Cherry all the way!

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Richman

Cherry all the way!

Bericht door Richman »

Wie heeft er nog naar de Cherry Moon geweest op dinsdagmorgen? Ben nooit zo'n fan geweest van de Cherry maar als de grote dj's kwamen was ik er bij: Ken Ishi, Sven Vath, Robert Armani allemaal voor de eerste keer gezien in de Cherry, lang lang lang geleden!

:D
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Heeft Cherry Moon zich nu juist herpakt of niet door Ghost buiten te gooien? Kmoet wel toegeven dat ik er da laatste maanden niet zo veel meer over hoor. Hun CCC concept is dan weer super.
Richman

Bericht door Richman »

Da weet ik ook niet maar zou het graag eens weten van mannen die regelmatig gaan.
Josjie

Bericht door Josjie »

ze proberen nu alle stijlen door elkaar te draaien en dat suckt redelijk. Op hun CCC na is het redelijk te vermijden eigenlijk...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik denk da ze het noorden wa kwijt zijn ginder :)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tja,misschien gewoon wa tijd geven om hun draai weer te vinden,en vroeger zo'n toonaangevende club;alle grote namen hebben daar voor de eerste keer gepasseerd,fuse heeft da zowat overgenomen in 97
moby heeft er zelfs nog live opgetreden op ne avond van teknoville met sven vath en laurent garnier :shock:
2 october ccc ben ik er in ieder geval om kevin jee te aanschouwen :)
Richman

Bericht door Richman »

I was there on that night with moby, sven and the rest. Dat waren nog eens tijden!

:D
Laatst gewijzigd door Richman op 10 sep 2004, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

het Ghost tijdperk heeft de club wat vermarginaliseerd miss? :?
Richman

Bericht door Richman »

Waarover ik spreek is de periode voor Ghost, nadien heb ik de club niet zoveel meer bezocht maar ik kan je wel zeggen dat Ghost een fenomeen is, hij weet wat het publiek wilt.
varth

Bericht door varth »

die parties met moby, garnier ect werden wel niet door cherry moon zelf georganiseerd dacht ik (ik kan me vergissen). Enneuh de fuse die het boeken van grote namen van CM heeft overgenomen :roll: . Check dan hun wall of fame maar eens om te kijken wie er de eerste 2 (94-95) jaren al kwam. Ook grote namen, maar ook meer alternatieve (toen nog) onbekende namen. Nu dat is nu ook al veeeeeeel minder. Ze hebben allebei van hun pluimen gelaten
Josjie

Bericht door Josjie »

Fuse heeft ook een forum hé mensen : :D

Enfin ik lees hier juist dat Ghost de cherry zou gemarginaliseerd hebben. Ghost heeft in mijn ogen juist de cherry moon terug op gang getrokken na de gabbertjesperiode. Denk niet dat de cherry nog zou bestaan nu zonder Ghost. Een club heeft een sterke resident nodig. Die moet ook volk lokken, je kan niet alle weken guestdj's programmeren ook hé, dan ben je een fuifzaal...

Argumenten pro of contra? laat maar komen
Richman

Bericht door Richman »

Ik geef je hierin 100% gelijk hoor een sterke resident die echt goed is in zijn genre en dan om de zoveel weken een kwalitatieve gast-dj.
Kernel

Bericht door Kernel »

96/97/98 waren de top jaren van cherry vind ik ,goeie dj's alles echt mega.
Mensen met tapes mogen me steeds pm om een share te doen !
;-)




XTC = FANTASY
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

94 en 95 vond ik nog beter dan 98,dan is het wa achteruitgegaan in 98
Mike Vee

Bericht door Mike Vee »

cloud schreef: moby heeft er zelfs nog live opgetreden op ne avond van teknoville met sven vath en laurent garnier :shock: :)
Dat was ergens maart/april 1995, teknoville party met buiten Moby & Sven Väth ook nog Fly, Zzino en een speciaal setje YDR vs. Fly omdat Sven te laat daar was.
Was niet dezelfde avond dat LG er was.

Moet nog ergens paar tapes van liggen hebben, maar de meeste sets lopen door elkaar, foutje bij overnemen zeker. Heel die nacht trouwens live op subru uitgezonden :shock: 8) , zulke dingen zouden ze weer moeten doen. (of nog beter, dezelfde sets van toen :idea: .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast