KU

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

KU

Bericht door Trab »

De ku was vroeger een keet in Ibiza. Nu noemt het de Privilege :wink: Er bestaat nu nog ne KU in Benidorm. Ben er vorig jaar geweest en k moet zeggen dat het nog wel een bangelijke keet was! Ik was op vakantie in calpe en we gingen eens een nachtje naar benidorm. Eerst dacht ik: Benidorm??? maar niets is minder waar!!! De KU is een keet waar 8000 mensen binnen kunnen :shock: en is voorzien van ne mega tuin, openlucht zwembad (vrij groot), verschillende terrasjes, overal barrekes en er komen regelmatig vrij grote namen spelen. Vlak achter de KU ligt de Space en die gaat open rond een uur 9.

Iemand al geweest?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

De KU's in België ken ik zoals Leuven, Gent enz.... :lol:
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Ik ben in 95 in de voormalige KU ibiza geweest. Het was toen nog steeds best heftig. Manumission... phew. Ik heb een paar dingen daar gezien die ik niet zou geloven als ik zelf niet had gezien.

Er is wel een moment dat best speciaal is voor me. Ik weet niet of dat nu nog is, maar indertijd liep er een ' indiaan' rond (ook op sa trincha), met zijn stokoude pa. Rond een uur of 6 stond pa met zoon en misschien ook nog wel hun kleinzoon helemaal alleen op het blok. De zon kwam net over de bergen op en op dat moment schoof het hele dak open. Die indianen wezen naar de opkomende zon die door het dak langzaam naar binnen scheen. 10.000 gezichten die richting uit, en toen begonnen de eerste tonen van underworld's 'born slippy'. Wat een timing.... krijg nu nog kippevel als ik eraan terug denk hoe toen iedereen los ging.

Anyway, dat is mijn ku/privilige moment. Van wat ik indertijd heb gehoord ging het begin jaren 90 helemaal niet goed meer met de ku mede dankzij het openlucht discotheek verbod. Ze hebben toen het roer omgegooid. De naam veranderd en manumission aan boord gehaalt. Ik heb geen idee hoe het nu ermee gaat...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Wat een pracht herrinering! Het moet een mytisch gevoel geweest zijn met die idiaan en de opkomende zon. Ik zou me toch eens twee keer in de ogen wrijven mocht ik zo iets meemaken :)

Nice!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ja ik kan het me ook ewa inbeelden,kriebeltjes :D
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: KU

Bericht door BOUNCER »

trab schreef:De ku was vroeger een keet in Ibiza. Nu noemt het de Privilege :wink: Er bestaat nu nog ne KU in Benidorm. Ben er vorig jaar geweest en k moet zeggen dat het nog wel een bangelijke keet was! Ik was op vakantie in calpe en we gingen eens een nachtje naar benidorm. Eerst dacht ik: Benidorm??? maar niets is minder waar!!! De KU is een keet waar 8000 mensen binnen kunnen :shock: en is voorzien van ne mega tuin, openlucht zwembad (vrij groot), verschillende terrasjes, overal barrekes en er komen regelmatig vrij grote namen spelen. Vlak achter de KU ligt de Space en die gaat open rond een uur 9.

Iemand al geweest?
Niet naar de KU in Benidorm wel naar de Penelope en UFO en nog een paar namen die ik nu meer kan herinneren.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: KU

Bericht door Trab »

BOUNCER schreef:Niet naar de KU in Benidorm wel naar de Penelope en UFO en nog een paar namen die ik nu meer kan herinneren.

En wat vond je ervan?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: KU

Bericht door BOUNCER »

trab schreef:
BOUNCER schreef:Niet naar de KU in Benidorm wel naar de Penelope en UFO en nog een paar namen die ik nu meer kan herinneren.

En wat vond je ervan?
Sa waren immense megaclubs stijl ibiza en zo heel mooi ingericht maar ik moet wel es denken hoor dat moet meer of 13 jaar gelden zijn, bestaan die nog altijd. Er was er zelfs 1 die XTC noemde maar die was dicht.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: KU

Bericht door Trab »

BOUNCER schreef:
trab schreef:
BOUNCER schreef:Niet naar de KU in Benidorm wel naar de Penelope en UFO en nog een paar namen die ik nu meer kan herinneren.

En wat vond je ervan?
Sa waren immense megaclubs stijl ibiza en zo heel mooi ingericht maar ik moet wel es denken hoor dat moet meer of 13 jaar gelden zijn, bestaan die nog altijd. Er was er zelfs 1 die XTC noemde maar die was dicht.
De penelope bestaat zeker nog! Ben er twee jaar geleden nog geweest en toen was er een hele baan met discotheken. De ku, space, penelope, pasha,... Na de space was er nog een after maar ben de naam vergeten.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: KU

Bericht door BOUNCER »

trab schreef:
BOUNCER schreef:
trab schreef:
En wat vond je ervan?
Sa waren immense megaclubs stijl ibiza en zo heel mooi ingericht maar ik moet wel es denken hoor dat moet meer of 13 jaar gelden zijn, bestaan die nog altijd. Er was er zelfs 1 die XTC noemde maar die was dicht.
De penelope bestaat zeker nog! Ben er twee jaar geleden nog geweest en toen was er een hele baan met discotheken. De ku, space, penelope, pasha,... Na de space was er nog een after maar ben de naam vergeten.
Space en Pasha die hebben nu overal clubs of zijn ze alleen naar die clubs genoemd, ik verschiet er wel van dat de penelope nog bestaat heb er elfs nof een t-shirt ik denk dat het logo toen een soort afbeelding van een vrouw was met een hoed op kan da zijn?
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jep! dat was het toen toch ook nog :wink: En van space en pasha heb je gelijk maar de space daar is 'nen echte space'. Terras met wit zeil erover...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

trab schreef:jep! dat was het toen toch ook nog :wink: En van space en pasha heb je gelijk maar de space daar is 'nen echte space'. Terras met wit zeil erover...
Ferm...

Heb je geen link.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ik ga in september eindelijk naar ibizaaaaaaa wiiiiii! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

MIE!! schreef:ik ga in september eindelijk naar ibizaaaaaaa wiiiiii! :D
Gelukzak welke kant van het eiland ga je?
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

BOUNCER schreef:
MIE!! schreef:ik ga in september eindelijk naar ibizaaaaaaa wiiiiii! :D
Gelukzak welke kant van het eiland ga je?
Playa den Bossa, daar zitten we, das aan den Bora Bora hé..
ik zien het al volledig zitten :D

hier is nog wa info over de Ku, bekende guests...
http://home.planet.nl/~hegma004/ibiza.html
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten