Oh yeah!

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en op het laatste lag er gene bril meer op :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:neenee daarvoor hadden we de salontafels :P
Jepjep dude gezien met mijn eigen ogen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

keskondisco schreef:Haha, geestige anekdotes...
Over den Balmoral kan ik me ook toch nog t'een en t'ander herinneren ze.
De beginperiode van mijnen uitgang.
De Zondagavond altijd vroeg in t'beddeke, en de maandagmorgen héél vroeg brommerke op naar den Balmo mee wa vrienden.
Brommerke vast, rugzak de graskant ingezwierd daar aan de achterkant van den Aldi, pilleke op en feestje bouwen!!
Da was me wa, gastjes van 16 tss al da echt uitgaansvolk...en toch werden we geaccepteerd, welke de reden ook was :?
Zo scheel als een krabbe dan snoens naar t'schoolke en proberen uitleggen da we ons overslapen hadden.
:shock: mee zo een bolleketten van ogen, yeah right :lol:
Heb soms nog de ganse namiddag mee t'zonnebrilleke in de klas gezeten, bijtend en mee de walk-man onopgemerkt in de oortjes (vers k7'tje van die morgen).

SUPER gewoon :D
man man, da komde nu toch allemaal niet meer tege,ze! Zo zalig voor dat te lezen :-D

Ik ga af en toe nog wel naar den Balmoral nu maar die dingen dat jullie hier allemaal zeggen hebk allemaal nog nooit gezien,ze en ik ga ook soms goe lang door! Wat hebkik toch allemaal gemist :mad:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

dj_neo schreef:
keskondisco schreef:Haha, geestige anekdotes...
Over den Balmoral kan ik me ook toch nog t'een en t'ander herinneren ze.
De beginperiode van mijnen uitgang.
De Zondagavond altijd vroeg in t'beddeke, en de maandagmorgen héél vroeg brommerke op naar den Balmo mee wa vrienden.
Brommerke vast, rugzak de graskant ingezwierd daar aan de achterkant van den Aldi, pilleke op en feestje bouwen!!
Da was me wa, gastjes van 16 tss al da echt uitgaansvolk...en toch werden we geaccepteerd, welke de reden ook was :?
Zo scheel als een krabbe dan snoens naar t'schoolke en proberen uitleggen da we ons overslapen hadden.
:shock: mee zo een bolleketten van ogen, yeah right :lol:
Heb soms nog de ganse namiddag mee t'zonnebrilleke in de klas gezeten, bijtend en mee de walk-man onopgemerkt in de oortjes (vers k7'tje van die morgen).

SUPER gewoon :D
man man, da komde nu toch allemaal niet meer tege,ze! Zo zalig voor dat te lezen :-D

Ik ga af en toe nog wel naar den Balmoral nu maar die dingen dat jullie hier allemaal zeggen hebk allemaal nog nooit gezien,ze en ik ga ook soms goe lang door! Wat hebkik toch allemaal gemist :mad:
serieus neo, gaat gij dr ook nog veel? Dan moet ik u kenne, want ik zit er ook altijd... :D

Ik heb me onlangs het volgende laten vertellen: naar het schijnt verstopte men vroeger de pillen in het plafond (in die latten) en men had maar even op het plafond te kloppe en de pillekes vielen naar beneden... Als da waar is: amaai :eek:

kan iemand dit bevestigen...? 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

lijkt me weinig waarschijnlijk.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Iedereen met zijn bek open en dan kloppe tegen dat plafond. T zal moeilijk geweest zijn om de inkomsten bij te houden. "Waren er nu twee of drie in uwen bek gevallen?" :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

denk het niet hoor...
blutsen zaten er wel in :?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

aapje schreef:
dj_neo schreef:
keskondisco schreef:Haha, geestige anekdotes...
Over den Balmoral kan ik me ook toch nog t'een en t'ander herinneren ze.
De beginperiode van mijnen uitgang.
De Zondagavond altijd vroeg in t'beddeke, en de maandagmorgen héél vroeg brommerke op naar den Balmo mee wa vrienden.
Brommerke vast, rugzak de graskant ingezwierd daar aan de achterkant van den Aldi, pilleke op en feestje bouwen!!
Da was me wa, gastjes van 16 tss al da echt uitgaansvolk...en toch werden we geaccepteerd, welke de reden ook was :?
Zo scheel als een krabbe dan snoens naar t'schoolke en proberen uitleggen da we ons overslapen hadden.
:shock: mee zo een bolleketten van ogen, yeah right :lol:
Heb soms nog de ganse namiddag mee t'zonnebrilleke in de klas gezeten, bijtend en mee de walk-man onopgemerkt in de oortjes (vers k7'tje van die morgen).

SUPER gewoon :D
man man, da komde nu toch allemaal niet meer tege,ze! Zo zalig voor dat te lezen :-D

Ik ga af en toe nog wel naar den Balmoral nu maar die dingen dat jullie hier allemaal zeggen hebk allemaal nog nooit gezien,ze en ik ga ook soms goe lang door! Wat hebkik toch allemaal gemist :mad:
serieus neo, gaat gij dr ook nog veel? Dan moet ik u kenne, want ik zit er ook altijd... :D
Ik ga daar inderdaad nog vrij veel, alhoewel de laatste keer nu toch al drie maanden geleden is! Khad drie keer andere verplichtingen just opt moment alst Balmoral is maar in september gaak zeker were komen!
Die blutsen zijn wel zalig inderdaad, maar of daar nog pillen inzitten kweeni :p

Geef mij maar mijne rooie 8)

En nu off naar 5voor12, m'n zuster zit daar en haar vriendinnen! Niets is handiger dan een jongere zus :p

EDIT: fuck da klinkt vre fout
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

dj_neo schreef: En nu off naar 5voor12, m'n zuster zit daar en haar vriendinnen! Niets is handiger dan een jongere zus :p

EDIT: fuck da klinkt vre fout
:D
Leg uit!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

BOUNCER schreef:lijkt me weinig waarschijnlijk.
Is idd hetgeen wat ik ook dacht, maja, je hoort dan zo van die cowboyverhalen...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

nostalgie90 schreef:
dj_neo schreef: En nu off naar 5voor12, m'n zuster zit daar en haar vriendinnen! Niets is handiger dan een jongere zus :p

EDIT: fuck da klinkt vre fout
:D
Leg uit!
niets uit te leggen want gij denkt het verkeerde :o
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2006, 15:03
Locatie: Brakel

Bericht door Shaq »

Als ik terugdenk aan den Bal, zie ik al de gasten en meiskes terug bij een, die ik enkele uren davoor al had tegengekomen in den Bocca, of later, in de Cherry Moon... De zondagmorgen, rond 6u toekomen en da was fuiven mee alles erop en eraan tot zondagavond 9u... DE MAX gewoon !!!!!!!
Wel veel meegemaakt, tussen 1992 en 1994 zat ik daar bijna elke zondag, goe weer of ni, soms ook maandag, na den Bocca op zondag...
Veeeeel zwaar jongens leren kennen, ooit den baas van de Real daar zijn oppakken...
Clubbin' is a lifestyle, different from all the rest !
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2006, 15:03
Locatie: Brakel

Bericht door Shaq »

goh, ik krijg eerlijk gezegd een serieuze nostalgische bui, als ik al die teksten hier lees over den Bal, al die herinneringen komen boven, ni te doen !! Gewoon de max, na den Bocca doorrijden naar Gentbrugge, waar het binnen het uur weer vollen bak was !! Speciale sfeer, zeker later op den dag...
Wat ik me ook nog goe herinner, bijna 9 keer op de 10 dat ik de zondagmorgen aankwam aan den Bal, direct ne GTI stoppen achter mij, Vele keren serieus geluk had ook, want in dienen tijd lieten ze de meiskes nog mee rust, dermee hadden zij ons middelkes bij... hehe...

Ne maat van mij is daar ooit is meegesleurd in het WC, die mannen dachten da hij ne groten dealer was, ma twas hij dus ni, hij had ook lang blond haar op ne paardestaart... dienen dealer kenden we trouwens goe genoeg uit de cherry moon....

kherinner me ook goe, ne wekelijkse klant, die ELKE week zodanig tripte op MDMA da hij dacht da hij een potlood was, tan dacht hij da alleman flik was etc... ni te doen diene kerel !

Ik zou doodgraag nog ene keer zo ne zondag meemaken, zelfde volk, zelfde muziek, zelfde sfeer...
Clubbin' is a lifestyle, different from all the rest !
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Shaq schreef:goh, ik krijg eerlijk gezegd een serieuze nostalgische bui, als ik al die teksten hier lees over den Bal, al die herinneringen komen boven, ni te doen !! Gewoon de max, na den Bocca doorrijden naar Gentbrugge, waar het binnen het uur weer vollen bak was !! Speciale sfeer, zeker later op den dag...
Wat ik me ook nog goe herinner, bijna 9 keer op de 10 dat ik de zondagmorgen aankwam aan den Bal, direct ne GTI stoppen achter mij, Vele keren serieus geluk had ook, want in dienen tijd lieten ze de meiskes nog mee rust, dermee hadden zij ons middelkes bij... hehe...

Ne maat van mij is daar ooit is meegesleurd in het WC, die mannen dachten da hij ne groten dealer was, ma twas hij dus ni, hij had ook lang blond haar op ne paardestaart... dienen dealer kenden we trouwens goe genoeg uit de cherry moon....

kherinner me ook goe, ne wekelijkse klant, die ELKE week zodanig tripte op MDMA da hij dacht da hij een potlood was, tan dacht hij da alleman flik was etc... ni te doen diene kerel !

Ik zou doodgraag nog ene keer zo ne zondag meemaken, zelfde volk, zelfde muziek, zelfde sfeer...
een potlood!!! :eek: :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

aapje schreef:
Shaq schreef:goh, ik krijg eerlijk gezegd een serieuze nostalgische bui, als ik al die teksten hier lees over den Bal, al die herinneringen komen boven, ni te doen !! Gewoon de max, na den Bocca doorrijden naar Gentbrugge, waar het binnen het uur weer vollen bak was !! Speciale sfeer, zeker later op den dag...
Wat ik me ook nog goe herinner, bijna 9 keer op de 10 dat ik de zondagmorgen aankwam aan den Bal, direct ne GTI stoppen achter mij, Vele keren serieus geluk had ook, want in dienen tijd lieten ze de meiskes nog mee rust, dermee hadden zij ons middelkes bij... hehe...

Ne maat van mij is daar ooit is meegesleurd in het WC, die mannen dachten da hij ne groten dealer was, ma twas hij dus ni, hij had ook lang blond haar op ne paardestaart... dienen dealer kenden we trouwens goe genoeg uit de cherry moon....

kherinner me ook goe, ne wekelijkse klant, die ELKE week zodanig tripte op MDMA da hij dacht da hij een potlood was, tan dacht hij da alleman flik was etc... ni te doen diene kerel !

Ik zou doodgraag nog ene keer zo ne zondag meemaken, zelfde volk, zelfde muziek, zelfde sfeer...
een potlood!!! :eek: :D
hahaha :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast