Cheops

Het forum van de andere legendarische clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Cheops

Bericht door Sunreezer »

uit welke periode dateert deze en wie was er resident?
Richman

Bericht door Richman »

Heel bekende pioniersdiscotheek in het Izegemse, was er bekend voor een tripkot te zijn, Philip Traikos was er resident, ik ben er nooit geraakt! Ik denk dat dit rond de periode '92 is!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja,92-93 naast traikos was ook nicolas(cirao)er resident
ik ben er ook nooit geweest,mijn neef wel en die vertelde er veel over,cheops was gesitueerd in een oud herenhuis
Richman

Bericht door Richman »

Is nu terug weer open, zelfde gebouw, maar ondere andere naam zo heb ik gehoord!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

een goede maat van mij is daar nog veel geweest, zal hem een uithoren 8)
acidjunkie

Bericht door acidjunkie »

Hehe de Cheops.. 'k zat daar iedere vrijdag... was soort dancing café... Traikos was daar idd resident.. Eénmaal per maand was er koudbuffet... De muziekstijl was een beetje ATV gericht.. waren ook dezelfde mensen die je daar tegenkwam... Kortom 't was daar megagezellig tof volk en beregoede muziek... geflipt dus ...

Greetz;)
Richman

Bericht door Richman »

Toch vreemd dat er niet meer mensen posten hier, was toch vroeger gekend hoor!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

cheops was denk ik vooral door de westvlamingen gekend,en de fransen :)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Bwa de Oost-Vlamingen kennen deze boite ook hoor ;)
kape32

Bericht door kape32 »

oostvlamingen, westvlamingen, brusselaars en ook veel fransen zaten daar, megagezellig en was inderdaad een superboite,
Richman

Bericht door Richman »

Vertel es iets meer kape ( die 32 is da je leeftijd?)

Want de Cheops is 1 van de weinige boten die ik niet gedaan heb, zo me graag daar een beeld van kunnen schetsen, hoe was het daar? Wanneer kwam er daar volk? enz...
kape32

Bericht door kape32 »

kben al ietske ouder (37) en de cheops was naar mijn gevoel een heel gezellig feestpaleisje (twas een rijwoning die veranderd was naar een dancing maar de burgemeester van Izegem heeft dit jammer genoeg gesloten(zoals zoveel boiten in die tijd voor geluidsoverlast bij de geburen) twas een ideale start de vrijdag avond (was enkel op die dag open omdat er op zaterdag geen volk was) om de dag erna naar at the villa (of de '55' in Kuurne als die nog open was, te gaan (zoals de meesten deden (veel fransen)) en eventueel erna nog La Balmoral of iets dichter Lagoa de zondagnamiddag.
De muziek was er super : Geertje draaide daar en Philippe Traikos
Daarna heeft de baas nog geprobeerd met een dancing (The Positivo) aan het station in Roeselare met dj PhiPhi maar dit heeft niet lang geduurd (geen volk).
alstemblieft
ps kzou nog eens moeten zoeken achter k7-kes van dien tijd (maar kpeins dat ze allen verschwunden zijn (jammer genoeg)
kape32

Bericht door kape32 »

was inderdaad 1 van de pioniersdancings zoals 55, at the villa, balmoral, boccaccio
Richman

Bericht door Richman »

Leuk omdat te horen, ben altijd geinteresseerd in stories of the past, een echte anciens dus( zelf ben ik 7 jaar jonger dan jij ) maar ik heb al heel wat boten doorkruist!

Greetz and thx 4 reply!

:D
kape32

Bericht door kape32 »

en morgen ist er een gezellig feestje in de Catacombes Roeselare met dj Philippe Traikos, Franky Jones, Phiphi, Fred Nasen, HS, ...
me = zeker van de partij
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast