The Box Afterclub Heist op den Berg

Het forum van de andere legendarische clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
pascal78 schreef:zelf nooit geweest, te jong zeker
haha

is the box later le dôme geworden?
Le Dome was in Keerbergen denk.
Dat trok op gene zak, een paar keer geweest kale bedoening
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Lestat »

Nostalgie90 schreef:Eerlijk gezegd was de tijd van de Box al even voorbij toen van de Carat werd gepraat, dus ik denk niet dat uw verhaal klopt.
Dat van de aarschotsebaan was de Fandango dacht ik waar de eerste avond al t'een en t'ander werd afgebroken en t'is maar een weekend echt opengeweest! (houten interier dacht ik) Daarna is het ook nog iets anders geweest maar ook gene vette!
Dat van "heultje" weet ik niet meer, t'was mss in Hulshout?
Heist macheerde redelijk vroeger, de Eden stak goed vol en de muziek was vgl met Cobra toestanden. Zaal De Zwaan had toch wel een vrij goede reputatie ivm (house)fuiven toen totdat de decibelmeter roet in het eten kwam gooien. Er was ook nog discotheekske James, en zwarte cafe's als "de ketel" en t'plein. De place2be was er toen ook al. Waar nu het restaurant "het schranske" is (of was, wss weer andere naam) aan het ocmw was een punkerkot waar het efkes clash geweest is met de mannen van den Eden
In het begin jaren 90 mocht daar nog alles, en dat is nu gedaan
En het "witte paard" is in Heist-Goor, daar zult ge zonder connecties wel gene gaan drinken zijn ... das de thuis van een bekende Motorclub
Connecties moet je hebben in de wereld ;-) En die had ik met hopen ;-)
Waar t volk van Heist zat weet ik ook wel niet precies, dus je hebt wsl wel gelijk - ze zaten in elk geval niet in the box :) - ik dacht aan Carat omda'k daar altijd veel volk van heist tegenkwam, maar ik kan idd wel mis zitten met de periodes, t is al tijdje geleden.
Doemme als ik nu toch es op die naam van da clubke in heultje kon komen, maar nu je zegt hulshout, eigenlijk lag t just aan de rand van industrieterrein hulshout, dus t zou best kunnen dat t ook hulshout was. Maar de naam, hoe harder ik denk, hoe verder em weg lijkt :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Eerlijk gezegd was de tijd van de Box al even voorbij toen van de Carat werd gepraat, dus ik denk niet dat uw verhaal klopt.
Dat van de aarschotsebaan was de Fandango dacht ik waar de eerste avond al t'een en t'ander werd afgebroken en t'is maar een weekend echt opengeweest! (houten interier dacht ik) Daarna is het ook nog iets anders geweest maar ook gene vette!
Dat van "heultje" weet ik niet meer, t'was mss in Hulshout?
Heist macheerde redelijk vroeger, de Eden stak goed vol en de muziek was vgl met Cobra toestanden. Zaal De Zwaan had toch wel een vrij goede reputatie ivm (house)fuiven toen totdat de decibelmeter roet in het eten kwam gooien. Er was ook nog discotheekske James, en zwarte cafe's als "de ketel" en t'plein. De place2be was er toen ook al. Waar nu het restaurant "het schranske" is (of was, wss weer andere naam) aan het ocmw was een punkerkot waar het efkes clash geweest is met de mannen van den Eden
In het begin jaren 90 mocht daar nog alles, en dat is nu gedaan
En het "witte paard" is in Heist-Goor, daar zult ge zonder connecties wel gene gaan drinken zijn ... das de thuis van een bekende Motorclub
De Fadango....dat was van "de Zoltan". Ooit is 1 heftig nachtje beleefd :pig:
Da was in zo'n verbouwde schuur met een klein bovenverdiepingske dacht ik. Dat had wel iets.

De Zwaan, da was idd scheef gaan :mrgreen: Ik herinner mij nog iets met Aardbeikes enzo :eye:

In het Goor, da was bij de brothers, daar kwam idd niemand binnen zonder palmares.

Ik denk dat Lestat de Central bedoelde !!! Da was in het centrum van Hulshout. Heeft een heel korte tijd uitzonderlijk goed gedraaid.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Nostalgie90 schreef:Eerlijk gezegd was de tijd van de Box al even voorbij toen van de Carat werd gepraat, dus ik denk niet dat uw verhaal klopt.
Dat van de aarschotsebaan was de Fandango dacht ik waar de eerste avond al t'een en t'ander werd afgebroken en t'is maar een weekend echt opengeweest! (houten interier dacht ik) Daarna is het ook nog iets anders geweest maar ook gene vette!
Dat van "heultje" weet ik niet meer, t'was mss in Hulshout?
Heist macheerde redelijk vroeger, de Eden stak goed vol en de muziek was vgl met Cobra toestanden. Zaal De Zwaan had toch wel een vrij goede reputatie ivm (house)fuiven toen totdat de decibelmeter roet in het eten kwam gooien. Er was ook nog discotheekske James, en zwarte cafe's als "de ketel" en t'plein. De place2be was er toen ook al. Waar nu het restaurant "het schranske" is (of was, wss weer andere naam) aan het ocmw was een punkerkot waar het efkes clash geweest is met de mannen van den Eden
In het begin jaren 90 mocht daar nog alles, en dat is nu gedaan
En het "witte paard" is in Heist-Goor, daar zult ge zonder connecties wel gene gaan drinken zijn ... das de thuis van een bekende Motorclub
De Fadango....dat was van "de Zoltan". Ooit is 1 heftig nachtje beleefd :pig:
Da was in zo'n verbouwde schuur met een klein bovenverdiepingske dacht ik. Dat had wel iets.

De Zwaan, da was idd scheef gaan :mrgreen: Ik herinner mij nog iets met Aardbeikes enzo :eye:

In het Goor, da was bij de brothers, daar kwam idd niemand binnen zonder palmares.

Ik denk dat Lestat de Central bedoelde !!! Da was in het centrum van Hulshout. Heeft een heel korte tijd uitzonderlijk goed gedraaid.
Nee Central was t ook ni zenne, ik heb er al over zitten nadenken maar t schiet me echt ni meer te binnen :( 't Was ook niet in t centrum van Hulshout, maar als ge zo van Zoerle Parwijs naar Hulshout rijdt, doorheen Heultje, aan de rand van de industrie daar. Maar let wel : ik heb t hier over de periode 87-88 he, mss zelfs 86, das serieus lang geleden en t is dan zelfs nog geen jaar open geweest dacht ik. Ik denk zelfs dat ik daar toen nog ni eens binnenmocht (was toen mss 16 jaar) maar omdat ik altijd met een hoop gasten op stap ging die 5-6 jaar ouder waren en die indertijd ook wel vrij berucht waren, geraakte ik overal binnen. Misschien dat t ooit nog wel es in mijn geheugen komt bovendrijven :monkey:

Wat de Central betreft - dat heeft indertijd inderdaad een periode geweldig gebold, ik zat daar geregeld donderdags en dat was altijd tot s morgens ... Ik vraag me nog altijd af wat me toen bezield heeft want in feite zat t daar toch wel vol met johnny's en marina's :scratch: maar kheb in mijn leven al wel meer dubieuze stoten uitgehaald :cheers: - terwijl ik aan t typen ben slaat de twijfel ineens toe :scratch: de central was toch in t centrum van Hulshout he ? Recht tegenover de jetsbees ?

En ja t Goor, wat mij persoonlijk betreft is t niet t soort volk dat ik in mijn buurt wou/wil hebben, maar ne kameraad van mij, 1 van mijn beste vrienden die'k al ken van kleins af, was naar Heist verhuisd en was daar goed bevriend geraakt met 1 van die gasten, en kwam daar dus regelmatig, zodoende ik ook ... En met die mannen waren indertijd wel interesante zaakskes te doen :mrgreen: dat was leuk meegenomen ...

Vreemd maar Fandango zegt me als naam dus totaal niks, nochtans t was dat wat ik bedoelde, want dat was idd een oude schuur. Ik en namen, t is iets wat echt ni samengaat :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:Nee Central was t ook ni zenne, ik heb er al over zitten nadenken maar t schiet me echt ni meer te binnen :( 't Was ook niet in t centrum van Hulshout, maar als ge zo van Zoerle Parwijs naar Hulshout rijdt, doorheen Heultje, aan de rand van de industrie daar.
Den Biechtstoel dan ? Zelf nooit geweest maar herinner mij dat wel.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Lestat schreef:Nee Central was t ook ni zenne, ik heb er al over zitten nadenken maar t schiet me echt ni meer te binnen :( 't Was ook niet in t centrum van Hulshout, maar als ge zo van Zoerle Parwijs naar Hulshout rijdt, doorheen Heultje, aan de rand van de industrie daar.
Den Biechtstoel dan ? Zelf nooit geweest maar herinner mij dat wel.
Den bichtstuul op zen hiltjes :D nee da was t dus ook ni :bounce: zot word ik er nog van :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Nostalgie90 »

Lestat schreef: Waar t volk van Heist zat weet ik ook wel niet precies, dus je hebt wsl wel gelijk - ze zaten in elk geval niet in the box :) - ik dacht aan Carat omda'k daar altijd veel volk van heist tegenkwam, maar ik kan idd wel mis zitten met de periodes, t is al tijdje geleden.
(
Dancing Eden was ook zondag en maandag open vanaf s'morgens, daar zat indertijd toch wel wat volk zeker als het vrije dagen waren ... noem het als een soort van after maar dan soms met foute muziek!
Dat schuurke op de Aarschotstesteenweg heeft nog een tijdje "de ster" genoemd dacht ik, is nooit niet veel geworden
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:Doemme als ik nu toch es op die naam van da clubke in heultje kon komen, maar nu je zegt hulshout, eigenlijk lag t just aan de rand van industrieterrein hulshout, dus t zou best kunnen dat t ook hulshout was. Maar de naam, hoe harder ik denk, hoe verder em weg lijkt :(
Floep....kdenk dak weet wa gij wilt zeggen. Ik kan ni op de naam komen maar was dat niet in Voortkapel ipv Heultje ? Tussen het centrum en het kruispunt van de baan Herentals-Aarschot. Het Orakel of zoiets in die aard.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: The Box Afterclub Heist op den Berg

Bericht door keimi »

het is echt de max om jullie bezig te horen :D
het klinkt mij allemaal 0,0 bekend van in de oren maar toch fijn
belgië lijkt precies ff zo groot te zijn :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten