CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Mroizo

re...

Bericht door Mroizo »

dat moet 'waaiers' zijn :P grtz
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

raar dat norman zich niet thuis voelde in carat ,zeker als ge al zo lang uitgaat.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja , het was daar altijd bloedheet met momenten :lol: , ooit eens meegemaakt dat ik met een gast van la rocca kwam, en hop carat binnen, tegen sluit vertrokken we, en die kerel volledig uit den haak , pak zijn sleutel en stap in, ik was zo zat of nen zwitser, dus ik had het niet door :P ,blijkt toen we in Gent aankwamen dat hij met een verkeerde vest was buitengegaan en zoook de verkeerde auto :shock: , ge moet het maar tegenkomen, wij onmiddelijk weer en ja de auto stond er nog, ocharme die meid van wie de auto oorspronkelijk was, ze was er het hart van in en dacht dat em gepikt was :D , soit eind goed al goed, achteraf heb ik er serious moeten om lachen :P , want rara ik kwam dat meisje tegen overlaatst.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

haha straf verhaal!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja met momenten komen de memories terug he :P , en met dak die meid tegenkwam kwam er rapper :wink:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2005, 17:36

Bericht door caratlove »

Man man ik mis de carat echt waar .Voor mij was da the place 2 be.Die zondagen en maandagen, tot in de late middag. Da was echt PATAT.En Ons MA ( de wc madam) we missen ze!!!!
CARAT 4 EVER ..

GREETZ CARATLOVE :idea:
Cyta

Re: Yuuw people

Bericht door Cyta »

[quote="Mroizo"]Mijn vraag was als er iemand nog foto's van de Carat heeft,dus fotos van het gebouw int donker of klaar of foto's van de Carat binnenin,hopelijk heeft iemand deze nog en kan die mss dubbel maken en opsturen naar mij,ik zal er zeker voor betalen ... hopelijk krijg ik reacties ... Grtzzz Carat fan !![/quote]

ik heb nog wel ne foto van Carat...van de buitenkant maar wel na de vernieuwing (denk 2000 of 2001) Heb ook nog verschillende sets...ma weet ni hoe ik die moet posten...
Fieneke

Bericht door Fieneke »

Carat, der zijn gewoon geen woorden voor in mijn ogen, zo is er maar een, want in mijn ogen is er geen enkele afterclub die carat ooit getopt heeft, niet outline, niet Creamm, niet globe, ni balmoral MAAR CARAT :twisted: 8) :wink: is the one and only
Cyta

Bericht door Cyta »

jaja Carat...onvervangbaar... zou wel eens willen weten hoe het zou zijn moest het nog een keer open gaan... hoewel er tegen het einde niet veel meer te zien was...en de sfeer was niet meer hetzelfde hé :-(
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Tja tijden en feestjes zoals in die periode komen nooit meer terug, reden, nen mens mag niks meer of de flikken tikken u op uw vingers :cry: , maja voor sommige onder ons is het wel beter denk ik, want waren soms zware dagen en nachten :twisted:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja das ma best da die losbandige periode voorbij is want er zijn velen die door hun gekke toeren nog steeds op den dool zijn, hiermee bedoelek mensen die nie konden omgaan me dope en dachten dat leven 1 groot feest is.Iedereen kent wel zo'n gasten waarvan ge eigenlijk medelijden mee ebt.Ma ik vind da drugs nie verslavend zijn, zoals drank, het hangt af van persoon tot persoon he.Coke is leuk en wilde wel meerdere keren doen maar kheb geen moeite om er mee te 'kappen'.Tzit ook wel in u koppeke.
Das enkel mijn mening...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja , ken zo paar mensen soms vreselijk om die tegen te komen, alles kapot van overdaad :cry: , zoals van den boeinans zei, trop is teveel en teveel is trop
Cyta

Bericht door Cyta »

Zo is het, ge kunt wel feesten, ik heb mij trouwens ook goe laten gaan :D , ma er is meer in t leven dan dat alleen hé. ik vind het zielig als mensen hun leven laten leiden door dope...dat gaat meestal van kwaad naar erger hé...
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

Inderdaad, ik heb ook een wilde tijd gehad, elk weekend xtc, vloeibare, af en toe eens een lijntje coke, mr na iets meer dan een jaar had ik wel gezien, nu neem ik héél af en toe nog eens iets.

Mr het is inderdaad jammer als ge dan mensen tegenkomt die na al die jaren nog ze bezig zijn dan is dat toch jammer hoor.
Fieneke

Bericht door Fieneke »

LunatiK schreef:ja das ma best da die losbandige periode voorbij is want er zijn velen die door hun gekke toeren nog steeds op den dool zijn, hiermee bedoelek mensen die nie konden omgaan me dope en dachten dat leven 1 groot feest is.Iedereen kent wel zo'n gasten waarvan ge eigenlijk medelijden mee ebt.Ma ik vind da drugs nie verslavend zijn, zoals drank, het hangt af van persoon tot persoon he.Coke is leuk en wilde wel meerdere keren doen maar kheb geen moeite om er mee te 'kappen'.Tzit ook wel in u koppeke.
Das enkel mijn mening...
ken het maar al te goe, mijn ex is zo een geval, illusion en carat gingen open, is ermee begonnen mee de rommel, was toen 14 jaar is er nu 25 en nog steeds dezelfde vuiligheid dat tem door zenne neus jaagt :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast