11 Jaar Geleden...

Het forum van At The Villa
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Hij was de wc-madam!!! :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
puree

Bericht door puree »

SLIK SLIK SLIK !!!!! :shock: :shock: :shock:
amai vent, dat artikel !
Sjiek dat je dat teruggevonden hebt en hebt gepost ! Respect

Maar mannen, staat er geen fout in dat artikel ? Volgens mij is de villa afgebrand op zondagmorgen en niet op zaterdagmorgen ! Allé of ben ik nu zo mis ??
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

klopt cloud, heb in deinze op school gezeten, en veel van mijn klasgenootjes (die een paar jaar ouder waren, door veelvuldig te blijven zitten, mede door het uitgaan in Lagoa en At The Villa) gingen naar ATV. Zo heb ik vroeger veel verhalen gehoord van ATV en Lagoa, en vandaar ook mijn interesse in deze mytische tempels. Ik weet in ieder geval dat er altijd een delegatie deinzenaren naar Lagoa en ATV (later ook naar La Bush) gingen. Was een kliek die heel erg goed aan mekaar hing, en waarvan vandaag de dag nog een groot stuk aan mekaar hangt (jammer genoeg als je ze tegenkomt, ist altijd om boel te maken en de boel kort en klein te slaan :roll: :roll: )
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

cloud: van juli '93 tot april '94 heb ik daar - op misschien 2 avonden na - elk weekend gezeten, was mijn tweede thuis...
en aangezien Laurence, die de lidkaarten maakte, niet de bazin, een vriendin was (en is), kende ik na een week of 2-3 zo goed als iedereen die er werkte en natuurlijk ook Laurence en Etienne. Da's trouwens één van de vele redenen waarom ik ATV zo lang ben blijven volgen, voelde mij daar altijd thuis en kende er ook iedereen

puree: zaterdagmorgen klopt wel degelijk
puree

Bericht door puree »

ads schreef:klopt cloud, heb in deinze op school gezeten, en veel van mijn klasgenootjes (die een paar jaar ouder waren, door veelvuldig te blijven zitten, mede door het uitgaan in Lagoa en At The Villa) gingen naar ATV. Zo heb ik vroeger veel verhalen gehoord van ATV en Lagoa, en vandaar ook mijn interesse in deze mytische tempels. Ik weet in ieder geval dat er altijd een delegatie deinzenaren naar Lagoa en ATV (later ook naar La Bush) gingen. Was een kliek die heel erg goed aan mekaar hing, en waarvan vandaag de dag nog een groot stuk aan mekaar hangt (jammer genoeg als je ze tegenkomt, ist altijd om boel te maken en de boel kort en klein te slaan :roll: :roll: )
ik ging altijd met de mannen van Deinze naar Lagoa op zondag !!!
Zeggen Indio, Franky, Sagart ... je iets ?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

indio (freetje) bedoelde? dien kenk heel goed. zijn broer L. zat in mijn klas, en fre ziek nu nog regelmatig. Was (weet nie of hij het nog is) nog goeie DJ in zijnen tijd, draaide veel in L'amerindio op markt in deinze. Andere namen zeggen mij nie direct iets, maar zal ze ook wel kennen.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

MOA JA VENT !! L'amarindio daar draaide em inderdaad veel. Hij heeft ook op een aantal fuiven gedraaid in de brielpoort. Heb hier 2 tapes van em liggen die em voor mij heeft gemaakt: zalige muziek !
doe em eens de groeten van Kris & Marie-Line, die gasten die op kot zaten in Gent en altijd in La Bush en Lagoa zaten op zondagnamiddag. Hij zal wel weten waarover het gaat !! 8) :wink: :wink:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

komt voor mekaar puree, heb hem deze week nog opt werk gezien, hij kwam aan den eletriek prutsen :lol:
heeft idd nog veel op fuiven in brielpoort gedraait, ik kreeg dan altijd k7tjes van zijn broer, jammer zijn die k7tjes nu al naar de haai.
Nog iets, zou het kunnen zijn dat je sengier bedoelde in uw vorige post? Anders bedoel je waarschijnlijk de reservekeeper van voetbalploeg zulte-waregem :shock: die liep immers ook veel bij die gasten, zout kunnen? :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

it's a small world :lol:
puree

Bericht door puree »

YEP !! Die was juist bezig zijn keeperscarrière aan het uitbouwen. Heb die gast nog naar huis gebracht op maandagmorgen.

Maar kbedoelde eigenlijk nen anderen, nl. ne gast (nie te groot) die altijd en overal boel begon te zoeken. We zeiden er sagerd of sagard of zoiets tegen. Hij kon ongelooflijk goe kloppen (kreeg echter ook veel op zijn muil maar soit) en omdat em vaak zo weg was als een ei begon em tegen den eersten de besten (we hebben hem ne keer moeten tegenhouden, want hij ging tegen de buitenwippers van La Bush beginnen .. Stel ui voor :twisted: :P ) Twas dus wel geschift mee die mannen ... Op het einde van Lagoa op zondag moest em pillen pakken en mocht hij geen alcool meer drinken (de combinatie was dodelijk hadden de dokters gezegd) teneinde hem wat onder controle te kunnen houden ...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

it's a small fucking world :lol: Kan nie direct peizen wie et was, maar idd, Sengier eeft et al gebracht tot keeper in het 1e klasse voetbal. Zo ziet ge maar dat al dat zot doen toch nog nie altijd zo slecht is he :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ads schreef:Zo ziet ge maar dat al dat zot doen toch nog nie altijd zo slecht is he :wink:
Allez, er is mss nog hoop voor mij :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

maar joat jong keskon :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

to puree;bedoelde gij dimitri sagaert uit zwevegem?anders is die al een tijdje overleden...
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2007, 12:27
Locatie: oost-vlaanderen

at the villa

Bericht door atthevillaboy »

ja sè wijle zen dansers in the villa en ik praatte ook al reeds met laurence over deze site ze zal die èèn van dis dagen wel èèn komen bezoeken lol
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast