Philipe Traikos

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Mé-èM

Philipe Traikos

Bericht door Mé-èM »

deze kerel weet wel wa opgelegd en hoe het publiek mee te krijgen op een retro feestje, als deze op een affiche staat ben ik wel van de partij

greetz
Richman

Bericht door Richman »

In alle eerlijkheid hij is de laatste jaren wel een beetje van de scene verwijderd en komt nog zelden aan draaien toe, waarom?

Quote van een collega dj die hem heel goed kent, hij heeft er de goesting niet voor!

Als dj is het wel een legende hoor!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

idd,traikos was in z'n gloriejaren de absolute top(90-95)in de cheops,balmoral,cirao,activy...maar hij heeft er idd geen zin meer in,mede door de uitgaansmentaliteit de laatst 7 jaar,en ja gelukkig getrouwd en een kindje he...
in oasis met remember balmoral vroeg ik hem als hij zijn vroegere beste vriend francis(black francis)nog zag en daar heeft hij zelfs geen contact meer mee...strange
maar hier en daar sporadisch kom je hem nog eens tegen op ne retro
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

toen ik hem de laatste keer bezig zag had hij er enorm zin in . Stond nog na zijn set redelijk lang na te shaken aan de bar .

zijn setjes in de 55 waren ook wel best te doen (cassete memories :o )
Richman

Bericht door Richman »

Da kan wel zijn hoor maar volgens mij draait hij zelfs niet meer met zijn eigen platen :shock: .
Josjie

Bericht door Josjie »

Afbeelding

Bron: Sortir59.com bij de foto's van Retro Memories #2 @ L'Oasis Lounge - 23/10/2004
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vrre jovialen tiep :wink:
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

niet meer met zijn eigen platen ??
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:vrre jovialen tiep :wink:
:lol:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

cd

Bericht door ProgressNation »

Ja op die Remember Balmoral heeft hij eigenlijk toch ook wel regelmatig zijn persoonlijke "Best Of Retro cd'kes" bovengehaald i.p.v. vinyl. Maar al bij al was de set toch in orde. Maar je zag wel aan hem dat hij in de eerste plaats nog eens eenmalig voor de fun draaide, en dat hij zich niet persé moest bewijzen :wink:
kape32

Bericht door kape32 »

is het inderdaad een beetje beu muziek draaien, maar wel een vree toffen gast, kben zelfs met hem nog eens meegeweest naar duitsland in den tijd als hij daar moest draaien, heel veel respect voor Philip en ja plaatjes opleggen en het volk zot krijgen daar was hij wel goed in
Richman

Bericht door Richman »

Ik geloof dat hij vorige week op kerstdag in de Escape gedraaid heeft, zal eens aan dj kevin vragen of hij geen cd'tje heeft opgenomen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

inderdaa,hij stond alleszins op de flyer...ik schrok er eigenlijk wel van,traikos in escape :)
Richman

Bericht door Richman »

Welwelwel heren Traikos komt nog eens draaien in de escape terug op een retro-party den 27 maart!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iemand geweest?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten