11 Jaar Geleden...

Het forum van At The Villa
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

11 Jaar Geleden...

Bericht door JJ »

...werd vannacht, van vrijdag op zaterdag, de Villa in Kooigem in brand gestoken... Ik was aan 't blokken voor mijn eerste zit en was de maandag grandioos gebuisd op Statistiek want niet anders gedaan gans 't weekend dan vrienden van ginder op te bellen om te horen of er nog iets te redden viel... :cry: :cry:

de beste club ooit was echter tot op de grond afgebrand
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:cry: R.I.P. ATV!!
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wij zaten in de cherry en ze reipen het slechte nieuws af door de micro,er stonden mensen op punt om te wenen en de morgen erop ben ik gaan kijken en het enige wat ik er nog aantrof was een hoop puin en smeulend stro van op het dak :cry: ik was er een heel weekend nie goe van en heb van heel mijn leven nooit zo een plek nog tegengekomen da da magische had van de eerste villa
puree

Bericht door puree »

geloof het of niet, maar juist de week ervoor het idee gehad om de drankenkaart "per ongeluk" in mijn zak te laten vallen en de week erna (dus nacht van de brand) niet zo lang gebleven. Ik sta dus op op zondag en kijk om 13u naar het nieuws, waar ze doodleuk kwamen vertellen dat de Villa was afgebrand !!!!!!!!!!!!!!!!! ONGELOOF ALOM (en tristesse vaneigens ook).
K herinner mij nog goed het interview van de journalist met de buurtbewoners ("Ja, diene dancing zorgde voor heel veel problemen, heel veel overlast, drugs, enz enz) en de burgemeester ("neen, er zal geen nieuwe bouwvergunning meer worden afgeleverd om de discotheek herop te bouwen ...)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

haha puree wist toen al da deze club een legende ging worden :lol:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Mss is dit wel een politieke streek
Villa weg en problemen opgelost....???
Wie zal het zeggen

Live goes on maar een stukje nogstalgie is alweer verdwenen
R.I.P.

Het beste blijft bij ons en kunne ze ons ni afpakke ...the music :wink:
Josjie

Bericht door Josjie »

da ze daar maar weer nen villa opzetten hé :-)
en dien dan terug omtoveren...
puree

Bericht door puree »

vergeet het. Der gaat daar iemand van Bissegem ne "villa" opzetten, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat het om te "wonen" is. We kunnen natuurlijk altijd eens vragen of hij niet ziet zitten om eens de zaterdagavond voor ons zijn deuren open te doen ... :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zaterdag met atv vintage efkes staan kletsen met laurence en ze was echt blij met zo'n massale opkomst :o heb ook gesproken over deze site en ik mag gerust wa meer reclame maken voor haar fuiven zei ze :lol:
respect for laurence and thanx for the "champagne de luxe"
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

argh, ge zou jaloers worde da ge da ni meegemaakt ebt, asde da hier allemaal zo leest... de jeugd is gedoemd gvd :p
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Josjie

Bericht door Josjie »

cloud schreef:zaterdag met atv vintage efkes staan kletsen met laurence en ze was echt blij met zo'n massale opkomst :o heb ook gesproken over deze site en ik mag gerust wa meer reclame maken voor haar fuiven zei ze :lol:
respect for laurence and thanx for the "champagne de luxe"
jah heb aar ooit gemaild ofda ze ons info kon verschaffen en dergelijke, ritchie heeft er aar over aangesproken ook, nooit een antwoord op gehad...
scampi

Bericht door scampi »

* profiteur *

member banned wegens just hier om te schooien voor setjes

mvg Mod Josjie
puree

Bericht door puree »

manneke, manneke, iedereen is op zoek naar sets van At The Villa Kooigem ! Der is maar 1 probleem : ze zijn zéér schaars ...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Puree zegt dat het op het nieuws is geweest over de brand,heb het nooit gezien,heeft ,heeft er niet iemand dat soms op pc staan om dat hier eens te posten ofzo :?: .
Groetjes :D
puree

Bericht door puree »

funkadelic groovestar schreef:Puree zegt dat het op het nieuws is geweest over de brand,heb het nooit gezien,heeft ,heeft er niet iemand dat soms op pc staan om dat hier eens te posten ofzo :?: .
Groetjes :D
ja daar zou ik geld willen voor geven, maar het "probleem" was dat toen bijna niemand wist :
a) hoe een pc moest worden aangesloten op een tv
b) welke videokaart daarvoor nodig was (als die al betaalbaar was ?)
c) iedereen zodanig scheef was dat het nooit bij ons/hen opgekomen is om dat te bewaren voor het nageslacht.

Beetje hetzelfde probleem met de foto's : hadden er toen digicamera's of gsm waarmee je foto's kon nemen bestaan, dan hadden we nu meer concrete zaken ipv alleen maar ons herinneringen (die ook aan het vervagen zijn, maar deze site houdt ze recht !)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast