Flipkot!

Het forum van Cirao in Waregem
Richman

Flipkot!

Bericht door Richman »

De cirao in Waregem da was nu echt een flipkot. Dat was een zwemkom vroeger, die grote Afrikaanse maskers die aan de muur hangen, die pilaren met de spiralen erop juist naast de dj-booth. Het personeel die aan die achterste bar stonden lieten heel de tijd die lampen slingeren. Manmanman wat heb ik daar afgezien hoor.

Die muziek was ook beregoed met Laurent Warrin, Phi-phi, Nicolas, ... spijtig genoeg heb ik daar geen tapes meer van over!

Kom soms nog Moussa tegen in het uitgaansmilieu had nog voor een tijdje een RnB club in Lille "Le Cuba" maar is ook al dicht over Mickey weet ik niet zoveel waar hij nu uithangt!

:D
Laatst gewijzigd door Richman op 18 mar 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mickey hangt nog veel rond in kortrijk(vlasmarkt oa)en houd zich bezig met ragga fuifjes te organiseren
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Waar was de Cirao ergens gelegen in Waregem? En is er momenteel iets op die locatie?
Richman

Bericht door Richman »

Was da nie ergens in de Stationstraat gelegen, ik weet niet waarvoor het nu gebruikt wordt!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik denk kleerwinkel(not sure)
Gast

Bericht door Gast »

De Cirao was gelegen in de M. Windelsstraat 15A te Waregem.
007

Bericht door 007 »

daar ben ik ook één maal eens geweest
herriner me nog dat daar van die loopbruggen hongen. klopt dat?
en inkom kaartje was cirao in roos of rood. was wel zo wa zoeken als we daar gingen da weet ik nog want we moesten door allerlei straten. en volk viel er wel heel goed mee en de muziek was ook heel goed :wink:
maar waregem was wa ver voor ons :lol: :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is naar "t schijnt ook al afgebroken
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

raar da er hier nie meer verteld word over de cirao...strange
puree

Bericht door puree »

Idd cloud. Dus hierbij enkele voorzetten :

- Ik herinner mij nog goed Fredje, eigenlijk nog een jong broekje op da moment, die toch wel al zalige setjes kon afleveren
- K herinner mij een legendarische schuimpartij, nog in de Carioca, waar er zodanig veel schuim werd gebruikt dat het gevaarlijk kwam om op de dansvloer te staan (btw, k herinner ook nog mijn moeder haar gezicht toen ze de dag erna opstond. Ik had die avond immers een witte broek aan ... G kunt wel peizen zeker ..
- Ik denk ook aan enkele fantastische feestjes en machtige climaxen door al da volk, oa. op Play With The Voice :shock: :shock: (kippenvel)
- Heb ook het "verval" meegemaakt, met o.a. Yves LBQ die de boel weer op gang moest trekken, maar het op den duur niet meer zag zitten omdat het volk wegbleef. Zeer spijtig, want ik was gewoonweg zot van die zijn setjes (oa. Robert Miles toen da nog nie commercieel was)
- Jammergenoeg moeten de problemen met den BOB worden vermeld. Op een gegeven moment werd er een heksenjacht gehouden op iedereen die buiten de dancing verbleef ... Heeft heel veel mensen weggejaagd

...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

fredje nasen heb ik leren kennen doordat z'n ouders naast het vti in kortrijk een winkel hadden,vree beschaamde jongen was
/is da maar hij kan draaien als de beste,in h2o stak hij vroeger samen met laurent warin er torenhoog uit :)
LunatiK

Bericht door LunatiK »

is da e krantenwinkeltje naast et vti?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als ik mij goed herinner was da een kaas winkeltje...
tegen een vrouw op mijn werk(da van waregem is)efkes gebabbeld over het vroegere uitgaansleven in waregem,ze is 32 en ging veel naar de carioca(voor de cirao)
toen da carioca cirao werd is ze nog ene keer binnengeweest tot ze naast haar stonden tesnuiven :lol: ...nooit heeft ze daar nog ne voet binnengezet :? shame on zou ik zo zeggen :lol:
ik denk trouwens da de carioca toch ook geen al te zuivere naam had toch?wie is er trouwens daar nog geweest,periode 90-92 denk ik?
Richman

Bericht door Richman »

De carioca dat is een naam waardak ook al een tijdje aan dacht, ben er 1 maal binnen geweest. Kan me er niets meer van herinneren!
puree

Bericht door puree »

ben er veel geweest, bijna nog meer dan naar de cirao denk ik.
Carioca was idd niet echt zuiver :lol: en de reden lag onder meer in het feit dat het nooit afgeladen vol zat, waardoor de buurt zo goed als geen last had van den disco. De gasten op den dansvloer waren echter elke week serieus scheef ... :D . Carioca kwam ook altijd vrij laat op gang, maar altijd met kwaliteitsmuziek. Er zijn er heel veel uit de bol gegaan op Toni Di Bart. Die schijf werd elke week gedraaid ...
Door naamsverandering naar Cirao is overlast toegenomen, waardoor flikken meer zijn moeten ingrijpen enz enz enz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten