Website !

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

tja ja,een mening gelijk een ander e ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Bram schreef:Effe mijn mening:

Eerst effe vermelden dak nog nooit in Balmoral ben geweest.
Iedereen zit hier te mekkeren over "die goeien ouwen tijd", just mijn oma!!!!
Ik zit en zat vroeger elk weekend in cherry moon (totaal iets anders i know), denkte dat da daar nie veranderd is????
ECHT WEL hoor, maar da is nie meer dan normaal hé.
Moest het blijven zoals "toen" dan zou het ook niemeer beestig zijn hé, al die herinneringen...

Maar stop gewoon met da zagen!!!
As ge u nu niemeer kunt amuseren ligt da ook deels aan uzelf hoor!
Kweet da ge iet mist (ken da gevoel) maar zijt gewoon dankbaar da ge het allemaal hebt mogen meemaken.
Khoop hier nie op iemand zijn tenen getrapt te hebben ma kmoest het gewoon effe kwijt.
Grtzzzzz

Keep on clubbing...
Must control urge to respond...

:?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

@ Bram

ergens hebde wel gelijk maar ge verwoordt het nogal simplistisch. Iedereen vindt zijn jeugdperiode wel de beste, gezien de leeftijd, het hebben van nen hoop vrienden die naar dezelfde disco gaan als jezelf etc.

Aan de andere kant: als ge er ni tegen kunt dat er over vroeger gepraat wordt, kunt ge best nimeer op dit forum komen hé :idea:

IMHO
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Kweet het wel.
Tis leuk om over vroeger te babbelen en nog is over na te denken hoe goe dant toen wel was... :P
Maar bij mij kwam het lezen van al die berichtjes over net alsof men zich nu niemeer kan amuseren.
En as ge echt wilt lukt da wel nog hé, ge moet mss wel wa meer moeite doen maja.
Grtz.
Richman

Bericht door Richman »

Heb een nieuwetopic geopend bij general laat je maar gaan!
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Richman schreef:Heb een nieuwetopic geopend bij general laat je maar gaan!
we zullen ons best doen dude 8) greetz 8)
Del@y

Bericht door Del@y »

Bram schreef:Effe mijn mening:

Eerst effe vermelden dak nog nooit in Balmoral ben geweest.
Iedereen zit hier te mekkeren over "die goeien ouwen tijd", just mijn oma!!!!
Ik zit en zat vroeger elk weekend in cherry moon (totaal iets anders i know), denkte dat da daar nie veranderd is????
ECHT WEL hoor, maar da is nie meer dan normaal hé.
Moest het blijven zoals "toen" dan zou het ook niemeer beestig zijn hé, al die herinneringen...

Maar stop gewoon met da zagen!!!
As ge u nu niemeer kunt amuseren ligt da ook deels aan uzelf hoor!
Kweet da ge iet mist (ken da gevoel) maar zijt gewoon dankbaar da ge het allemaal hebt mogen meemaken.
Khoop hier nie op iemand zijn tenen getrapt te hebben ma kmoest het gewoon effe kwijt.
Grtzzzzz

Keep on clubbing...
beste bram, no offense maar het forum heet hier legendary clubs, het is normaal als een oude disco terug geopend wordt dat we dat vergelijken , niets gemekker gewoon zuivere kritiek die er bal op is in mijn ogen, ze hadden beter de naam gewijzigd , het is duidelijk dat deze club gewoon commercieel wil gaan .... niets verkeerds aan maar het is nu eenmaal niet legendary meer
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

At Del@y:

In da geval, volledig mee eens!!!
Del@y

Bericht door Del@y »

Bram schreef:At Del@y:

In da geval, volledig mee eens!!!
ieder zijn mening he maat, by the way is den duivenhoek terug open ?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Hahaha
Ja die is al terug open, gewoon praaaaachtig :D !
Nu begint de file pas op de brug naar hamme, héhé.
Hij is zelfs zo ferm verlicht dak zondagmorgend meestal doorsla op diene "koker van het licht".
:?
Grtzzzz
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Bericht door freggelx1 »

Bram schreef:Effe mijn mening:

Eerst effe vermelden dak nog nooit in Balmoral ben geweest.
Iedereen zit hier te mekkeren over "die goeien ouwen tijd", just mijn oma!!!!
Ik zit en zat vroeger elk weekend in cherry moon (totaal iets anders i know), denkte dat da daar nie veranderd is????
ECHT WEL hoor, maar da is nie meer dan normaal hé.
Moest het blijven zoals "toen" dan zou het ook niemeer beestig zijn hé, al die herinneringen...

Maar stop gewoon met da zagen!!!
As ge u nu niemeer kunt amuseren ligt da ook deels aan uzelf hoor!
Kweet da ge iet mist (ken da gevoel) maar zijt gewoon dankbaar da ge het allemaal hebt mogen meemaken.
Khoop hier nie op iemand zijn tenen getrapt te hebben ma kmoest het gewoon effe kwijt.
Grtzzzzz

Keep on clubbing...
hey brammeke kzal au de woensdag op blow the speakers ne keer vastpakken e man,ge ga toch niks slecht zeggen over het volk da heimwee e naar de goeie momenten in Balmoral zeker.wij klinken mss gelijk de bomma maar degene die der in de beginjaren gezeten emmen zijn ten euk allemaal al 30 jaar en ouder e man.en ten nog rekenig houdent me het feit da we al dienen tijd zijn blijve weggaan en het meestal overdreven gebruik van het vele zwaarder materiaal uit den tijd van toen en ten begrijpte wel da wij da nie zumaar kunne late gaan e.
ale tot da woensdag zeker e brampie,we zullen der ene op drinke.greetz Freggel
Veel es der nie te zeggen,just da we het feest waarschijnlijk nooit zullen opgeven en veur degene die mij kenne va vroeger:ken hore zeggen dak nog alt eve zot ben as in onze glorietijd!!!
Del@y

Bericht door Del@y »

freggelx1 schreef:
Bram schreef:Effe mijn mening:

Eerst effe vermelden dak nog nooit in Balmoral ben geweest.
Iedereen zit hier te mekkeren over "die goeien ouwen tijd", just mijn oma!!!!
Ik zit en zat vroeger elk weekend in cherry moon (totaal iets anders i know), denkte dat da daar nie veranderd is????
ECHT WEL hoor, maar da is nie meer dan normaal hé.
Moest het blijven zoals "toen" dan zou het ook niemeer beestig zijn hé, al die herinneringen...

Maar stop gewoon met da zagen!!!
As ge u nu niemeer kunt amuseren ligt da ook deels aan uzelf hoor!
Kweet da ge iet mist (ken da gevoel) maar zijt gewoon dankbaar da ge het allemaal hebt mogen meemaken.
Khoop hier nie op iemand zijn tenen getrapt te hebben ma kmoest het gewoon effe kwijt.
Grtzzzzz

Keep on clubbing...
hey brammeke kzal au de woensdag op blow the speakers ne keer vastpakken e man,ge ga toch niks slecht zeggen over het volk da heimwee e naar de goeie momenten in Balmoral zeker.wij klinken mss gelijk de bomma maar degene die der in de beginjaren gezeten emmen zijn ten euk allemaal al 30 jaar en ouder e man.en ten nog rekenig houdent me het feit da we al dienen tijd zijn blijve weggaan en het meestal overdreven gebruik van het vele zwaarder materiaal uit den tijd van toen en ten begrijpte wel da wij da nie zumaar kunne late gaan e.
ale tot da woensdag zeker e brampie,we zullen der ene op drinke.greetz Freggel
en het strafste van al is hé freggel, dat wij samen in de klas gezeten hebben :mrgreen:
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Bericht door freggelx1 »

en het strafste van al is hé freggel, dat wij samen in de klas gezeten hebben

Oei oei,ene da mij kent uit mijne kindertijd ofwa?shit seg wie mag da ten wel zijn?kenne kik toch nie in ghent opt school gezeten of emme kik ten altijd zuver weg gezeten dak het gewoon nie weet?komt da tegen seg.
Veel es der nie te zeggen,just da we het feest waarschijnlijk nooit zullen opgeven en veur degene die mij kenne va vroeger:ken hore zeggen dak nog alt eve zot ben as in onze glorietijd!!!
Del@y

Bericht door Del@y »

freggelx1 schreef:en het strafste van al is hé freggel, dat wij samen in de klas gezeten hebben

... of emme kik ten altijd zuver weg gezeten dak het gewoon nie weet?komt da tegen seg.
neenee, we waren toen nog veel te jong maat

check pm hé
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Bericht door freggelx1 »

Shit seg das echt wel erg da kik gewoon nie kan peizen wie da ge zijt e,en aangezien da ge de Franky kent,ik vermoed da we het alletwee over den troonbeecxk emmen moet toch iemand zijn da hier lang genoeg gelopen heeft om te weten da we op latere leeftijd samen beginne weggaan zijn.Maar nie gevreesd,bij mij moeder liggen nog foto's uit onze jonge schoolperiode dus da ga bekijken weuren op nen donkere zondagmorgent.ten zijn we altijd wel ongelooflijk moe maar da moete we der veur over emmen e.
Maar e vraagsken,gade nou nog altijd weg of ede al ne stap verder gezet in het leven en gelijk de meeste van onze leeftijd al e paar kleine gangsters lopen en het uitgaansleven achter au gelaten of zijde meer gelijk mij en voelde au nog altijd 20jaar en feeste nog elk weekend de pannen van het dak?Ik heb al e paar keer gezee dak gaan stoppen me weggaan maar da lukt maar nie e.Tja ik zoek mij ten euk alt e jong poppemieken en ten kunde nie zumaar stoppe me weggaan awa.Dankzij die jonge poppemiekes voelde au euk altijd jong en kunde da leven azu maar nie opgeven e.
Khoop da ge ene zijt gelijk mij want anders bennek een uitstervend ras aant weure zenne,al dak mij eigelijk nooit nie oud voel tussen da jonk volk maar ja oe zou da komen e,hehe!!
Greetz Freggel.
Del@y schreef:
freggelx1 schreef:en het strafste van al is hé freggel, dat wij samen in de klas gezeten hebben

... of emme kik ten altijd zuver weg gezeten dak het gewoon nie weet?komt da tegen seg.
neenee, we waren toen nog veel te jong maat

check pm hé
Veel es der nie te zeggen,just da we het feest waarschijnlijk nooit zullen opgeven en veur degene die mij kenne va vroeger:ken hore zeggen dak nog alt eve zot ben as in onze glorietijd!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten