Obsession

Het forum van de andere legendarische clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

eldivino schreef:was wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt...
Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

nostalgie90 schreef:
eldivino schreef:was wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt...
Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden!
serieus?? ben ik nu zo verkeerd? zou kunnen... kweet da "het dak" boven den dansvloer zo precies de sixtijnse kapel was... rechts van de booth was zowat een verhoogske zeker... als je binnenkwam liep je eigenlijk tegen den dj booth aan...

grtz
mi vario es primeiro
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

nostalgie90 schreef:
eldivino schreef:was wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt...
Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden!
of je bedoelt mss den dj booth, die was hoger ja... kheb ter daar verschillende tegenop zien klauteren voor een tapeke te vragen :D

grtz
mi vario es primeiro
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Nostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Het was toch niet de meest galante plaats al ge iets wat teveel ophad ivm valpartijen, er waren wel meer van die hoekskes etc .... die zetelkes waren wel leuk!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

djaxxie schreef:Nostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol:
I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: :D

grtz
mi vario es primeiro
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

eldivino schreef:
djaxxie schreef:Nostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol:
I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: :D

grtz
Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ...

Supergezellige club daar!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

nostalgie90 schreef:
eldivino schreef:
djaxxie schreef:Nostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol:
I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: :D

grtz
Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ...

Supergezellige club daar!
da antwoord moet ik je schuldig blijven, da ik mij herinner en de tijd dat ik er was denk ik van nie zenne. Ma zalt eens aan Jeanke of Jimmy(lj) vragen...

grtz
mi vario es primeiro
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

eldivino schreef:
nostalgie90 schreef:
eldivino schreef: I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: :D

grtz
Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ...

Supergezellige club daar!
da antwoord moet ik je schuldig blijven, da ik mij herinner en de tijd dat ik er was denk ik van nie zenne. Ma zalt eens aan Jeanke of Jimmy(lj) vragen...

grtz
Yup die stonden er nog toen het Club Bizar was maar zijn weggenomen +- wanneer da klein stom hollanderke heeft overgenomen en het later obsession werd!
Afbeelding
Afbeelding
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Kwam er vroeger ook wel af en toe. En da vooral met de retro's die waren wel zalig.

Tegenwoordig noemt het copacaban. Ben er een tijdje terug nog is geweest, maar het interieur trekt op niet veel meer + Frans Bauer toestand.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iets tegen den bauer misschien :thumright:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ben nog een paar keer langs de club Bizar/Obsession/whatever gereden, dat heeft nen tijd in zo'n 'griezeldecor' gestaan, met lijkwagen voor de deur. Nu is dat zo met palmbomen etc. danscafé-platte disco-achtig.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dus eerst was het cocoon (afterclub), dan Club Bizar, dan Bizar Obsession, Osession en dan Copacabana dacht ik ...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

dansvloer was aantal jaren terug redelijk hoog zodat je redelijk kort onder het plafond(het kapel achtige plafond) stond te dansen of te :eek: is naderhand veranderd dacht ik zodat er gewoon enkele kleine dansblokke overbleve...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

nostalgie90 schreef:Dus eerst was het cocoon (afterclub), dan Club Bizar, dan Bizar Obsession, Osession en dan Copacabana dacht ik ...
bizar obsession is het nooit geweest, van bizar ineens naar Obsession
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten