Total security

Het forum van Globe in Stabroek
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

poehaaaaa schreef:Ik heb daar ooit ook eens in m'n onderbroek gestaan in da kotje in Club X. En toch geen dope gevonden die mannen hé :!: :wink:
Verborgen talenten zekerst!

:shock:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Citeer: "Praten pf diplomatisch zijn hielp niet, dus ben ik met m'n handen moeten gaan werken." En enkele regels verder: "De belangrijkste regel in geval van problemen is nog altijd 'blijf diplomatisch!"". Hoe erg kun je jezelf tegenspreken?!

Ik ken het manneke nog wel van de Globe en ik geef toe, de schrik zat er goed in, iedere keer dat ik hem zag. Ik kan me niet herinneren dat ik ook een vechtpartij heb gezien onder bezoekers in de Globe, maar als er iets aan de hand was, was hij altijd betrokken of verantwoordelijk. Persoonlijk heb ik een maal een kleine confrontatie met meneer De Loos gehad, en dat was meer dan voldoende. Ik liep 's middags even naar de auto en vergat hem wat centjes te gevene. Rudy: "Ben je niet iets vergeten?!" Ik: "Hoe bedoel je?" Meneer pakte me bij m'n keel en schreewde dat ik moest betalen waarop ik m'n portefeuille uit m'n zak trok en hem al m'n geld heb gegeven. Man, wat is op dat moment bang...

Ik wist niet dat hij is omgekomen bij een ongeluk, maar of ik daar nu echt rouwig om ben...
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

de rudy is verongelukt met de moto aant shoppingcenter in wijnegem,

zo te zien zijn der hier redelijk veel van uit 'de goeien ouwen tijd'

ben dat hier nu al een tijdje aan lezen en vind het eerlijk gezegd wel ferm

heb hier in men achterhoofd ook nog een duizenden zeemansverhalen zitten

van in den tijd maar da komt er ni zo goed uit hé, veel vergeten door ill sub

soit, doet wel is deugd van te zien dat da ni allemaal vergeten is!




ps kwam der vroeger niemand tsondags in kabarka? wel van 94 tot ... azo, de magic sundays waarna we derachter na stabroek trokken
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

bij rudy ging je nie met zijn kloten rammelen :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:bij rudy ging je nie met zijn kloten rammelen :lol:
Shit man das waar, ik heb hem es tegengekomen in een huis ergens in W-Vlaanderen die kwam daar toe met ne sportzak, die zat vol met snoepgoed, hij nam er daar een stuk of drie uit speelde die binnen en viel pardoes in slaap die moest ik weet niet hoeveel uren al wakker zijn. shit man daar schrok ik echt van.
Afbeelding
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 dec 2005, 17:41

Bericht door STABROEK SUNDAY »

anecdote van die tijd:

Ik zat voor de deur ale meter of 5 naar links als ge recht voor de inkom stond in nen suzuki vitara zon jeepke met een plastieke baché....toen onze rudy er weer een paar buite zwierde op de parking....klein tien minuten later waren diezelfde vanop de parking met ne revolver aant zwaaien en schoten op de deur....achteraf gezien veel sjans gehad 3 inslagen op de deur waarvan er 2 door de baché van de vitara zijn gegaan...gade ook is rustig een lijnke trekken .....lol en dat met leila K open sesamie op den achtergrond ....loooool....hoe dat dat komt dat ik weet dat het da lieke was omdat als ik dat hier speel daar aan denk. :eek:

Boemannen zeggen ze dan erg he...zon toffe gaste


Brusselse Arabieren ....lol
Afbeelding
GLOBE BEST AFTERCLUB EVER
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

diene Rudy heeft ooit mijn broek geblust aan de Globe:

-> kwas daar binnen en ik stond ... met een redelijke ouwe jeansbroek me vanonder al frennekes aan ... op een sigarettenpeuk die nog ewa brandde, komt daar ineens 't een of 't ander meiske op mijn schouder kloppen: "ela makker, u broek is stillekesaan aant opfikken". Dus ikke me een rokende pijp na buiten, dien houdt mij tegen natuurlijk. Em zal zen 20 frank gewillen hebben 8) kzeg tegen hem: "mor men broek sta in de fik". Dus ik me hem na buiten, hij zijn glaasje drinken meegepakt en over men broekspijp gekapt, 't spel was geblust !!

maw: 'k em daar af en toe wel iets meegemaakt :-)

nog ff bijvertellen dat dien dag de tweeters (of wsl toch de versterkers die die aanstuurden) kapot waren, en dat ze daar dus ne ganse dag alleen maar bassen rond onze kop emme gesmeten ...
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

bouq schreef:diene Rudy heeft ooit mijn broek geblust aan de Globe:

-> kwas daar binnen en ik stond ... met een redelijke ouwe jeansbroek me vanonder al frennekes aan ... op een sigarettenpeuk die nog ewa brandde, komt daar ineens 't een of 't ander meiske op mijn schouder kloppen: "ela makker, u broek is stillekesaan aant opfikken". Dus ikke me een rokende pijp na buiten, dien houdt mij tegen natuurlijk. Em zal zen 20 frank gewillen hebben 8) kzeg tegen hem: "mor men broek sta in de fik". Dus ik me hem na buiten, hij zijn glaasje drinken meegepakt en over men broekspijp gekapt, 't spel was geblust !!

maw: 'k em daar af en toe wel iets meegemaakt :-)

nog ff bijvertellen dat dien dag de tweeters (of wsl toch de versterkers die die aanstuurden) kapot waren, en dat ze daar dus ne ganse dag alleen maar bassen rond onze kop emme gesmeten ...
straf... :p
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

straf verhaal bouq, m'n broek sta in de fik :D :D :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Schitterende anecdote.

ivm met portiers vroeger had je daar echt schrik van zo'n rudy van de globe das nu gewoon ondenkbaar met de wet Tobback en dergelijke.
Afbeelding
007

Bericht door 007 »

oldschoolCM schreef:



ps kwam der vroeger niemand tsondags in kabarka? wel van 94 tot ... azo, de magic sundays waarna we derachter na stabroek trokken
ikke maat, van den balmoral naar de kabarka(manen van belare oppikken) en dan globe en dan weer bocca en dan bal en dan go to home,
ging altijd uit met mannen van dendermonde en belaar :-D
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 okt 2005, 09:08
Locatie: Kv.Mechelen

Bericht door XerXoX »

Die rudy heeft in de tijd van club x mijne rappe afgepakt ve zelf te snuiven , de klootzak

No R.I.P for u bastard

achterbaks ventje :x
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

XerXoX schreef:Die rudy heeft in de tijd van club x mijne rappe afgepakt ve zelf te snuiven , de klootzak

No R.I.P for u bastard

achterbaks ventje :x
:eek:

over de doden nix dan goe!

:shock:
Afbeelding
Afbeelding
007

Bericht door 007 »

XerXoX schreef:Die rudy heeft in de tijd van club x mijne rappe afgepakt ve zelf te snuiven , de klootzak

No R.I.P for u bastard

achterbaks ventje :x
hmmmmmmmmmmmmmmm u avatotr, lekker trips waren dat he :-D
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 okt 2005, 09:08
Locatie: Kv.Mechelen

Bericht door XerXoX »

007 schreef:
XerXoX schreef:Die rudy heeft in de tijd van club x mijne rappe afgepakt ve zelf te snuiven , de klootzak

No R.I.P for u bastard

achterbaks ventje :x
hmmmmmmmmmmmmmmm u avatotr, lekker trips waren dat he :-D
Yup , panoramix he lekkerrrr 8uurkes van plezier
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten