Wings of Helios

Het forum van andere evenementen
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

Scarface schreef:in de molen.. bij de scooter :-D
juist ja,jij moet ni ver van bertem wonen dan,ben van kortenberg ik
heb me daar echt goe geamuseerd vroeger,de beachparty's enz...
na sluiting tot soms in de namiddag nablijven met een beperkte groep
8) 8)
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

Damn ... wings of helios is een stuk herinneringen voor mij.

kwas zelf ma 17 of 18 >>> ma ik kan u zeggen... voor ons was Wings of Helios AFFFFFFF ... Iedereen sprak erover , iedereen in het leuvense ging er naartoe.

Naarmate je ouder wordt krijg je andere visie over dingen enzovoort.

Maar voor mij mag de Wings of Hellios hier zeker tussenstaan. Want voor mij , toen ik die leeftijd had was dat echt den TOP
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2006, 16:12

Bericht door Afruimer level »

Wings of helios zalek altijd onthouden , als de fuif dat ik als eerste uitging ! me dj's , jan , yves deruyter , en sven lanvin dachtek ( ben ni zeker meer ) en jeroen denkek ook . Was echt vet , toen was ik volledig verkocht aan den trance ( toen nog belgische trance , al die bommen )
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Afruimer level schreef:Wings of helios zalek altijd onthouden , als de fuif dat ik als eerste uitging ! me dj's , jan , yves deruyter , en sven lanvin dachtek ( ben ni zeker meer ) en jeroen denkek ook . Was echt vet , toen was ik volledig verkocht aan den trance ( toen nog belgische trance , al die bommen )
idd, sven lanvin zat daar ook bij :-D waren als jong manneke toch geschifte tijden daar in de roosenberg.. buite de jumpfuifkes van rgr om de zoveel tijd is daar nix meer te doen. Maar toen was da echt wel plezant..altijd veel volk ook.
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

AAAhjaa

da was keiveel volk van overijse

Ik stel me echt wel de vraag of ik onze flasheur ni int echt ken! :?
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

dj don Santos schreef:AAAhjaa

da was keiveel volk van overijse

Ik stel me echt wel de vraag of ik onze flasheur ni int echt ken! :?
tis ne gemane dasjter zenne 8)
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

dj don Santos schreef:AAAhjaa

da was keiveel volk van overijse

Ik stel me echt wel de vraag of ik onze flasheur ni int echt ken! :?
we will meet op de ketaloco party é :D kzal is polleke kome schudde dan
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Kimme schreef:
dj don Santos schreef:AAAhjaa

da was keiveel volk van overijse

Ik stel me echt wel de vraag of ik onze flasheur ni int echt ken! :?
tis ne gemane dasjter zenne 8)
as da van u komt pakk da as e compliment zenne 8) :lol:
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Ik herinner me die feestjes ook nog heel goed! En ja inderdaad wel jong volk, ik was er zelf toen ook 16-17... Maar toch zeker een van de meest legendarische parties uit het leuvense. Tim & Jeroen waren daar toch zo wat de residents...
Heb trouwes nog een affiche liggen van Tunes of God uit 2000, ook een van de concepten die toch vrij regelmatig in de roosenberg doorging. Line-up bestond toen oa uit Marco Bailey en ene Alberto Ufo (uit Spain) :D en e flyerke van Trip to heaven in de brabanthal uit da jaar ligt thuis ook nog ergens :)
Als er iemand die nog is wil zien neem ik der wel is e fotoke van :D
Greetz

Edit: Als ik me ni vergis heeft de Kimme daar ook gedraaid in de brabanthal toen :)
Laatst gewijzigd door Alpha op 03 mei 2007, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Alpha schreef:Ik herinner me die feestjes ook nog heel goed! En ja inderdaad wel jong volk, ik was er zelf toen ook 16-17... Maar toch zeker een van de meest legendarische parties uit het leuvense. Tim & Jeroen waren daar toch zo wat de residents...
Heb trouwes nog een affiche liggen van Tunes of God uit 2000, ook een van de concepten die toch vrij regelmatig in de roosenberg doorging. Line-up bestond toen oa uit Marco Bailey en ene Alberto Ufo (uit Spain) :D en e flyerke van Trip to heaven in de brabanthal uit da jaar ligt thuis ook nog ergens :)
Als er iemand die nog is wil zien neem ik der wel is e fotoke van :D
Greetz

Edit: Als ik me ni vergis heeft de Kimme daar ook gedraaid in de brabanthal toen :)
lol :-D trip to heaven, just :D kwas daar ook
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Alpha schreef:Ik herinner me die feestjes ook nog heel goed! En ja inderdaad wel jong volk, ik was er zelf toen ook 16-17... Maar toch zeker een van de meest legendarische parties uit het leuvense. Tim & Jeroen waren daar toch zo wat de residents...
Heb trouwes nog een affiche liggen van Tunes of God uit 2000, ook een van de concepten die toch vrij regelmatig in de roosenberg doorging. Line-up bestond toen oa uit Marco Bailey en ene Alberto Ufo (uit Spain) :D en e flyerke van Trip to heaven in de brabanthal uit da jaar ligt thuis ook nog ergens :)
Als er iemand die nog is wil zien neem ik der wel is e fotoke van :D
Greetz

Edit: Als ik me ni vergis heeft de Kimme daar ook gedraaid in de brabanthal toen :)
idd :-D heb daar ook nog gespeeld, ma als ik me ni vergis was da in de brabanthal trip to the future van future events. en trip to heaven was van simeone.

Kzal is alle wings flyerkes posten één van deze
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Ge hebt volledig gelijk :)
Trip to the future was het...
Hebben die ook zo geen gelijkaardig feestje georganiseerd in de sporthal van hoegaarden? Het enigste dat ik daar nog van weet is dat da een van de eerste fuifkes was met ne hele zware groene laser :D
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Alpha schreef:Ge hebt volledig gelijk :)
Trip to the future was het...
Hebben die ook zo geen gelijkaardig feestje georganiseerd in de sporthal van hoegaarden? Het enigste dat ik daar nog van weet is dat da een van de eerste fuifkes was met ne hele zware groene laser :D
ik herinner me idd een trip to the future (denk ik) in Hoegaarden met oa Peter Novak, Zolex, Tofke en Sven Lanvin. Bereset van de zolex. Achteraan was een zaaltje waar het jonge talent dat de kans kreeg. Veel volk toen, maar het volk ging vroeg weg. Dat was nog gelijk met een retro party in de Brabanthal.

Memorabele avond. Ik weet niet of er hier iemand een zekere Grossen van het Tiense kent. Ik zat met kameraden op het terras van de sphere in Tienen. Die kerel (toen type wannabe body builder) kwam daar met een van zijn maten in ne Mercedes aangereden. Ze parkeerden zich en hij liep zonder te kijken het straat over en werd licht aangereden door een meiske in haar wagen. Totaal verschoten draait ze haar raampje naar beneden om zich te excuseren (het was wel den andere zijn schuld btw). Geeft diene gast gewoon met de volle vuist een slag in die haar gezicht waar dat iedereen staat op te kijken, echt schandalig. Op het terras ernaast zat Maarten Kumps, iemand die toendertijd een vrij bekend bokser was. Die ging zich eens ff moeien en de andere wannabe kon niet rap genoeg het café binnenlopen, zielig gewoon. Goed gelachen, dat wel. Dan volgt de farce nog achteraf. Toen we aan de sporthal in Hoegaarden aankwamen, hoorden we ineens het piepen van banden en een slag. Onze vrienden van daarstraks waren ook in de partymood, en waren met hunne Benz achteraan op een andere auto ingereden. Daar mochten een paar bumpers vervangen worden hehe. Nog eens goed gelachen en daarna nog een leuk feest gehad tot een uur of 6. Ach ja, de goede oude tijd...
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

LOL :D Van die bumper had ik ook iets gehoord :D tja Tienen-people he...
Kben nog naar Grossen zen verjaardag feestje geweest dit jaar in jc Contact in Tielt-Winge (heeft altijd de gewoonte van zeer lang te duren 8) ) maar ik weet niet of het dezelfde is... Zal wel. En met de Kumpes heb ik nog op school gezeten in't middelbaar. Ik zou ook wel gaan lopen :D
Van Line-up weet ik ni zo veel meer Lanvin en Vinno Ricci (Boccaccio halen) waren der wel bij denk ik.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Jep Grossen ken ik wel persoonlijk. Is thans ne fijne kadee zenne, ma vroeger was hij wel iets wilder ja :D

Idd in de sporthal speelde toen Peter Novak, Kevin Jee, Sven Lanvin, Zolex enz... kheb nog heel die avond op cd, was echt wel dik feesje.
Toen speelde ik in de kleine zaal nog :D denk met David Bertotto, David B en Olivier als ik me ni vergis.

Waren fijne fijne feesjes, maar jammer genoeg volledig uitgestorven
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten