Lagoa - Menen

Het forum van Lagoa in Menen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heeft gehoorproblemen en heeft het draaien volledig vaarwel gezegd
weet niet hoe het nu is met hem
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

cloud schreef:heeft gehoorproblemen en heeft het draaien volledig vaarwel gezegd
weet niet hoe het nu is met hem
Ik dacht dat die hoorproblemen opgelost waren! Allez, das toch laatste van wat ik van gehoord heb.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

hetgeen ik ni versta is waarom de lagoa op de techno weg is verdergegaan?voor het jaar 2000 was er toch van techno bijna geen sprake(tenzij de speciale avonden) en het kot zat vol!kweet nog dan ze die gratis bussen inlegden dat je niet meer mocht parkeren in de straten en we zijden:wie gaat nu nog komen???oplossing=om 24h wast al stampvol om een plaats te hebben op de parking!waarom geen klinkende namen meer op retro zoals vroeger,voor mij samen met H2O retro= TOP :eek:
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

Frank Biazzi zal nooit meer terugkeren....in 97 nog verkozen tot dj van het jaar..oa spelend op I love techno...de tijd met hem was toch een pak kwalitatiever dan nu...
Zn oorproblemen zijn heel erg, kan zelfs geen dancing meer binnenkomen naar schijnt..een triest verhaal... :-(
cloud schreef:heeft gehoorproblemen en heeft het draaien volledig vaarwel gezegd
weet niet hoe het nu is met hem
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

voor 2000 geen techno??
was misschien gene techno in de zuivere zin van het woord maar hs en biazzi draaiden toch ook geen trance dacht ik
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

om het in labeltermen te zeggen:

HS: Diki
Frank Biazzi: Clockwork
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

awel ja das juust,zeker gene techno en trance maar wel lekker en doenbaar om te horen! maar waarom trekt de lagoa niet meer zoals vroeger?mijne laatste kjé was eind 2004 en de stijl was helemaal anders en maar ne man of 500...
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:47

Bericht door superfons »

cocolabush schreef:Frank Biazzi zal nooit meer terugkeren....in 97 nog verkozen tot dj van het jaar..oa spelend op I love techno...de tijd met hem was toch een pak kwalitatiever dan nu...
Zn oorproblemen zijn heel erg, kan zelfs geen dancing meer binnenkomen naar schijnt..een triest verhaal... :-(
cloud schreef:heeft gehoorproblemen en heeft het draaien volledig vaarwel gezegd
weet niet hoe het nu is met hem
op kerstavond nog ne keer bij ne maat van biazzi gestaan,als je buitenkomt uit ne dancing kunnen uw oren zo wat buisen,bij hem is dat constant,kan niet verholpen worden,t is dus gedaan met zijn dj-carriere...
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005, 17:33
Locatie: kuurne

Bericht door djgregd »

cloud schreef:zelfde "probleem" om naar de wc te gaan in lagoa...dikwijls op mijn kloten gelegen
of lag het nie aan den trap??

da was ik die u duwde :evil:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Via via te weten gekomen dat Philippe Traikos geboekt is voor de Easter Retro samen met Olivier Pieters, iemand die dit kan bevestigen? op de site van Lagoa nog geen info te vinden!

Line up van cherry retro staat me totaal niet aan dus word het waarschijnlijk back in time met Traikos!
Fade to grey !
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

Kweet nog heel goed de kerstretro 24/12/99!!!Het kot bomvol en om ter meest bekkentrekken en Ph.Traikos speelde een bereset!!!ki trouwens nog een tape liggen van die avond
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

wie gaat er morgen na lagoa ????????
Afbeelding
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

zuka schreef:wie gaat er morgen na lagoa ????????
ik ging er bijna naartoe :lol:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re:

Bericht door lemant »

superfons schreef: op kerstavond nog ne keer bij ne maat van biazzi gestaan,als je buitenkomt uit ne dancing kunnen uw oren zo wat buisen,bij hem is dat constant,kan niet verholpen worden,t is dus gedaan met zijn dj-carriere...

tinnitus
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2009, 21:43

Re: Lagoa - Menen

Bericht door Amphion »

Lagoa,

a temple, an understanding, a legend, a true pioneer, a theatre, a nightlife envirement ....
Still after 19 years people are overwhelmed when entering!
Everything is perfectly suited, everything is perfectly placed.
Some would say " the" architecture for clubbing.
We have always aimed to give you the perfect night out, we always tried to stay on top, follow the new moves, satisfie new demands.
People come from everywhere to join us for an unique nocturnal experience. Ears and eyes are precious.
Lagoa offers that high level of entertainment ...

Slaan nieuwe richting in, terug kwalitatieve muziek met residents Michael Forzza en Bolle
--> http://www.lagoa.be of http://www.myspace.com/lagoaclub
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast