Café d'Anvers, who likes it?

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
007

Bericht door 007 »

de maandagen waren er super ze vroeger :shock: :shock:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ben er nog nooit geweest,kzou er wel eens naartoe wille gaan ma alleen ga ik ook niet,tis ni echt een gezellige buurt daar heb ik zo gehoord :lol: greetz 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Yuw

Bericht door poehaaaaa »

Mroizo schreef:ben er nog nooit geweest,kzou er wel eens naartoe wille gaan ma alleen ga ik ook niet,tis ni echt een gezellige buurt daar heb ik zo gehoord :lol: greetz 8)

Oh jawel tis er juist heeeel gezellig :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

kzal uwe advies maar aanvaarden zeker :P greetz 8)
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Re: Yuw

Bericht door chasey »

poehaaaaa schreef:
Mroizo schreef:ben er nog nooit geweest,kzou er wel eens naartoe wille gaan ma alleen ga ik ook niet,tis ni echt een gezellige buurt daar heb ik zo gehoord :lol: greetz 8)

Oh jawel tis er juist heeeel gezellig :wink:
Ja vooral de mooie straatdecoratie en verlichting maakt de buurt af
Kheb overlaatst bij jambers gezien dat ze daar een nieuwe villa hebben gebouwd met wel 50 kamers :wink:

Maar vooral de club café d'anvers is af, party on , music om u duimen af te likke en prachtige inrichting
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja das wel een interessante villa wat ze er hebben gebouwd,erg leerrijk :P :lol: greetz 8)
Josjie

Bericht door Josjie »

aangezien cda gevestigd is in een kerk zijn jullie nu serieus aant zondigen... on-topic houden aub...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

sowwy voort afwijken vant onderwerp m8 :lol: greetz 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Binnenkort ga ik nog een richting cda, als er iemand zin heeft om mee te gaan let me know :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Club 11 schreef:Binnenkort ga ik nog een richting cda, als er iemand zin heeft om mee te gaan let me know :wink:
hangt er vanaf van welke richting gij komt e :lol: :wink: greetz 8)
varth

Bericht door varth »

poehaaaaa schreef:
Niettemin de mooiste discotheek van het land, no doubt about that...
Hier ben ik het volmondig mee eens. Alleen ligt de muziek daar mij ook niet zo. De housy tak van het electronische muziekspectrum is ook niet echt aan mij besteed.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

welke stijlen muziek worden er eigenlijk gedraaid en hoeveel zalen zijn er in de discotheek of is er maar 1 main hall ... ? greetz 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

vroeger was de stijl disco/house en was er maar 1 zaal

nu is het wa meer progressive-achtig en zijn er 2 zalen
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Ja "twee zalen"; de grote gang, rechts daarvan de grote zaal en rechtdoor trap op een verdiepke. Groot is da ni echt en daar wordt nogal veel R&B gespeeld.Maar op de grote zaal valt niks aan te merken.
interieur en muziek zijn super. Naar mijn mening ook de mooiste disco van belgie
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

poehaaaaa schreef:vroeger was de stijl disco/house en was er maar 1 zaal

nu is het wa meer progressive-achtig en zijn er 2 zalen
progressive ? daar hou ik wel van,dan moek zeker en vast eens langs gaan :!: greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten