Website !

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Club 11 Aka CluBBie

Website !

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Voor zij die het nog niet moesten weten, er is een website van de balmoral online !!!

check out :arrow: http://www.club-balmoral.be 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

new balmoral sucks :cry:
Richman

Bericht door Richman »

Moet die nog ge-update worden want ik krijg alleen een promo-filmpje te zien en een datum wanneer het de volgende keer opengaat!

:cry:

ps: new Balmoral sucks bigtime!
Josjie

Bericht door Josjie »

da hebde ondertussen al duidelijk gemaakt richman en cloud, het gaat over de clubs VROEGER hé... dus hou het dan aub bij
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja hopelijk zetten ze er wat foto's op enzo vanuit de oude doos, en anekdotes , zou wel chique zijn :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Dan moet club 11 die link naar 'new balmoral' niet plaatsen hé, ik d8 toch dat kritiek mocht hier op LC!

No offense!
Josjie

Bericht door Josjie »

tuurlijk mag da, ma als iedereen ier een gans topic vol ga schrijven vol met new balmoral sucks... jah aangenaam om lezen is anders hé... moogt dan altijd ook uitleggen waarom dadde vind da em slecht is hé :-)

ik heb den ouwen niet meegemaakt maar als ik naar den nieuwen ga hou ik het daar maar 15 minuten uit. De muziek staat gewoon TE luid...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vroeger stond de muziek daar ook luid maar moest het nu eens muziek zijn...sorry,moest eruit :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Right in, brother Cloud.

And you wil be struck down by lightening...
Josjie

Bericht door Josjie »

ge zou mij beter keer zeggen wieda dien dirk was die daar blijkbaar resident was...
Richman

Bericht door Richman »

Dj Dirk zegt me niet iets meteen, maar ja in die tijden humhum...

:oops:
de choco

Bericht door de choco »

Richman schreef:Dj Dirk zegt me niet iets meteen, maar ja in die tijden humhum...

:oops:
ja daar zou ik toch graag ook eens iets meer overweten draait deze nog ?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ik ging zo rond 2000 a 2001 hl veel, maar nu ga ik ook nooit meer!! Eerlijk gezegd: ze doen ht alln ng maar vr het geld!!! En als ik hoor welke mensen daar nu naartoe gaan...ajajaj echt zo van da volk dat totaal niets kent van house, met alle gvolge vandien. Te commercieel en de deejays zijn echt ook nie wat ht moet zijn. david, pcp, benny...pfff er zit geen opbouw in, geen climax, niets! Toen ik ging was Alec er resident en die kon er wel ng iets van, die kon ng een avond ht volk doen boeien. En eerlijk gezegd, ze vereenzelvigen zich veel te veel met het imago van The Temple, en da vind ik echt slecht! :( :( :(
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
puree

Bericht door puree »

er is een topic over Dirk De Witte ...
Richman

Bericht door Richman »

Nu zal ik misschien hoogwaardig overkomen maar die mensen die nu naar de Balmoral gaan en dat zogezegd geweldig vinden, ik voel me daar echt raar bij, er is iets in mij die daar niet tegenkan, ik bedoel hoe kunnen ze dat daar nu zo doen met die foute muziek in die magische plaats, ik kom er gewoon slecht van.

Everything changes...

:(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten