Dave Swayze

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Mé-èM

Dave Swayze

Bericht door Mé-èM »

schrijf hier uw momenten met dave swayze als dj :

dave swayze 1 van de betere producers & djz die diki heeft voort gebracht , hij kon zowel techno als trance draaien en altijd op een zeer apparte manier

ik sta nog altijd te wachten op een feest met hem , nu we zijn er mee bezig :p

greetz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

goldwave kan mij allszinds nog altijd zot krijgen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is ook begonnen bij radio galaxie 95.3fm
toen samen met frank biazzi
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2005, 14:14
Locatie: Lochristi 9080

Bericht door Ho Chi Min »

Qua producing work kan hij mij nie zo bekoren maar als dj een aangename verassing hoe hij trance,after en diepe&duistere progressive naadloos aan elkaar mixt!

Zeer onderschatte dj imo.
This is operation mindcontrol.. It's the battle for american soul!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

heb er een paar van em en ik vind ze allemaal goe ,

ik zou gehoord hebben dat den dave zal moeten draaien in een avond in catacombes maar zal eerst bevestig moeten hebben om dit te geloven
Mansini

Bericht door Mansini »

Vorig jaar geregeld met hem in La Bush gezeten... Volgens mij en nog vele anderen was hij de geknipte man om George's te doen vergeten. Heel toffe kerel!!
Kan echt van die deeptrance plaatjes opleggen, om zot van te komen... Vroeger geregeld op special parties gedraaid in La Bush als guest-dj. Hij mocht dan beginnen om 10u in de voormiddag, ... Da kot zat nog stampevol... Kunt ge 't u voorstellen??? :shock: :shock: Steengoede dj...
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

right on :D
puree

Bericht door puree »

den dave is eigenlijk al zeer lang bezig. Zat héél vaak op zondagnamiddag in Lagoa (idem voor Mr. Sam, toen die nog niet "bekend" was). Draaide idd. tot ongveer een jaar geleden nog elke zaterdag op galaxie van 14u tot 17u. Trance progressive, zoals ze zeggen. Was eigenlijk dé vaste waarde van Galaxie ; iemand idee waarom hij er niet meer draait ?

idd. Goldwave : om duimen en vinger van af te likken
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

Weet iemand eigenlijk wat er geworden is van Dave Swayze? Heeft toch enkele jaren terug heel wat naambekendheid verworven o.a. met een paar sterke platen, maar momenteel hoor ik er eigenlik niks meer van, en ik zie hem ook nooit meer op een flyer verschijnen ....

Spijtige zaak want was een sterke dj die zalige muziek draaide, da was tenminste trance zoals het zou moeten zijn: dromerig, zweverig en soms ellenlange platen waar je gewoon op wegdroomt ;-)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2006, 08:12

dave swayze

Bericht door Karen »

Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Thx voor de links !

Ik dacht dat hij als dj gestopt was neen ?!

Dave Swayze paar keren gehoord, eens in Kings en 1 of 2 maal in Decadance: U4EA Essence.....vooral daar heeft hij eens een zeer dark prog set afgeleverd !

die plaat van op myspace "Oregona" was ook zo een kippevelplaat die men wekelijks in Kings kon horen periode 2003 ?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

swayze

Bericht door ProgressNation »

Blij te horen dat hij nog/terug bezig is. Had geruchten gehoord dat hij ermee gestopt was omwille van de gekende redenen: weinig interesse in progmuziek + meer tijd voor gezinsleven.

In Pulse Factory zou hij zeker niet misstaan als guest :-D Als hij nog actief bezig is zien we hem daar wel binnenkort opduiken waarschijnlijk ;) :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ik ben hem dit voorjaar nog eens tegengekomen op de platenbeurs in Gent, waar hij een deel van zijn collectie verkocht
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Spijtig dat deze gestopt is, op deze manier komen progressive en trance nog meer in de vergetelheid.
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Ik heb deze een paar maand geleden eens een mail gestuurd om te vragen of hij nog bezig was (en eventuele boeking).

Hij (of zijn contactpersoon wss) antwoordde dat hij terug bezig is met vanalles... (Producen?)

Tot vandaag ook niks meer nieuws van gehoord...

Greeetz J.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast