extreme merchanidising

Het forum van Extreme in Affligem
Josjie

Bericht door Josjie »

hahaaaaaaa ik wist het hé
dat die video vanuit de cherry was

en mijn maten mij niet geloven hé... van da was toen nog niet

IK WIST het :-)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Vorige week heb ik e chanceke gehad :o
Ons moeder was kleren in zakken aan't steken voor de kindjes van Biafra ofzo en wa vind ik in één van die zakken :o mijnen bodywarmer van extreme :!:
En ikke mor jaaaaaaaaaaaaren aan e stuk denken da ik diene in iemand zijnen otto vergeten was....voor 't zelfde geld liep er nu e kindje van Biafra in mijnen extreme bodywarmer :shock: LUCKY MIE!! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

MIE!! schreef:Vorige week heb ik e chanceke gehad :o
Ons moeder was kleren in zakken aan't steken voor de kindjes van Biafra ofzo en wa vind ik in één van die zakken :o mijnen bodywarmer van extreme :!:
En ikke mor jaaaaaaaaaaaaren aan e stuk denken da ik diene in iemand zijnen otto vergeten was....voor 't zelfde geld liep er nu e kindje van Biafra in mijnen extreme bodywarmer :shock: LUCKY MIE!! :lol:
:D
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2006, 21:01

Bericht door Cubalistic »

Goh, wat een tijden...heb nog hopen flyers, 2 zaklampen met extreme op (joost mag weten wat voor een geflipte party het toon was), een glas van de extreme en ook een van de cherrymoon. Dat waren tenminste nog eens tijden. Een heel pak tapes heb ik nog (omgezet naar mp3, weken werk aan geweest)...over de 200. Als je dan ziet hoe ze tegenwoordig op stap gaan :evil:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Cubalistic schreef:Goh, wat een tijden...heb nog hopen flyers, 2 zaklampen met extreme op (joost mag weten wat voor een geflipte party het toon was), een glas van de extreme en ook een van de cherrymoon. Dat waren tenminste nog eens tijden. Een heel pak tapes heb ik nog (omgezet naar mp3, weken werk aan geweest)...over de 200. Als je dan ziet hoe ze tegenwoordig op stap gaan :evil:
Ik zou zeggen kerel posten die handel.
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2006, 18:36
Locatie: assenede

Bericht door treeg »

vroeger kreeg k soms krantjes thuisgestuurd van extreme, heb onlangs nog editie 4 en 5 gevonden. geloof da den vijfden de laatste was die'k gekregen had. K'ga ze inkaderen. :P
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ge zou der ook es eentje kunne scannen natuurlijk :cool:
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

Cubalistic schreef:Goh, wat een tijden...heb nog hopen flyers, 2 zaklampen met extreme op (joost mag weten wat voor een geflipte party het toon was), een glas van de extreme en ook een van de cherrymoon. Dat waren tenminste nog eens tijden. Een heel pak tapes heb ik nog (omgezet naar mp3, weken werk aan geweest)...over de 200. Als je dan ziet hoe ze tegenwoordig op stap gaan :evil:

die zaklampen herriner ik mij ook nog! was ne geslaagde nacht denk ik (hoffmannekes :D )

was da eerlijk gezegd al vergeten, toen met die LP wast ook dik in de sjakosh toch!
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
69
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2008, 21:26

Bericht door 69 »

heb ook zo een sleutelhanger, HAD een bonzai pullover met op de mouwen Extreme, en heb nog de platen "1 year extreme" en "1 year bonzai" die je kreeg aan de entree :afro: verder nog heel wat flyers proper in plastieken mapkes wegggestoken...
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Bericht door BelRom »

Ja die bonzai pulloverkes ... heb er hier nog 2 teruggevonden, net als die zaklamp ... was wel keicool avondje toen ... kblijf het maar herhalen: waar is die tijd :o)
69 schreef:heb ook zo een sleutelhanger, HAD een bonzai pullover met op de mouwen Extreme, en heb nog de platen "1 year extreme" en "1 year bonzai" die je kreeg aan de entree :afro: verder nog heel wat flyers proper in plastieken mapkes wegggestoken...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

oldschoolCM schreef:
Cubalistic schreef:Goh, wat een tijden...heb nog hopen flyers, 2 zaklampen met extreme op (joost mag weten wat voor een geflipte party het toon was), een glas van de extreme en ook een van de cherrymoon. Dat waren tenminste nog eens tijden. Een heel pak tapes heb ik nog (omgezet naar mp3, weken werk aan geweest)...over de 200. Als je dan ziet hoe ze tegenwoordig op stap gaan :evil:

die zaklampen herriner ik mij ook nog! was ne geslaagde nacht denk ik (hoffmannekes :D )

was da eerlijk gezegd al vergeten, toen met die LP wast ook dik in de sjakosh toch!
dat met die zaklampen was wel vangen idd, iedereen een zaklamp geven en geen licht in de keet, hehehehe.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

pil?

Bericht door vinie »

ik weet nog dat ik een pil kreeg toen ik binnen kwam ik dacht dat het bij 1 jaar bonzai was samen met dei plaat?? ben niet zeker? wat die pil juist was weet ik ook niet heb het dan maar ingenomen :mrgreen: ;)
69
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2008, 21:26

Re: pil?

Bericht door 69 »

vinie schreef:ik weet nog dat ik een pil kreeg toen ik binnen kwam ik dacht dat het bij 1 jaar bonzai was samen met dei plaat?? ben niet zeker? wat die pil juist was weet ik ook niet heb het dan maar ingenomen :mrgreen: ;)
klopt!!!! was idd samen met die plaat, als ik me niet vergis was er ook een flyer bij. T was een bruine pil die smaakte naar gist, heb er mijn tanden eens ingezet en toch maar weggesmeten :D
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Re: extreme merchanidising

Bericht door mister_honda »

vandaag hoerechance in ne kringloopwinkel...
voor 1.5eu elks EXTREME 3 en EXTREME 6 gekocht...in perfecte staat...zelfs de 'free entrance tickets' zitten er nog bij !!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten