L'Odéon

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
puree

L'Odéon

Bericht door puree »

wie kent deze nog ? Ben er meerdere keren geweest in 93 en 94. Club is later Nova geworden en al die andere boiten. Eigenlijk was volgens mij alleen L'Odéon een redelijk succes (Nova was eerder wisselend succes). Adolphe (van USA Import Rijsel) was dj, maar werd veel vervangen door de zeer onderschatte Laurent B. De locatie was ideaal : was een vroegere cinema. Waar vroeger het scherm hing (op een verhoog) kon er gedanst worden en had je een goed zicht op de dancing.
Telkens toen play with the voice werd opgelegd ontplofte de keet


PS : in augustus opent George's zijn eigen club in deze gebouwen (Gaurain-Ramecroix, over de cementfabriek CCB)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja heb ook ergens gezien dat George's hier gaat proberen een club uit de grond te stampen. Hopelijk lukt het hem, want de laatste clubs/concepten die daar gezeten hebben hebben toch nooit kunnen overtuigen. Misschien wel een paar avonden, maar nooit topclubs. Maar volgens mij zal de George's wel zijn vaste aanhang hebben die de keet op stelten zet.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nooit geweest,ne maat wilde altijd naar daar maar ik bleef altijd hangen in activy of de villa :lol: wel naar de nova erachter geweest en kvon da meestal ook wel te doen,wel ne vree vuile dancing vond ik
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

odeon

Bericht door ProgressNation »

Ja, naar het schijnt zou George's & co de club van binnen aan het restylen zijn (in hoeverre weet ik niet). Volgens mij wel een leuke locatie, maar idd men zou het van binnen wel ietske aangenamer mogen maken.

Naar mijn weten heeft de Nova - zeker het eerste jaar - goed gemarcheerd.

Wat doet die Laurent B tegenwoordig nog? Gestopt of zit hij nog in het milieu :lol:

Veel legendarische namen gepasseerd (als guest/resident) zoals Traikos (retro), Marko (res), Mr Sam (res), Johan (res),...

De reden waarom er bij de vorige pogingen tot heropening geen volk op afkwam had te maken met het feit dat er totaal geen reclame gemaakt is, laat staan flyers ... Enkel voor het Billion RnB concept werd reclame gemaakt in steden als Brussel & Charleroi. Waren zelf zwarte uitbaters en kwam in het begin ook redelijk wat kleurlingen op af. Totdat de uitbaters beslist hebben om het concept te verhuizen naar Las Vegas in Mons.

Ik hoop er toch een beetje op dat G's er iets goed van maakt :) Club ligt wel niet langs RN50, maar ligt er ook niet zover af en op een goede 5 min. van Doornik centrum. Vlakbij de afrit vd autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb laurent b eens geboekt voor mijn verjaardag in de derde zaal van h2o in 98 maar wa hij nu doet weet ik nie
samen met adolphe in nova was hij super
puree

Bericht door puree »

allez jong, laurent B op uien birthday ! :shock: Da's sjiek ! Vond die wel goe draaien.

Georges is daar alles aan het verbouwen voor de opening van zijn club, Pulse Factory. Hopelijk wordt het wat
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja maar keb da toen volledig verkeerd aangepakt :roll: er zat wel volk maar keb wa te zot gedaan zodanig da ik eigenlijk geld kwijt was :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tegengekomen in out soon5;

opening odeon 11april93

dj's yves deruyter,the fly en guest from berlin :o (nooit geweten wie?)

open each friday-kevin/phillippe traikos
open each saturday-frank struyf/tofke/ydr/fly/laurent warin/adolphe

da was dus waar nu george's zijn pulse factory zit...
:shock:

ik ben daar nooit gewest
puree

Bericht door puree »

kevin en traikos draaiden wel veel samen diene tijd blijkbaar.
Vooral triakos zat in de streek van Doornik (cf. ook Activy op zaterdag)
Del@y

Bericht door Del@y »

ik zweer het waarom hebben ze mij zo kort gehouden ....damn :roll:

langs de andere kant dan had ik dat wsl nooit overleefd :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten