Video materiaal Boccaccio

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Josjie schreef:89 neon is eigen bedrijf uit de grond aant stampen voor de moment dus peis dat die het idd wat druk heeft...
nen echten entrepreneur ofwa? Veel succes neon :wink:
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jun 2006, 16:24

Bericht door raave »

heel veel geinteresseerd gezien ik op de voorpagina van het laatste nieuws sta en in beeld passeer in Zeker Weten op de weg naar buiten toen de flikken den Boca sloten..

Wie er ook die DVD of materiaal heeft, contacteer mij.. Kosten nog moeite...
Woon wel niet meer in België maar pm me maar
007

Bericht door 007 »

en ook ik heb die nog altijd niet, komaan mannen hoe zit dat eigenlijk, eerst ons wat doen kwijlen en dan niks :(
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zoals altijd is de wil om te delen er weeral niet ....
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

oke ik ben jullie idd die beelden verschuldigt, ik heb die al n half jaar geleden gekregen van Eddy de Boel die alles zorgvuldig heeft getaped in den tijd, en ook ne pak krantenartikels over den bocca, het probleem is da t josjie nie echt lukte voor em over te zetten op mpeg of avi, en ik die video dan aan nen mens gegeven heb die netwerkbeheer doet en me zei, maaaa da is maar n fluitje van n cent, ma ij is ondertussen nog nie klaar, en kbel em ier regelmatig voor! t enige wa ik al heb is de video naar avi omgezet maar der zitte veel haperingen in t beeld, dus ij ging t opnieuw doen...
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Boccaccio clip!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door DJ Francois »

Eindelijk kunnen jullie even van een stukje boccaccio genieten en met vele dank aan Josjie. Ik heb van hem de beelden gekregen en heb alvast een stukje gemaakt als een soort van preview pfff tot m'n grote spijt moet ik wel zeggen dat de dvd die ik gehad heb maar weinig beelden van de boccaccio bevatten (van binnen dan) en denk alles bij elkaar zo'n 10 a 12 min helaas. Maar nu waar iedereen zo lang op heeft gewacht ......... de bocca in actie!!!

http://www.djfrancois.nl/boccaccio.wmv

IK weet alleen niet goed hoe ik nu de dvd in elkaar moet knutselen pfff had op meer materiaal gerekend maarja beter dan niets :lol:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

super cool gemaakt kerel !!! ik bezorg gauw de volledigen band op avi incl den boccaccio baas die de muziek gaat gaan afzetten tijdens de razzia en zo
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

hee Neon die heb ik hahaha dit is maar een voorproefje haha die gast krijgt bijna een vette klap van de eigenaar, ik moet meer beeld materiaal van binnen gewoon hebben pffff

Na het zien van de beelden schiet de kippevel door m'n lichaam amai wat een mega zaak
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

knap gedaan, geluid ook correct gecut enzo, chapeau
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

goed filmke, meer van datte :eek:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 okt 2005, 02:51
Locatie: Mock Moon

Bericht door Nostalgica »

Machtig!! :eek: Enig idee in welk jaar deze beelden gefilmd zijn?
Afbeelding
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Lekker filmke!!! Ik krijg er al zin in om te feesten. :cool:
Afbeelding
007

Bericht door 007 »

'89 NEON schreef:super cool gemaakt kerel !!! ik bezorg gauw de volledigen band op avi incl den boccaccio baas die de muziek gaat gaan afzetten tijdens de razzia en zo
neon kan ik dat ook in mijn bezit krijgen, mishien sta ik er egens tussen :-D
007

Bericht door 007 »

ads schreef:goed filmke, meer van datte :eek:
idd zeeer prachtig maatjen, wat een tijd als je dat weer ziet :-D
Josjie

Bericht door Josjie »

007 schreef:
'89 NEON schreef:super cool gemaakt kerel !!! ik bezorg gauw de volledigen band op avi incl den boccaccio baas die de muziek gaat gaan afzetten tijdens de razzia en zo
neon kan ik dat ook in mijn bezit krijgen, mishien sta ik er egens tussen :-D
hmmm... denk keer na 007 over the old B
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten