Graffic Sint-Truiden later Amnesia

Het forum van de andere legendarische clubs
speedy

Graffic Sint-Truiden later Amnesia

Bericht door speedy »

In Sint-Truiden was er de Grafic en later werd dit Amnesia.
Op zondagmiddag draaide er verschillende bekende dj's zoals Frank Struyf, Bounty Hunter, TC Brain enz...
Laatst gewijzigd door speedy op 29 nov 2004, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Richman

Bericht door Richman »

Nooit van gehoord!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

da valt ook wel op da ne gast van de westelijke kant van het land nie of nooit naar de limburg uitging...het verste van ik moet zowat de carat en bel-air geweest zijn
pharao en baccardi's ken ik wel van naam en flyers,alhoewel ik toch graag eens naar montini had geweest :)
Richman

Bericht door Richman »

Pharoa daarna Boccaccio, Atmoz, Versus( hoe heette da nu ook weer) die heb ik wel gedaan, Ouline ook aar dat is Brabant dacht ik.

Verste dat ik geweest ben is de Katsu Club, da ligt in Heerent op 20 km van Luik :shock:
speedy

Bericht door speedy »

Richman schreef:Pharoa daarna Boccaccio, Atmoz, Versus( hoe heette da nu ook weer) die heb ik wel gedaan, Ouline ook aar dat is Brabant dacht ik.

Verste dat ik geweest ben is de Katsu Club, da ligt in Heerent op 20 km van Luik :shock:
Katsu lag in Heers is nu Underground geworden niet vergeten dat er vroeger voor de Katsu in de kelder een paar house party's geweest zijn toen noemde deze zaak ook al Underground.
Richman

Bericht door Richman »

Heers that's the place!
caratmans

Bericht door caratmans »

Katsu was echt wel gestoord kot... wel meer techno gericht: davy d en xentrix waren er resident. Er kwamen ook vaak grote namen naar katsu: ben sims, cristian varela, miss djax...

Persoonlijk vond ik hun "brazilian grooves"avonden het best: low dow, level jay, sven van hees, ...
Jasperke

Bericht door Jasperke »

[quote="speedy"][quote="Richman"]Pharoa daarna Boccaccio, Atmoz, Versus( hoe heette da nu ook weer) die heb ik wel gedaan, Ouline ook aar dat is Brabant dacht ik.


Dockside was da vroeger
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Katsu was idd wel een maffe club ma idd nogal technogericht...
wel superfeestjes beleefd daar, de avond wat me het meeste is bijgebleven is een verjaardagfuif van ne kennis (prive) met Dj Pierre (Fuse) en Xentrix..

Binnenkort zal Katsu zijn deuren terug openen als afterclub van discotheek Real met Dj's Zzino, Stefan (Barabar), Grammy (Cube, Barabar)
Hoe het zal heten is tot op heden nog onbekend ma de openingsavond is voorzien op 12december om 08.00AM
Ik weet dit uit een ZEER vertrouwbare bron nl Dj Stefan die er zelf zal spelen :wink:
Afbeelding
caratmans

Bericht door caratmans »

Ja wa den solid zegt is correct ja... ma moest da nie confidential blijven?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

daar veeg ik mijn voeten aan 8)
Afbeelding
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

ik geloof dat de eerste naam figaro was (dus nog voor grafic)
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:28
Locatie: Leimboer

Bericht door moretti77 »

Solid jey schreef:Katsu was idd wel een maffe club ma idd nogal technogericht...
wel superfeestjes beleefd daar, de avond wat me het meeste is bijgebleven is een verjaardagfuif van ne kennis (prive) met Dj Pierre (Fuse) en Xentrix..

Binnenkort zal Katsu zijn deuren terug openen als afterclub van discotheek Real met Dj's Zzino, Stefan (Barabar), Grammy (Cube, Barabar)
Hoe het zal heten is tot op heden nog onbekend ma de openingsavond is voorzien op 12december om 08.00AM
Ik weet dit uit een ZEER vertrouwbare bron nl Dj Stefan die er zelf zal spelen :wink:
katsu techno gericht?dan hebben jullie enkel de vrijdag de katsu bezocht.en idd vrijdags was het techno time(met soms wel indrukwekkende namen) en zaterdags was het house,prog en aanverwanten
B&B presents Rave Zone Reunion @ Montini(20/07)
www.ravezonereunion.be
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

AMNESIA/TRAFIC was vroeger echt geschifte boel.niet normaal gewoon wat daar gebeurde.ge kwam binne daar en als ge naar de wc ging vanachter dan waard ge gelijk ook begaaid voor heel de avond.lijne werde zelfs op de toog gelegd en gesnoven.da waren de tijden da het montini volkje daar ieder weekend op zondag vertoefde.amnesia was eigelijk een soort van louche after zonder regels :roll: zat echt uitschot van volk en daar werd dus ook regelmatig geknokt van binne en van buite.er werden van tijd zelfs mense afgestoke en er zijn ook enkele schietpartijen geweest enzo :? ik zal het daar niet rap vergete;bangelijke tijde meegemaakt met dj's zoals zolex,bountyhunter,....
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2006, 13:12

Bericht door Phreak »

Was dat da kot waar ge door 2 gordijnen en een douche-cel naar binnen moest :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten