Champou Afterhour

Het forum van de andere legendarische clubs
Flashbrother

Champou Afterhour

Bericht door Flashbrother »

Dacht Champou nog niet tussen de lijst te zien staan.... misstaat er zeker niet tussen hoor....

Meermaals meegemaakt dat men tot woensdagavond in de zetels stond te spetsen

Divi, Spike, Tc en Kevin
Josjie

Bericht door Josjie »

Meer info zoals waar? Wanneer? Wa muziek...
Richman

Bericht door Richman »

Hebber nog van geoord maar ben er niet naar toegeweest, waar was da nu juist?
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Champoo was in Wichelen (tegen Lede).
Ligging was gewoon fenomenaal..... diep in het veld weggestoken, tussen de maisvelden.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja daar heb ik ook nog van gehoord, dat het niet normaal was de locatie, tussen de koeien en velden 8)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Als de locatie toch zo ideaal was en ze tot woensdag in de zetels zaten te spetsen...
Waarom zijn ze moeten sluiten??
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

keskondisco schreef:Als de locatie toch zo ideaal was en ze tot woensdag in de zetels zaten te spetsen...
Waarom zijn ze moeten sluiten??
wss door de populaire redenen zeker? 8)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

wichelen

Bericht door ProgressNation »

Ik heb gehoord dat er in de buurt van Wichelen iets nieuw zou zijn? Heeft er iemand meer info. Weet het van een oudere collega op het werk die totaal niet vertrouwd is met het uitgaansleven, dus kon me ook niet zeggen wat het exact was. Het kan dus evengoed om een jongerencafé gaan :P
Flashbrother

Re: wichelen

Bericht door Flashbrother »

ProgressNation schreef:Ik heb gehoord dat er in de buurt van Wichelen iets nieuw zou zijn? Heeft er iemand meer info. Weet het van een oudere collega op het werk die totaal niet vertrouwd is met het uitgaansleven, dus kon me ook niet zeggen wat het exact was. Het kan dus evengoed om een jongerencafé gaan :P
geen idee
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

waar vroeger l'accent was is het nu den Exit geworden, mischien heeft het hij op da
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

da is eigelijk wel een perfecte locatie voor een afterclub :o slim bedacht. ma idd wel raar da ze toe is, want als er niemand klacht neerlegt tege t 1 of ander :s spijtig, leek me precies wel iets waar ik mij kon amuseren :P
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

er is idd. een nieuwe afterclub in regio Wetteren: de Insane, op de baan Wetteren - Laarne - ze willen wat de Kings nadoen

elke eerste weekend van de maand: Columbian Night - Wetteren becomes Bogotà (echt waar hé, ik heb echt niet zoveel fantasie dat ik dit hier verzin!)

en Champou is moeten sluiten omdat het een bouwvallig krot was en het er stonk naar de nabijgelegen beek in de zomer...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

JJ schreef:er is idd. een nieuwe afterclub in regio Wetteren: de Insane, op de baan Wetteren - Laarne - ze willen wat de Kings nadoen

elke eerste weekend van de maand: Columbian Night - Wetteren becomes Bogotà (echt waar hé, ik heb echt niet zoveel fantasie dat ik dit hier verzin!)
Nog een tof kotje den Insane maar 't komt precies niet al te goed van de grond.
Ben er al een paar keer geweest (woon in "the neighberhood") en ge komt er altijd wel iemand tegen die ge kent dan.
De muziek is daar nog goed te pruimen en voor de laatste Colombian night editie wisten ze Kevin Jee te strikken.
Dus 't is de moeite waard om es te gaan checken hé :wink:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

JJ schreef:en Champou is moeten sluiten omdat het een bouwvallig krot was en het er stonk naar de nabijgelegen beek in de zomer...
Heeft er eigenlijk niemand een fotootje van daar want ben er nooit geweest en was er wel benieuwd naar eigenlijk.
Groetjes :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

JJ schreef: en Champou is moeten sluiten omdat het een bouwvallig krot was en het er stonk naar de nabijgelegen beek in de zomer...
:lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten