Website !

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
BBB

Bericht door BBB »

Inderdaad Richman!

Nog zo'n hilarische uitspraak: "Temple goes Balmoral"... :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

staat da hier nu nog open?legendary you know :?
Richman

Bericht door Richman »

BBB schreef:Inderdaad Richman!

Nog zo'n hilarische uitspraak: "Temple goes Balmoral"... :roll:
Ja heb ik ook al gezien, pfffffffffffffffffffffff

plaatsvervangende :oops:
Richman

Bericht door Richman »

Is er hier iemand die nu nog naar de Balmoral gaat!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja richman,daar hebt ge wel gelijk in,maja die mensen kennen niks anders dan de nieuwe muziek wa er gedraaid word e,tis heel nieuw volk,dat oud volk van vroeger komt er niet meer veel of helemaal ni mer,tis ne hele andere tijd, ik vind de tijd van nu ook dikke klote ,maja niks aan te doen e ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Leuk dat je mijn mening deelt, ik heb da wel aanvaardt hoor maar da blijft moeilijk om 'mijn' Balmoral vol zien te zitten met allerlei...

Ja ik zal niet weer beginnen, nostalgitis komt al op!

:(
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja,ik denk dat iedereen zich er wel bij neer moet leggen dat de muziek slechter word e ... en t volk heel nieuw ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Wanneer ging jij daar Oizo?
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ging ? ik ben er nooit geraakt :( ik heb de muziek alleen op tapes gehoord,ik ben gewoon niet vroeg genoeg geboren :( mijne beste tijd is de carat geweest ... greetz 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Tja het moet opbrengen he, als uw kot leegstaat brengt het ook geen geld op, jammer maar het is zo :cry:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad,das wel logisch denk ik :wink: maarja de carat was vroeger op maandag ook wel leeg door den dag en er hing toch een sfeer om :shock: tegen te zeggen :D greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Club 11 schreef:Tja het moet opbrengen he, als uw kot leegstaat brengt het ook geen geld op, jammer maar het is zo :cry:
Tja club das nu de trend van vandaag het is nu allemaal busines as-usual geworden, zie balmo+bocca. T'ergste vanal is da trekt dan volk ook.

Ik denk ook wel dat ze weinig keus hadden, in Gent zaten ze zeker niet te wachten totdat er weer een nieuw zwaar kot openging!

Wel jammer van die tijdsverandering van zondag+maandag naar de vrijdagavond, komzeg nu eens da past toch niet
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Richman schreef:
Club 11 schreef:Tja het moet opbrengen he, als uw kot leegstaat brengt het ook geen geld op, jammer maar het is zo :cry:
Tja club das nu de trend van vandaag het is nu allemaal busines as-usual geworden, zie balmo+bocca. T'ergste vanal is da trekt dan volk ook.

Ik denk ook wel dat ze weinig keus hadden, in Gent zaten ze zeker niet te wachten totdat er weer een nieuw zwaar kot openging!

Wel jammer van die tijdsverandering van zondag+maandag naar de vrijdagavond, komzeg nu eens da past toch niet

tja, volledig met eens maja, tijden veranderen zullen we maar zeggen he.

ik ga er soms eens heen, omdak veel volk ken die daar zit, en soms niet weet wat doen op vrijdag,maja het is inderdaad raar om dit genre van muziek in die magische plaats te horen, maja het zij nu eenmaal zo
Richman

Bericht door Richman »

ik ga er soms eens heen, omdak veel volk ken die daar zit, en soms niet weet wat doen op vrijdag,maja het is inderdaad raar om dit genre van muziek in die magische plaats te horen, maja het zij nu eenmaal zo
Welk genre is dit dan?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Effe mijn mening:

Eerst effe vermelden dak nog nooit in Balmoral ben geweest.
Iedereen zit hier te mekkeren over "die goeien ouwen tijd", just mijn oma!!!!
Ik zit en zat vroeger elk weekend in cherry moon (totaal iets anders i know), denkte dat da daar nie veranderd is????
ECHT WEL hoor, maar da is nie meer dan normaal hé.
Moest het blijven zoals "toen" dan zou het ook niemeer beestig zijn hé, al die herinneringen...

Maar stop gewoon met da zagen!!!
As ge u nu niemeer kunt amuseren ligt da ook deels aan uzelf hoor!
Kweet da ge iet mist (ken da gevoel) maar zijt gewoon dankbaar da ge het allemaal hebt mogen meemaken.
Khoop hier nie op iemand zijn tenen getrapt te hebben ma kmoest het gewoon effe kwijt.
Grtzzzzz

Keep on clubbing...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten