Dave Swayze

Het forum van legendarische Belgische DJ's
puree

Bericht door puree »

begin december vierde Radio Galaxie zijn 25ste verjaardag (toch de radio waar hij bekend is geworden). Heb daar van Guillaumme gehoord dat Swayze uitgenodigd was om een gelegenheidssetje te brengen, maar hij heeft er niet op greageerd (in tegenstelling tot Phi Phi, Laurent Top, Frank Biazzi, ...).
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ai,spijtige zaak
klote dat ik galaxie hier niet meer kan ontvangen :x
der stond vroeger maar dat op
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2005, 14:16
Locatie: herzele

Bericht door dj liquid t »

over 2 jaar is hij nog op belfunk komen draaien. daar speelde hij heel speciaal. niet zoals we van hem verwacht werd...

nie zoals we hem in la bush kende. Der achter is het idd stil geworden rond zijn persoon.

hopelijk komt hij nog eens van onder stof gekropen en verrast hij vriend en vijand met een beer van een nieuwe plaat.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

Ik heb indertijd nog reclame gemaakt voor coolgate voor hem..en samen paar avondjes in la bush doorgebracht onder andere enter in 2004...

Steengoede dj inderdaad, kon van die extreem zalige setjes spelen om op weg te dromen...

Ik denk dat dave zal terugkomen, kan mss nog even duren maar als ie terugkomt zal het gegarandeerd met een steengoede productie zijn...

Wait and see

Coco
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Bericht door zzillezz »

Dan gaat ie toch eerst weer iemand moeten zoeken die samen met hem / in zijn plaats nummers wil maken ...

Als dj heb ik wel respect voor Dave, en hopelijk begint ie terug te draaien!

Galaxie FM kan je online beluisteren trouwens!

Sinds hun 25ste verjaardag hebben ze een online stream!
www.galaxiefm.com
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 sep 2005, 14:56
Locatie: zele

Bericht door Puncher »

ik heb eens een vraagje ivm een productie van hem, "last flight to paris", deze heb ik onlangs nog eens tegen gekomen op een tape van een radio opname. bestaan er nog andere mixen van buiten de original mix? bij de versie op mijn tape zijn er bij de "percussie" nog andere samples gebruikt, het kan zijn dat het de intro van het volgend liedje al is maar het kinkt volgens mij te perfect om een beatmix te zijn. iemand die mij verder kan helpen?
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

dave swayze kon dan ook perfect mixen ;-) of was het geen setje van hem?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast