen, alleen is de vraag, HOE doet ge da????
Ik snap er de balle van.. :oops:
Ibiza Fuckin' Island!
Club 11 Aka CluBBie

Dikke feeste

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja als ik eraan denk , heb ik nog kippevel, :) heb ik daar ook menige zalige feestjes meegemaakt :D , was vooral super na een nachtje La Rocca om dan af te zakken naar de Carat om dan een prachtig weekend te eindigen in Den Extreme (The Legendary Mondays !!!) of gewoon zaterdagavond thuisblijven en de zondag dan fris en monter naar carat te rijden 8)


Jezus wat mis ik die tijden toch :( :(
007

Bericht door 007 »

hmmmm het was inderdaad een bere club, maar ik ben daar een 30 tal keer geweest en de muziek was daar heel goed, maar ik ging toch liever gezegd naar de globe of den balmoral. tja ik kende daar meer volk en de weg zelf naar en van carat vond ik wa te gevaarlijk voor de copes :lol: 8) :wink:
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 sep 2004, 23:09
Locatie: Bxl

Re: CARAT PATAT

Bericht door Fredd404 »

CARAT LOVER 4 LIFE schreef:THE AFTERCLUB OF BELGIUM

NO RULES

NO COPS

BUT ONE DAY ............................:-( :-(

IT CHANGED

R.I.P CARAT AFTERHOURS
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast