Total security

Het forum van Globe in Stabroek
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dr eerste keer da ik eric rozen tegenkwam was in de cherry op ne tai mahal...ik flipte me steendood op die zijn ijzeren pin,twas nogal een speer da daar door zat :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Eerste keer dat ik hem zag was nog in de Bocca, da bedoel ik nu juist vroeger zag je zo'n mensenin de clubs waren ze exentriek nu lopen ze er allemaal hetzelfde erbij. Dat vind ik een groot verschil met vroeger.

Hoe noemde die kerel weer met zijn hele grootte hanekam, hij was altijd in de cherry en in de balmoral!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kweet wie je bedoelt Richman, maar zou bijgod niet weten wat zijn naam was.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

was da nie ludovic uit drongen?ooit nog tegengekomen in een kraakpand aan de franse vaart
zet nu ne punk in een boite en ze blijven gapen en staren
Richman

Bericht door Richman »

Chico was zijn bijnaam! Schiet me net te binnen!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

in de buurt woont er ne 'chico'.
Is wel al in de 30 naar de 40 toe denkek.
Iemand met e verlede ma ken em nie zo goe.
Hij kan doorgaan als ne punker ma dan op rust.Hij is getatoëerd en schuwt den dope nie
Richman

Bericht door Richman »

Beschrijving die je geeft klopt wel maar is nog vaag, ik weet ook wel dat het een dikzak was, huge mofo!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

nee die is nie echt dik,nu toch nie althans misschien int verleden wel ma alles weggesnoven enz?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Geachte heer, gelieve uwe posts, aan te passen anders rekt het forum teveel uit , sprak de moderator, zodus jos, ge weet het he !!! :)
LunatiK

Bericht door LunatiK »

wie? ik? blijkbaar... ok kzal int vervolg wa censuur erin verwerken ma ksnap nie ik alleen.mss beter as ge algemene regels opstelt enz?
Josjie

Bericht door Josjie »

what the? wie heeft wat misdaan?
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

kunnen jullie de eerste 7 out soon niet op het net zetten ik heb ze vanaf nummer 8.
Josjie

Bericht door Josjie »

allemaal want ik heb die ier liggen van out soon zelf (moet ze nog altijd terugbrengen maar heb ze nog niet allemaal kunnen inscannen) en die mankeren er zelf een paar...
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Cool om dieje kerel terug te zien!!!
Stond idd ok aan de deur van Club X alsk 't mij goe herinner.
Heeft is ne keer ne maat gefouilleerd toen we naar binnen wilden. Nen andere portier vertrouwde het zaakje blijkbaar ni en vroeg menne maat mee in de vestiaire te komen voor een grondiger fouille achter gesloten deuren.
Dus portier en maat de vestiaire in en de Rudy bleef voor de deur staan.
Na een half minuutje duwde de Rudy de deur v/d vestiare stillekes open en begon iedereen keihard te lachen!!!!
Wat bleek nu: menne maat stond daar in z'n onderbroek en met z'n jeans tot op zijn enkels en iedereen kon da zien! Van 'n grondige fouille gesproken!!!!!!! :D :twisted:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ik heb daar ooit ook eens in m'n onderbroek gestaan in da kotje in Club X. En toch geen dope gevonden die mannen hé :!: :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten