Oh yeah!

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Del@y

Bericht door Del@y »

klinkt contradictorisch hé, zwaar volk in balmoral
kzou net zeggen dat ze allemaal graatmager waren :wink:
007

Bericht door 007 »

Del@y schreef:klinkt contradictorisch hé, zwaar volk in balmoral
kzou net zeggen dat ze allemaal graatmager waren :wink:
hihihi das ook waar, je weet wel wat ik bedoel :lol: :wink:
007

Bericht door 007 »

sniff komaan doe jij eens je zegje hier, je hebt er jaren geweest ook op zondag :lol: :wink:
ik heb daar nog binnen zitten overgeven he niet te doen :?
wat een tijd :lol: :wink:
SNIFF!!

Bericht door SNIFF!! »

Inderdaad 007,wat een tijd!!!!(Mijnen buik begint te kriebelen als ik er terug aan denk).
Nu,als het past ga ik er nog regelmatig naartoe,maar de sfeer van de zondag,die komt nie meer terug,toen iedereen zo weg als een ei liep of lag(in de zetels) van de bollen(toen waren het nog goeie stuikers,die EVA'S)of wa had ge toen nog allemaal niet.Das een beetje over nu.Niet dat er daar niet meer gepakt wordt,dat hoort ge mij nie zeggen,integendeel,gekrijgt da toch nie meer uit de maatschapij,maar weet je vroeger in de jaren +/- 95,kwam iedereen van die grote dancings afgezakt naar den Balmoral,waar 99% van het clieënteel,al na een nachtje flippen,zich daar een beetje kwam uitrusten,of gezellig natrippen.Of dan had ge van die mensen,het grootsten deel,die dan nog bleef verderdoen,en dan tegen dat den Balmoral sluite naar the white-house ging.Ja,en kan't u verzekeren,die da daar dan nog naartoe gingen,die waren zo pertotal als iet he,die hun smoel,da had ge moeten zien,ze liepen te smekken dat genen naam had!!!!!!.Da waren pas tijden.Nu nie veel meer permiteren,want constant komt ge de flikken tegen.En die zijn ook nie meer van gisteren hè.Wel da ziet ge nie meer de vrijdagt.Nu komt iedereen toe,hebben al of nemen nog wa bollen,en tegen 07.00u gaat 90% naar huis.of dan zijn er nog altijd die andere oorden opzoeken om nog verder te doen he.Man,man,man,waar is den tijd naartoe.Wat ge ook hebt aan den Balmoral,is dat het een iets ouder publiek is.En vindt ik er wel fof aan om nog te blijven verdergaan,ge ziet er soms nog ne keer,van toen ge daar zelf ging de zondag,en dan praat ge nog wa ne keer,over wa ze nu doen,waar ze nog weggaan en natuurlijk over VROEGER he.Ja 007 ik heb daar ook vele uren gesleten se,soms dak er van weet en soms dak er nie meer van wist,dak 2-3 uren van de kaart was.Maar dat zijn de mooie herinneringen.Ik heb er totaal geen spijt van dat ik zo geleefd heb,ben zelfs blij dat op tijd geboren ben,en dak dienen tijd heb mogen meemaken.Mar allez,laat ons deze gedachten bij blijven he.

Greetz SNIFF!!.
007

Bericht door 007 »

BEWERKT: Gelieve niet te quoten als je gewoon op reply kan duwen.

hihihi waar is de tijd he maat en gelijk heb je over de topic, nu gaan ze allemaal direct naar huis en weten niet wat doorgaan is dagen aan een stuk :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Balmoral had zeker in de begindagen een zwaar publiek maar ook een excentriek publiek zag daar de eerste drag's en trans en other weird shit!

Het was zeker een 100% drugskot! Da toilet was daar gewoon veel te klein, de veranda waar je op je gemak een koffietje kon drinken dan!

Maar het was de muziek, da hoorde nergens anders!

Respect to: Henk, Kevin, Nordin (personlijke top 3)
Del@y

Bericht door Del@y »

toilet ???

balmoral heb ik niet goed gekend (kwas ne laatbloeier) maar axiome wel en daar dronken ZE (spreiding van verantwoordelijkheid :lol: jawel) koffie op den dansfloor ... :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Ik zat er iedere zondag hoor in axiome, moet je dus zeker gezien hebben
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik wist niet da eric b nog in balmoral gedraait heeft,da zal wel in het begin geweest zijn zezker?de beginperiode heb ik niet meegemaakt,enkel eind 94 en 95/96
Richman

Bericht door Richman »

Om eerlijk te zijn ik twijfel daar ook aan!
Josjie

Bericht door Josjie »

eric b staat eigenlijk voor bocca en la rocca maaaaaaar als ze de naam bocca gebruiken ebben ze een proces aan ulder kloten van... zie pharao dreamland...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

toen ik er regelmatig ging de zondag in 95,kevin had toen nog lang haar,stond er daar achter de discobar een indiane beeld,stat da er nu nog?
Richman

Bericht door Richman »

Da zou ik niet direct kunnen zeggen maar da spijkerplafond hangt er wel nog als ik er geweest ben, btw the music SUCKS bigtime! En da voor een club als de Balmoral, ontoelaatbaar!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wa voor shit draaien ze daar nu wel?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Haha, geestige anekdotes...
Over den Balmoral kan ik me ook toch nog t'een en t'ander herinneren ze.
De beginperiode van mijnen uitgang.
De Zondagavond altijd vroeg in t'beddeke, en de maandagmorgen héél vroeg brommerke op naar den Balmo mee wa vrienden.
Brommerke vast, rugzak de graskant ingezwierd daar aan de achterkant van den Aldi, pilleke op en feestje bouwen!!
Da was me wa, gastjes van 16 tss al da echt uitgaansvolk...en toch werden we geaccepteerd, welke de reden ook was :?
Zo scheel als een krabbe dan snoens naar t'schoolke en proberen uitleggen da we ons overslapen hadden.
:shock: mee zo een bolleketten van ogen, yeah right :lol:
Heb soms nog de ganse namiddag mee t'zonnebrilleke in de klas gezeten, bijtend en mee de walk-man onopgemerkt in de oortjes (vers k7'tje van die morgen).

SUPER gewoon :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten