Sven Vath!

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
varth

Bericht door varth »

Illegal Alien schreef:
ThaMan schreef: de vocals zijn van hem btw in "Electrica Salsa"
Kheb hier ook nog een lieke van hem staan waarin hij samen mee Miss Kittin een duetje zingt. Een electro-cover van de bekende Franse chanson 'Je t'aime moi non plus'.
Moest er geïntresseerden zijn willek em wel es uppen op Mixomatic, maar betwijfel wel ofdat ne Legendary track is, nekeer wijs voor naar te luisteren, da wel...

Greetz
dj track is redelijk hilarisch imo. Muzikaal geen zak waard, maar des te meer pure fun. Staat op zijn fire album
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Ik heb het geluk dat ik Sven vanavond live aan het werk kan zien
hier in München more info: http://www.worldleague.de
eindelijk nog eens een feestje om naar uit te kijken....
Reviewke next week

Greetz from Münich
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Hiese....
Afbeelding

kvind dat em er wel serieus wat Gay uitziet hier...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ThaMan schreef: kvind dat em er wel serieus wat Gay uitziet hier...
:lol: True, zou schoon in Get Ready gepast hebben :lol:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

was een hele grote, is nu nog een hele grote, maar 't laatste jaar is em echt beginnen sukkelen. Niveau is triestig, misschien toch maar eens beginnen minder bollen tikken.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

de svenner heeft zelfs een nieuw label: high-q records
:lol: whawhowhow :lol: :lol: :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zoals dien indertijd stond te shaken achter zijn draaitafel, man man man, nie te doen. Nu inderdaad minder niveau, meer electro aant draaien momenteel. Jammer, want kon schitterende trance setjes afleveren
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

waarom Sven nog steeds de leuksten Duitser is die er rondloopt: (van www.extrema.nl)

Sven Väth: "Ich möchte gerne noch ein bisschen auflegen"

Vrijdag had Sven 'aufgelegd' in club Panama. De afterparty bij intimi werd na een paar uur stilgelegd door de sterke arm van de wet, die de bewoonster van het Amsterdamse woonhuis op de bon slingerde voor het plegen van geluidoverlast. Sven trok meteen zijn portemonnee, betaalde de boete en gaf de politie agent óók nog een voorschot...
"Ich möchte gerne noch ein bisschen auflegen... sie kommen vielleicht wieder. Ich zahl ihn voraus."


Ik ben hem eeuwig dankbaar voor de ochtend/voormiddag setjes in Amnesia op Ibiza tijdens zijn Cocoon nights: trance en beestige retro setjes... kippevel!!! Een ervan was de closing van Cocoon, om 11u30 heeft de baas van Amnesia de stekker van de versterker uitgetrokken want de Sven bleef draaien... daarna kwamen we hem tegen op de Carry On in Space zo scheef als maar zijn kan...
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Nice story JJ!

Ga je deze zomer trouwens!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik ben al 4 keer geweest (1997 en van 1999 tot en met 2001) en als ik zie hoe ze de prijzen nu nog meer de hoogte hebben ingejaagd... als ik nog eens ga, zal het misschien voor enkele dagen zijn, maar niet meer voor 10 dagen zoals toen...

ik weet trouwens nie of ik dat nog aankan :) :?
varth

Bericht door varth »

Hij moet naar het schijnt gisteren in de fuse toch fameus goed geweest zijn. Stomme kloot dat ik ben door op het laatste moment voor de silo te kiezen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

report over fuse gisteren volgt morgen want 'k voel me te fucked up om heel de story te vertellen 8)
mmar 't was de max :P
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

wel Cloud, we zijn in blijde verwachting! Hoe was het met de Sven :D :?:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ewel Cloud? waar blijft het verslag?? ben vré nieuwsgierig!! :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hier zie,in your face!!

aangezet van in kortrijk iets na 22u en al redelijk beschonken toen mijn maat het lumineus idee had van een xmix van john aquaviva in zijne speler te steken...we hebben hem maar liefst 4 keer gehoord die avond but no problems,hij blijft steengoed en is ideaal om u voor te bereiden op mr vath :D
na behoorlijk te zijn misgereden toch aan fuse aangekomen iets voor middernacht en een serieuze rij wachtenden getrotseerd maar het ging tamelijk vlot,ook efkes ambras gezien aan de ingang toen een meisje lastig werd gevallen door ne scheven :roll:
binnen was het dan al snikheet terwijl t-quest afsloot met wat minimal stuff en piere serieus het tempo opdreef met prachtige platen en prachtige mixen...het blijft mijn favoriete techno dj samen met t-quest
die vent rook of zag vath denk ik en besloot zijn laatste deel aan acid te wijden :shock:
dan rond 2u;vath in de rook,strobo aan en het volk da volledig door het lint gaat 8) hij blijft mij nog ieder keer verbazen met zijn sets,echt...veel belgische dj's komen nog niet aan zijn hielen,hij amuseerde hem blijkbaar ook super en smeet dan opeens ne remix van l'esperanza op... :shock:
na vath zijne thunderstorm efkes de motion gaan checken maar ik was denk ik te veel onder de indruk van de uren ervoor
op 't gemakske dan gaan chillen
conclusie;vath+fuse+clientele= :shock:
volgende keer zeker terug :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten