Flipkot!

Het forum van Cirao in Waregem
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:ik ben er toen ne freak tegengekomen die zo'n 100tal tapes had van cirao :shock: en eigenlijk vind ge die nie zo heel veel
:shock: what could be, isn't & won't be :cry:

MILJAAR CLOUD :!:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja, en dan nog zeggen dat ik er zelf een 5-tal tapekes heb gehad, maar dat die allemaal of kapot zijn, of er terug over gepakt omdat mijn tapekes vol waren :twisted:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

keskondisco schreef:
cloud schreef:ik ben er toen ne freak tegengekomen die zo'n 100tal tapes had van cirao :shock: en eigenlijk vind ge die nie zo heel veel
:shock: what could be, isn't & won't be :cry:

MILJAAR CLOUD :!:
Had er maar eentje eigenlijk en dan nog uitgeleend maar aan wie je kent da wel hé...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

aan verschillende gasten van ongeveer 18-20jaar uit waregem verteld over de cirao te waregem ondertussen 12 jaar geleden en ze staan verstomd da er NOG ne cirao bestaan heeft buiten da foorkraam in machelen...en dan nog te waregem
triestig gesteld ze :roll: en ik ga der nooit over geraken da die naam nu terug gebruikt is :cry:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:en ik ga der nooit over geraken da die naam nu terug gebruikt is :cry:
En ik ga der nooit over geraken dat ik er nooit geraakt ben :x
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:00
Locatie: W-Vl

Bericht door spikee »

cloud schreef:aan verschillende gasten van ongeveer 18-20jaar uit waregem verteld over de cirao te waregem ondertussen 12 jaar geleden en ze staan verstomd da er NOG ne cirao bestaan heeft buiten da foorkraam in machelen...en dan nog te waregem
triestig gesteld ze :roll: en ik ga der nooit over geraken da die naam nu terug gebruikt is :cry:
Idd, ik ben er zelf 22 en kom uit Waregem. Voor ik dit forum bezocht, wist ik ook niet dat hier de Cirao was geweest, midden in 't centrum dan nog. De plaats waar het was, ligt nog op geen km van mijn deur en vroeger passeerde ik er bijna dagelijks. Moest ik wat eerder geboren geweest zijn, 'k zou te voet kunnen gegaan hebben.

Wat een tijd moet dat toch niet geweest zijn! Heb nog wa info gevraagd aan mijn ouders, maar zij kennen vooral de Carioca die er voor de Cirao was. De zaterdag stond de straat vol met auto's, vooral Fransen naar 't schijnt en van drugs waren ze natuurlijk ook niet vies.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Paul van dyck is daar ook nog komen draaien als ik me niet vergis?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

spikee schreef:
cloud schreef:aan verschillende gasten van ongeveer 18-20jaar uit waregem verteld over de cirao te waregem ondertussen 12 jaar geleden en ze staan verstomd da er NOG ne cirao bestaan heeft buiten da foorkraam in machelen...en dan nog te waregem
triestig gesteld ze :roll: en ik ga der nooit over geraken da die naam nu terug gebruikt is :cry:
Idd, ik ben er zelf 22 en kom uit Waregem. Voor ik dit forum bezocht, wist ik ook niet dat hier de Cirao was geweest, midden in 't centrum dan nog. De plaats waar het was, ligt nog op geen km van mijn deur en vroeger passeerde ik er bijna dagelijks. Moest ik wat eerder geboren geweest zijn, 'k zou te voet kunnen gegaan hebben.

Wat een tijd moet dat toch niet geweest zijn! Heb nog wa info gevraagd aan mijn ouders, maar zij kennen vooral de Carioca die er voor de Cirao was. De zaterdag stond de straat vol met auto's, vooral Fransen naar 't schijnt en van drugs waren ze natuurlijk ook niet vies.
Das idd wel maf maar als je idd rond de 20 bent hoe kan iemand dat nu gaan weten. Ik heb me daar wel kostelijk geamuseerd het was daar echt een tripkot tot en met.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

der zijn daar verschillende buitenlandse guest geinviteerd geweest door mickey
blake baxter
paul van dyck
marcello
100%isis
...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:der zijn daar verschillende buitenlandse guest geinviteerd geweest door mickey
blake baxter
paul van dyck
marcello
100%isis
...
100%isis heb ik daar gezien in de Nova ook trouwens.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik niet in cirao maar wel blake baxter...memorabel die gast
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:der zijn daar verschillende buitenlandse guest geinviteerd geweest door mickey
blake baxter
paul van dyck
marcello
100%isis
...
100%isis heb ik daar gezien in de Nova ook trouwens.
binnenkort komt ze nog eens naar Gent af :P

22 april :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Club 11 schreef:
BOUNCER schreef:
cloud schreef:der zijn daar verschillende buitenlandse guest geinviteerd geweest door mickey
blake baxter
paul van dyck
marcello
100%isis
...
100%isis heb ik daar gezien in de Nova ook trouwens.
binnenkort komt ze nog eens naar Gent af :P

22 april :P
Ferm...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ben naar een tape aan het luisteren van nicolas
wie kent er die nog?heeft ook in cheops gedraait en zit nu nog veel op de vlasmarkt,hij draait geregeld nog,alleen of samen als the groove brothers...coole gast
deed vroeger in h2o ook de geluidsregeling in h2o(tot rond 99 denk ik)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ken em ook alleen maar van tapes wolk :D
Goeie muziekkeuze en deftig gemixt!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten