Cherry all the way!

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Gast

Bericht door Gast »

cloud schreef:94 en 95 vond ik nog beter dan 98,dan is het wa achteruitgegaan in 98
93-95 waren de beste
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Mike Vee schreef:
cloud schreef: moby heeft er zelfs nog live opgetreden op ne avond van teknoville met sven vath en laurent garnier :shock: :)
Dat was ergens maart/april 1995, teknoville party met buiten Moby & Sven Väth ook nog Fly, Zzino en een speciaal setje YDR vs. Fly omdat Sven te laat daar was.
Was niet dezelfde avond dat LG er was.

Moet nog ergens paar tapes van liggen hebben, maar de meeste sets lopen door elkaar, foutje bij overnemen zeker. Heel die nacht trouwens live op subru uitgezonden :shock: 8) , zulke dingen zouden ze weer moeten doen. (of nog beter, dezelfde sets van toen :idea: .
idd. Garnier was het jaar ervoor (heb ik jammerlijk gemist), ook T-Quest heeft toen gedraaid (maar die heette toen nog gewoon Stefaan als ik me nie vergis), jaar erop Moby (die qua "live" eigenlijk redelijk suckte) en Sven Väth (mega-set). Naast de Cherry was trouwens een "chill-out-tent" opgesteld waar Mo & Benoelie draaiden (idd. de Culture Club residents).
Kernel

Bericht door Kernel »

die tapes van de radio zijn klote praten ze er steeds doorheen.
007

Bericht door 007 »

hmmmm de beste jaren waren 92 toen draaide mike thomson daar en was de keet open tot 10 uur s'morgens enzo ging ik naar de balmoral, ghost heeft den boel daar inderdaad een beetje gered, maar als ik daar nu binnen kom. pffffff wat een stom kot is dat geworden.
de eerste paskaarten waren de zwarte, die heb ik nog in mijn bezit en nog een paar krantenartikels van de eerste razzia, ik ben juist lid dus ik ga achtereen eens rommelen tussen mijn oude papieren en hopen dat ik wat terug vind he :lol: :wink:
Kernel

Bericht door Kernel »

mike thomson draait er nog steeds hoor in de foyer.
007

Bericht door 007 »

Kernel schreef:mike thomson draait er nog steeds hoor in de foyer.
ja nu ga ik daar niet meer,dus kan alleen over vroeger mee praten: maar ik heb nog geweten dat hij muziek draaide van dirty cash enzo ,dan kwam de newbeat daar op enzo trance house, dan gabber,dan weeral zact enzo verder
de muziekstijlen veranderen er wel veel vond ik, maar nu is het 3 jaar geleden dat ik er nofg eens ben geweest :wink:
Kernel

Bericht door Kernel »

vroeger lieten ze veel topdj's komen dat is veel minder nu wat wel jammer is.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ze kosten dan zoveel nog nie ook he,dan kon je nog in 1 maand mills,clarke en vath boeken,maar nu :roll:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad,de dj's zijn duur geworden, voor mensen gelijk die mills of rush (die deze week naar de real komt) ik zou ni wille weten wat die vraagt voor een paar uurkes te draaien in ons belgenlandje :!: greetz 8)
Richman

Re: Yuw

Bericht door Richman »

Mroizo schreef:ja inderdaad,de dj's zijn duur geworden, voor mensen gelijk die mills of rush (die deze week naar de real komt) ik zou ni wille weten wat die vraagt voor een paar uurkes te draaien in ons belgenlandje :!: greetz 8)
Mills of Rush: dat moet 12500 pleuro's zijn of meer
Mroizo

Bericht door Mroizo »

cloud schreef:94 en 95 vond ik nog beter dan 98,dan is het wa achteruitgegaan in 98
ik denk dat alles wat achteruit is gegaan rond 98 hehe ... alles voor 98 is was goed, sommige dingen erna ook wel ma tis toch ni om over te stoefen vind ik :? greetz 8)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

I want the bonzai music back in cherry 8)
zen der nooit geweest voor 99 dus ja kan ier totaal ni over meespreke
ma aan de setjes te horen van dervoor was et dervoor echt wel dik vet
(volgens mij ten toch :) )
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2005, 16:18

Bericht door Joop »

In de Cherrymoon hem ik toch ook zalige tijden meegemaakt. Da was na is een keet waar da iedereen los uit zenne bol ging.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

gevraagd aan kevin of ccc nog doorgaat en hij wist me te vertellen da ze het daar zelf nog nie weten
ze gingen zien na de zomer
let's hope 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

na de zomer gaan ze terug een vast concept doen in cherrymoon en die hard house feestjes gaan ze op vrijdag gaan doen .ma wa ne vaste stijl weet ik zelf nog nie ma wel da ze dj's gelijks frank struyf en franky jones op hun concept avonden gaan uitnodigen.hopenlijk gaan ze terug meer techno/hard trance en progressive stijl op
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten