The Box Afterclub Heist op den Berg

Het forum van de andere legendarische clubs
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

trab schreef:
funkadelic groovestar schreef:Is dit David " de hitjes machine :D " uit de Level?
Groetjes :wink:
is hij dan meer hitjesmachine als christophe? Ze draaien daar och meestal de hitjes?
Ja eigenlijk wel,de Level heeft voor mij een beetje afgedaan,de eerste 2-3 jaar ware super ma sinds de razzia vind ik er nog maar weinig aan.
In Space zulle het wel Jean zijn kleppers zijn wat Chrisse draait.
Er is nog maar weinig creativiteit onder de dj's de laatste jare ma ik zal heus niet de enige zijn wat dat zegt :cry: :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:
trab schreef:
funkadelic groovestar schreef:Is dit David " de hitjes machine :D " uit de Level?
Groetjes :wink:
is hij dan meer hitjesmachine als christophe? Ze draaien daar och meestal de hitjes?
Ja eigenlijk wel,de Level heeft voor mij een beetje afgedaan,de eerste 2-3 jaar ware super ma sinds de razzia vind ik er nog maar weinig aan.
In Space zulle het wel Jean zijn kleppers zijn wat Chrisse draait.Er is nog maar weinig creativiteit onder de dj's de laatste jare ma ik zal heus niet de enige zijn wat dat zegt :cry: :D
toch ni die hebben allebei hun platen bij, ge zou nog serieus kunnen verschieten vd Chrisse zijn kunnen en smaak!
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Draaien kan hem wel daar ben ik van overtuigd ma zijn platenkeuze vind ik allesbehalve ma ik zal één van de komende weken nog wel eens in space belande en dan zal ik hem eens in de gate houde :wink: :D
Groetjes :P
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

zeker doen en be suprised! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

funkadelic groovestar schreef:
Safan schreef:Beat time was samen gemaakt met Stefan (Carat, Outline etc... ) en Bart (Reflex, Astroline ...)

Stefan van Carat is wel nie dezelfde wat in Outline heeft gedraaid hé :wink:
Groetjes :P
Nee?
Hoeveel DJ Stefan's lopen er dan rond? :?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

funkadelic groovestar schreef:de Level heeft voor mij een beetje afgedaan,de eerste 2-3 jaar ware super ma sinds de razzia vind ik er nog maar weinig aan.
Voor mij hetzelfde eigenlijk. Ik heb er jaren aan een stuk gezeten maar vanaf de razzia kom ik er bijna nooit meer. Dat heeft niet zozeer te maken met de hitjes die ze er spelen maar gewoon met het volk dat dit met zich meebrengt. Ik vond het vroeger relaxer en qua muziek meer uitgebreider. Ben die groove-hype kotsbeu!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

trab schreef:
funkadelic groovestar schreef:de Level heeft voor mij een beetje afgedaan,de eerste 2-3 jaar ware super ma sinds de razzia vind ik er nog maar weinig aan.
Ik vond het vroeger relaxer en qua muziek meer uitgebreider. Ben die groove-hype kotsbeu!
Ik kan mij hierbij perfect aansluiten,denk er juist hetzelfde over eigenlijk.
Nu lope ze daar allemaal met hetzelfde t-shirt,schoene en kapsel rond en hore allemaal hetzelfde nummer graag.Only sheep need a leader zeg ik altijd :wink: :D .
Groetjes :wink:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cool :P
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

op da flyerken :D uit '94

"friday retro, like the good ol days"
kvraag me af wa ze speelden op ne retro uit 94 :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Jones schreef: kvraag me af wa ze speelden op ne retro uit 94 :D
James Brown is dead en dan James Brown is still alive :twisted:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Jones schreef:op da flyerken :D uit '94

"friday retro, like the good ol days"
kvraag me af wa ze speelden op ne retro uit 94 :D
Dat was een vraag die me ook op kwam :lol:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Effe deze topic nog is herlezen.
The Box op zondag na Illusion. In het begin was Carat er nog ni en Illusion sloot toen ook nog om 7u dacht ik. De eerste keer dat ik er kwam was er weinig volk. Mss een 60-80tal aanwezigen ofzo (twas er ook ni groot) mor de sfeer was er voor da uur nog geweldig goe. Vanaf toen enkele maanden alle zondagen naar daar tot Carat bekender was. Twas daar buiten ook altijd tof met de zondagse vroegmarkt in Heist. De mensen bekeken ons maar raar. Hoe kwam da toch :D
baireDC10 schreef:verschillende malen gezeten begin 94. geflipt dancingske klein en donker met dj johan(jc boone)celis.het was open op zon en maandag morgend. dj johan heeft verleden jaar in november nog ne retro set gespeeld in zazou in lier da was zwaar de moeite.
Den Boone....redelijk onbekend hier opt forum mor kvond die vroeger heel goed draaien. Zo'n retro set van hem zal zeker de moeite zijn.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

heb er een paar keer gezeten, was Globe toen niet even dicht??
klein donker, gezellig kot.

even in de auto gon chillen, was daar een markt bezig, die kopkes van de mensen :)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

MIE!! schreef:
funkadelic groovestar schreef:
trab schreef: is hij dan meer hitjesmachine als christophe? Ze draaien daar och meestal de hitjes?
Ja eigenlijk wel,de Level heeft voor mij een beetje afgedaan,de eerste 2-3 jaar ware super ma sinds de razzia vind ik er nog maar weinig aan.
In Space zulle het wel Jean zijn kleppers zijn wat Chrisse draait.Er is nog maar weinig creativiteit onder de dj's de laatste jare ma ik zal heus niet de enige zijn wat dat zegt :cry: :D
toch ni die hebben allebei hun platen bij, ge zou nog serieus kunnen verschieten vd Chrisse zijn kunnen en smaak!
Ik zou zijn collectie allezins NIET willen betalen :D
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten