the scene

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

foto's van the Scene anno 2008....

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Free Photo Album with PicTiger
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Erg om zegge, maar 't ziet er nog net hetzelfde uit als in 99 :D ... precies klaar voor opening (allez ja, de buitenkant dan toch)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

wel een leuk gebouw op zich precies ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Staat er al jaren zo bij (ook al voor 't The Scene werd). Ik vermoed dat de Barbas (het kleine clubje beneden) nog zal open zijn. Voor de rest staat dat du gewoon leeg. Voor een eigenaar met veel geld is dat geen probleem natuurlijk..
Jammer dat het zo afgelegen is. Zou een topclub kunnen zijn.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

tomaz schreef:Ik vermoed dat de Barbas (het kleine clubje beneden) nog zal open zijn.
Betwijfel ik, maar niet 100% zeker.

Prachtgebouw idd, hoewel the Scene en Barbas er eigenlijk maar een klein deel van innamen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Oud Klooster. De rest van 't gebouw is nog volledig bemeubeld. Voor de dj's was er een ontvangstruimte boven. Overal hangen schilderijen en staan meubels. Alleen jammer dat er verder niets gedaan werd om de gasten het naar hun zin te maken. Heb daarboven een uur met Jeff Mills zitten praten vooraleer iemand kwam vragen of hij iets wou drinken. Neil Landstrum vroeg of ze geen playstation of gewoon een tv hadden kunnen voorzien om de tijd te doden. Maar dat was er allemaal niet. Wel veel antiek spul :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:Erg om zegge, maar 't ziet er nog net hetzelfde uit als in 99 :D ... precies klaar voor opening (allez ja, de buitenkant dan toch)
ben jij ooi t in dat kot beneden (Bar....) geweest, kzag daar enkel 40'ers, was da een parenclub ofzo? Swingpaleis? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dat was/is de Barbas. Inderdaad een clubje voor ouder volk. En ook rijker volk. Je zag daar regelmatig dikke sportkarren toekomen, dat was niet om naar Adam Beyer te komen luisteren :lol:
Ik heb een keer daar beneden een discosetje geplaceerd voor dat volk. Pfffffff... bekakte boel.
Eigenlijk was het de bedoeling om beneden een house club te maken eens de The Scene marcheerde. Jammer genoeg is 't nooit zover gekomen.
Laatst gewijzigd door tomaz op 17 jul 2008, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:
lemant schreef:Erg om zegge, maar 't ziet er nog net hetzelfde uit als in 99 :D ... precies klaar voor opening (allez ja, de buitenkant dan toch)
ben jij ooi t in dat kot beneden (Bar....) geweest, kzag daar enkel 40'ers, was da een parenclub ofzo? Swingpaleis? :mrgreen:
Nooit geweest, ik ben zo een beetje van die streek en Barbas was echt "not-done" :mrgreen: . Daar ging idd ouder volk, op zoek naar een lief enzo.
The Scene heeft van in het begin wat streetcred. verloren doordat het Barbas-volk uit nieuwsgierigheid ook The Scene binnenliep.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

daar had ik dan eens moete binnestappen, bv. toen Dj Rush de glazen van den toog speelde (bij wijze van spreken) :)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Waar hebt gij voor de Scene eigenlijk gespeeld Tomaz? :oops:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

In de Scene was ik maar invaller hé. Steve Cop en Zzino waren de residents. Marcos (mijn collega bij BCM) en ikzelf waren er wel altijd en soms deden wij de warmup of vielen wij in als Zzino of Steve niet konden.

Voor de Scene was het parties hier en daar. En ook diezelfde invallers-rol bij de Loop/Food parties. Steve Cop en Pierre waren de Loop residents. Als één van hen elders moest zijn kwam ik in de plaats. Of soms gewoon als extra dj.

'k Heb zelf maar 1 residency gehad en dat was Made In Brussels. Maar dan spreken we al over the new millenium ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast