Club X in verbouwing

Het forum van Club X in Wuustwezel
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Ik zou zeggen zet 'm op he!!
:wink:
Als je het mij vraagt hebben ze de digitale camera gewoon 10 jaar eerder op de markt moeten brengen, dan had het net waarschijnlijk nu nog bezaaid gestaan met ouwe X foto's!! :lol:
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ja da vind ik echt triest. Shit zeg, de jeugd is verwend tegenwoordig. Hele sites vol met foto's van hun favo dancing... :oops:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Thunderdome compilatie:

http://thunderdome.id-t.com/portal/vide ... lation.wmv

Als je heel heel goed kijkt kun je een klein stukje X wuustwezel ontdekken, nml van 22:39 t/m 23:44
Best wel grappige beelden, maar de beeldkwaliteit is slecht :?
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

thx man, nothing can beat the 90's :shock:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Hey Gottie,

Waar komen die Thunderdome on tour beelden vandaan?
Is dat van die 10 jaar Thunderdome dvd? Als daar oud X beeldmateriaal op staat heb ik toch flink zitten slapen toen ik m keek. Ik ga die dvd weer direct lenen bij m'n kameraad als dat zo is.... :D
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Hi R.G.

K'heb geen idee of die van die DVD afkomen,
Die beelden staan gewoon op de Thunderdome-site
http://thunderdome.id-t.com/portal/
En dan staan de beelden onder Thunder TV

Trouwens het is ook bijna niet te zien dat het de ouwe X is, alleen als je goed kijkt zie je die ballustrades en de pilaren ervan, maar als jij die DVD kijkt staat er mss meer op, want in deze versie was volgens mij zwaar geknipt !!

Er staat ook nog een aflevering op van het programma "HAKKEEEEH" 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Oke, ik zal die dvd nog eens nakijken.

Ik heb trouwens nog een flinke domper te melden!!

Van de week kreeg ik bericht van die ene gast die zou weten waar al die ouwe X foto's te vinden waren. En wat denk je op"Legendary clubs" zegt ie... dat is een Belgische site met allemaal ouwe Belgische disco's enz. :? Ik zeg: "Nou, hartelijk dank voor de tip en by the way die Club-X foto's die daar op staan komen bijna allemaal van mij af.

Dus beste vrienden we worden weer blij gemaakt met een dooie mus!!! :x

Ik weet ook niet meer waar ik nog moet zoeken, het is al vele malen gezegt: We hadden 10 jaar geleden die digitale camera's moeten hebben dan waren er genoeg foto's geweest.
We blikven gewoon doorzoeken. Komt goed

Wordt vervolgd.... :D

Groeten.
Josjie

Bericht door Josjie »

denk niet dat het vroeger hetzelfde zou zijn moesten er dan digitale fototoestellen geweest zijn.

Ik vind dat door het overvloed aan 'fotografen' op party's veel van de sfeer wordt weggenomen. Het m'a tu vu-gevoel overheerst op dat van het feesten.
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2005, 22:36
Locatie: Berchem(Antwerpen)

Bericht door Halve Zool »

Josjie

Bericht door Josjie »

die hebbek al allemaal
francois had die mij al doorgemaild in de periode dat dat deel van zijn site plat lag...
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2005, 22:36
Locatie: Berchem(Antwerpen)

Bericht door Halve Zool »

ok dan denk ni da er nog ergens anders foto's te vinden zullen zijn , ik heb me der ook al es suf achter gezocht, helaas, ik kom ook steeds dezelfde flyers online van de oude X tege hoop dat ik er es wat andere en oudere op een dag mag vinden.......
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2008, 21:19

Re: Club X in verbouwing

Bericht door nemepro »

poehaaaaa schreef:Deze foto's zijn getrokken door een LC-member en zal ze maar s posten . Club X is nu een magazijn of zoiets en zo zag het er enkele jaren geleden uit tijdens de verbouwingen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zou iemand deze fotos opnieuw willen plaatsen ??

grt marco
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten