Eros!

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Richman

Eros!

Bericht door Richman »

Dat die er nog niet bijstond was mijn eerste discotheek aan de de vroeger bloeiende stationsbuurt van Roeselare waar je de ene danscafé tegen de andere stond.

Maar de Eros stak er wel bovenuit, de zondagmiddag was het daar volle bak en dj Bolle was er resident, later na de grote razzia verhuisde hij naar Lagoa. Misschien nog geschifter was da café dernaast de Strip was ook heel gekend, was ook de woensdagnamiddag verzamelplaats voor de fans.

Leuke anecdote trouwens toen de politie er binnenviel beviel men dat de muziek uit moest, wat deed dj Bolle hij "draaide" give me a white line, die mannen konden daar niet mee lachen.

Ik denk zelf dat Dirk Trioen daar porieir gestaan heeft!

Manmanman dat is al heel lang geleden. Ik was toen 16 jaar denk ik!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

amai, da moet daar nogal een feest geweest hebben daar in die buurt :)
Richman

Bericht door Richman »

Ja da was elke zondagmiddag volle bak, als ik daar de eerste keer binnenkwam wist ikzelf nog niet eens van het bestaan af van psychotrope stoffen.

Nu is dezelfde plaats een winkel voor meisjeskledij, de TZAR in roeselare ben er gisteren nog geweest met mijn vriendin en iedere keer moet ik eraan denken hoor!!!

:mrgreen:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja, ze zouden beter die oude clubs classeren als cultuureel erfgoed ofzo :mrgreen:
acidjunkie

Bericht door acidjunkie »

Tja... Eros was mijn vaste stek de zondagnamiddag... Is ook een paar keer de vrijdag open geweest maar dit had weinig succes.... Bolle draaide daar met nog iemand anders,zijn naam ontsnapt mij. Muziek was geflipt evenals de aanwezigen... LOL. De uitbater was nen zekeren Dominiek,was ook uitbater van de strip... Eigenaar was cozie..die een beetje verder een hamburgertent runde... Voor de eros noemde die dancing The Locs,deze was op zaterdag open en trok ook veel volk maar was commercieler ingesteld... De inrichting van de dancing vond ik wel heel goed met een pracht van een laser...als die werkte tenminste... Voor mij was dit zeker een place to be !!!

Greetz;)
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

marvin ?? was die daar ook gn dj
Richman

Bericht door Richman »

Was die nie Alvin of zoiets, ja mischien toch marvin. Damn ik weet het niet meer.
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

ne magere kerel met lang blond haar :?:
Richman

Bericht door Richman »

Tis dan niet degene waar ik aan denk!
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

toch niet Yves Theeuwen ?
acidjunkie

Bericht door acidjunkie »

Hmmm weet t echt niet meer... was nen mageren gast met kort donker haar...

Greetz;)
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

René
Richman

Bericht door Richman »

Wat ik me ook nog herinner aan de Eros dat er daar een groepje excentriekelingen vertoefden, die deden om de 2,3 uur een nieuwe tenu aan, da was wel flippen hoor!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten