The Fix

Het forum van de andere legendarische clubs
Illegal Alien

The Fix

Bericht door Illegal Alien »

Mee wa op discogs te dwalen kwam ik dees tegen, vooral de 'Notes' zijn hierbij belangrijk: http://www.discogs.com/release/301652

Heeft er soms iemand wa info ofzo over The Fix, want had er eerlijk gezegd nog nooit over gehoord, en aan de foto's op de cover te zien was da nog tamelijk groot ook.
Afbeelding
Kweet dat er ier volk uit Aalst zit, dus mss da die meer wete... ;) 8)

Greetz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Yep ken da maar was van voor mijn tijd ze man. Da was waar nu den Backstage is, en ik denk dat er daarna nog den Barchoc ook is geweest.
Echt veel over the fix weet ik ni, zal is moeten informeren
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

Lagoas schreef: eerlijk gezegd vind ik kings nu de max, super sfeer,
nuchtere mensen,


:cry:
nuchter zei u :lol:
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

btw, wie geintresseerd is in die plaat, weet hier nog een exemplaar te koop
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

ai, ik ga weer in herhaling vallen maar ik ben in die club ook lang geweest, ik denk zo vanaf 1986-1987 het was de eerste discotheek waar ik uitging.De muziek was niet echt wat ik zocht(ik ben altijd underground geweest in die tijd was het Front 242,Klinik en anderen) maar inderdaad al de jeugd van Aalst en omstreken ging daar naartoe. Laat ons zeggen dat het er middelgroot was zoiets als de Fuse maar dan zonder 3de verdiep.De dj noemde Bart. Tot 1993-1994 was het er goed maar dan hebben ze verbouwingen gedaan en daarna was het gedaan(zo'n beetje zoals Dibango goede discotheek tot verbouwingen van 1995)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nu draait er nog altijd een dj bart, bart vinck. Denk dat het na die verbouwingen barchoc is geworden en nu backstage. Er werd vroeger in aalst wel nog redelijk veel over the fix gesproken. Had denk ik ook een redelijke reputatie. Had ook eens iets opgevangen dat het op zondagmiddag ook open was.
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Of Hij nu Bart Vinck noemt dat weet ik niet maar allesinds het was Bart ne grote magere (nen Aalstenaar) en die heeft er lang gezeten , ik zou er echt niet van verschieten dat het diezelfde terug is.

Yep in de goede ouden tijd 1993-1994 (misschien zelfs 92) was het er 's zondags ook open.Iedereen die 's zaterdags nacht van de Fix naar de Cherry Moon vertrok zag je dan 's zaterdags in de Fix aan't uitbollen. :D
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik vraag mij af in wat toestand iemand rondloopt die de mensen in als "nuchter" omschrijft... dat moet proper zijn :twisted:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bart Vinck is inderdaad ne grote mageren, draait nu in den backstage samen met zijn broer Chris. Draaien daar precies tegen hun zin as ge ziet met wat een gezicht hij achter de decks staat.



Niet te verwarren met dj bart (de schutter) ex-tropicana ex-webside revolution en die nu door het leven gaat als Bart Reeves
Josjie

Bericht door Josjie »

backstage en draaien in één zin?
ben er keer geweest enne die mannen wisten precies niet echt wat de functie is van een platendraaier... Werd in ieder geval niet gebruikt
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2005, 23:51

Bericht door miura »

ik weet dat mijne nonkel daar buitensmijter geweest is. Wij gingen de zondagmiddag op bezoek bij mijn grootmoeder en hij kwam daar dan tegen een uur of 13.30 toe. Eerst werken en dan zelf nog wat gaan vieren in the kings.....

Het security-team had zo van die wijnrode blazers met nen badge van the fix.

meer weet ik er niet van
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

ma bart vinck in the fix?
ik betwijfel het STERK

Het was vroeger in Fix zeker en vast Bart Vinck, nu nog trouwens.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

En Flashbrother kan het weten want hij gaat al meer dan 15 jaar weg in aalst :wink:
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Dan moet ik Flashbrother zeker kennen van zien :wink:
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

ah ja, maar de Fix dat is al lang geleden hoor.
Maar nu je zegt dat hij ambience maakte door de micro ben ik zelfs 100% zeker dat het wel diezelfde Bart was hoor en ik kan je zelfs zeggen dat hij in de Fix ook wel vele jaren versleten heeft :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast