Lagoa - Menen

Het forum van Lagoa in Menen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb iedereen nog weten in hun handen klappen op een plaat van daft punk :shock: echt heel de lagoa he!van den eerste tot den laatste
een vree ambiance kot in dien tijd
puree

Bericht door puree »

yep daft punk - rock 'n roll was een verpletterend succes in de boite
ging jij nie ne keer teruggaan naar daar ? :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: ja eind maartb begin april ga kik naar lagoa :wink: goesting om mee te gaan?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Wat is er te doen ik ben al niet meer naar lagoa geweest sedert kerstmis '98.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als ik ga zal da op ne gewone zaterdag zijn
en hopend op zo weinig mogelijk langlaufers :evil:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:als ik ga zal da op ne gewone zaterdag zijn
en hopend op zo weinig mogelijk langlaufers :evil:
*Strike*

zou zeggen begin maar al te oefenen , video's genoeg op d4m ...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cloud schreef:als ik ga zal da op ne gewone zaterdag zijn
en hopend op zo weinig mogelijk langlaufers :evil:
wa zijn langlaufers? jumpers?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Leg es uit Cloud.

Naar het schijnt trekt de Lagoa nu een vol huis met Dill en Nasty.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

langlaufers zijn van die dwaze gasten met hun onnozele danskes
uitgevonden door wa enkelingen in lagoa maar sedert de jump en hard style toestanden verkracht en geslagen door de grote menigte;gasten die springen met hun 1 been vooruit en hun andere achteruit en hun tenen tegen de grond tikken terwijl ze elk 5 meter plaats nodig hebben

ps;trekt het u nie aan als ge mijn uitleg nie verstaat,ik zou hem waarschijnlijk ook nie verstaan :lol:
puree

Bericht door puree »

mijn schoonbroer zit die langlaufers dus altijd na te bootsen !! lol
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:langlaufers zijn van die dwaze gasten met hun onnozele danskes
uitgevonden door wa enkelingen in lagoa maar sedert de jump en hard style toestanden verkracht en geslagen door de grote menigte;gasten die springen met hun 1 been vooruit en hun andere achteruit en hun tenen tegen de grond tikken terwijl ze elk 5 meter plaats nodig hebben

ps;trekt het u nie aan als ge mijn uitleg nie verstaat,ik zou hem waarschijnlijk ook nie verstaan :lol:
Nee jong ik zie het volledig voor me, 't zijn nog maar net olympische spelen geweest tis daarmee.

Zo heb ik er ook al in h2o gezien.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:langlaufers zijn van die dwaze gasten met hun onnozele danskes
uitgevonden door wa enkelingen in lagoa maar sedert de jump en hard style toestanden verkracht en geslagen door de grote menigte;gasten die springen met hun 1 been vooruit en hun andere achteruit en hun tenen tegen de grond tikken terwijl ze elk 5 meter plaats nodig hebben

ps;trekt het u nie aan als ge mijn uitleg nie verstaat,ik zou hem waarschijnlijk ook nie verstaan :lol:
Nee jong ik zie het volledig voor me, 't zijn nog maar net olympische spelen geweest tis daarmee.

Zo heb ik er ook al in h2o gezien.
von de 'early' skieers nog wel leuk (zelf uk nog gedaan) maar nu ist der echt wa over, vroeger was da gewoon op de muziek voet voor voet achter en ondertussen wa roepen. Nou zent al halve acrobaten op den dansvloer en is uk meer en meer vuur wa te showen. Verkloot de sfeer in nen dancing vinnek persoonlijk dat der zu ene wa zit te turnen nefest ou :evil:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cherryman schreef:
BOUNCER schreef:
cloud schreef:langlaufers zijn van die dwaze gasten met hun onnozele danskes
uitgevonden door wa enkelingen in lagoa maar sedert de jump en hard style toestanden verkracht en geslagen door de grote menigte;gasten die springen met hun 1 been vooruit en hun andere achteruit en hun tenen tegen de grond tikken terwijl ze elk 5 meter plaats nodig hebben

ps;trekt het u nie aan als ge mijn uitleg nie verstaat,ik zou hem waarschijnlijk ook nie verstaan :lol:
Nee jong ik zie het volledig voor me, 't zijn nog maar net olympische spelen geweest tis daarmee.

Zo heb ik er ook al in h2o gezien.
von de 'early' skieers nog wel leuk (zelf uk nog gedaan) maar nu ist der echt wa over, vroeger was da gewoon op de muziek voet voor voet achter en ondertussen wa roepen. Nou zent al halve acrobaten op den dansvloer en is uk meer en meer vuur wa te showen. Verkloot de sfeer in nen dancing vinnek persoonlijk dat der zu ene wa zit te turnen nefest ou :evil:
Awel van da turnen ik weet nog heel goed in de Eros in Roeselare mijn eerste dancing trouwens, open op zondagmiddag. Je moet da kunnen voorstellen de Eros begon met een lange donkere gang om uit te monden in de uiteindelijk club met al verdiepingskes en trapkes enz nu was er iemand een meisje die haar aanloop nam, vanuit die lange gang om dan naar de uiteindelijk danspiste, met enkele flikflaks en salto's en zo van die toestanden da was toen wel redelijk spectaculair en al da volk maar plaatsmaken.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol: op de trapkes in la bush boven heb ik er ook veel turnoefeninkskes zien doen :wink:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef::lol: op de trapkes in la bush boven heb ik er ook veel turnoefeninkskes zien doen :wink:
Ja je kon je daar behoorlijk pijn doen, iedere keer als ik daar passeer zeg ik tegen mezelf als ik La Bush zie is dat daar nu echt zo groot want het lijkt van de buitenkant helemaal niet zo groot totdat je effectief binnen bent.

:shock:
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten