Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ma hun bedoeling is eignlijk gwoon volgende: een jump op zaterdag, een ccc op zaterdag, een homebase op zaterdag en een technolegend op zaterdag!! Z willen eigenlijk iedereen zijn deel geven, en da vind ik wel fijn! kbedoel, ik ga hl graag nr ne ccc maar vind de gewone residentnights ook heel vet!! Diene 2hard2furious is gwoon blow the speakers concept, maar dan d zaterdag! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

c vrai ! :cry: Merci pour la traduction ;-)

Il est vrai ke a leur age on mettait + d'ambiance dans le club !
Nous avions les memes moyens financiers cad pas grand chose ?
et a l'epoque nous devions regaler les bodyguard :wink: a chaque sortie

Tout ce qui fait parti du mythe nous a quitte avec les guest internationaux
ki venaient chaque w-end :?
Ils sont desormais rares :?
Richman schreef:Il dit que le cherry est en train de tomber grave, ils essayent mais ca marche pas vraiment. Ca commence a se ressembler a un garderie pour enfants et a 6h30 ca se vide! Ou est le temps que les portiers mettaient tous le monde en dehors. snif snif! Bon ca fait 5 ans que je sors labas jai rater le meilleur temps labas!
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Richman

Bericht door Richman »

c vrai ! Crying or Very sad Merci pour la traduction Wink
pdp!

8)
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

@ aapje:

Allemaal goe en wel da ze iedereen willen aantrekken...
Maar waar gade naartoe as ge begint met cherry dating???!!!
Komaan jong asek da lag, ik schaamde mij in hun plek!!!!
Zo een ferme club met zo'n reputatie gaat effe samenwerken met Ingeborg?!
Nee da was erover!
Nu schaffen ze plotseling alle kaartjes af??? Tot voor kort moest een vriending van mij haar uiterste best doen om Golden member kaarten te verkopen en nu dada...
Nee echt volgens mij zijn ze bezig aan hun laatste stuiptrekkingen voor ze sterven :( :( :( ! Als zelfs het personeel het al zegt!
Nog een voorbeeld; de fameuze "zetelkes, vroeger drummen om toch maar met twee op één zetelke te kunnen zitten, nu gade der gewoon naartoe en ge hebt gegarandeerd plek tussen de kindertjes :( :( :( !
Ik vin het super spijtig ma tis er ver mee gedaan, tenzij da ze serieuze veranderingen doen ma die kosten geld hé (en da is wat het bestuur zeker probeert te vermijden)! Ze trekken zelfs den inkom op tot 9 euro!!!!! Verlede week vrijdag stuikten we der toe om 04.30 u, zonder te liegen er stond nog hoop en al 50 man en toch moesten we betalen, sorry hé ma da is echte zakzetterij!!!
Tzijn wreed goeie portiers ma cherry mist Marc, Jean-marie, en Frank maja...
Grtzzzzz
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Sorry, kzie nu pas dat mijne post vol fouten staat ma das door de colère!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Kversta uw frustratie volledig!!!! Z zijn messchien wel aan ht sterven! Twordt dringend tijd voor een 'renovatie'!! En als j naar de boccaccio kijkt, dan zie j dat zoiets perfect mogelijk is (alhoewel the temple voor mij echt niks waard is, ma bhon)!! Cherrymoon moet zowel qua imago als qua gebouw volledig vernieuwen!!! De meeste kennen het nog altijd van de 'hardcore'periode en bezien het als een johnytent!! Het lot ligt in hun handen!! Het kost idd geld, maar ht zal volgens mij toch moeten!! Anders... :cry:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

I THINK I AGREE WITH YOU AT 200%
BUT I DON'T UNDERSTAND ALL YOU SAID :oops: :twisted:
Bram schreef:@ aapje:

Allemaal goe en wel da ze iedereen willen aantrekken...
Maar waar gade naartoe as ge begint met cherry dating???!!!
Komaan jong asek da lag, ik schaamde mij in hun plek!!!!
Zo een ferme club met zo'n reputatie gaat effe samenwerken met Ingeborg?!
Nee da was erover!
Nu schaffen ze plotseling alle kaartjes af??? Tot voor kort moest een vriending van mij haar uiterste best doen om Golden member kaarten te verkopen en nu dada...
Nee echt volgens mij zijn ze bezig aan hun laatste stuiptrekkingen voor ze sterven :( :( :( ! Als zelfs het personeel het al zegt!
Nog een voorbeeld; de fameuze "zetelkes, vroeger drummen om toch maar met twee op één zetelke te kunnen zitten, nu gade der gewoon naartoe en ge hebt gegarandeerd plek tussen de kindertjes :( :( :( !
Ik vin het super spijtig ma tis er ver mee gedaan, tenzij da ze serieuze veranderingen doen ma die kosten geld hé (en da is wat het bestuur zeker probeert te vermijden)! Ze trekken zelfs den inkom op tot 9 euro!!!!! Verlede week vrijdag stuikten we der toe om 04.30 u, zonder te liegen er stond nog hoop en al 50 man en toch moesten we betalen, sorry hé ma da is echte zakzetterij!!!
Tzijn wreed goeie portiers ma cherry mist Marc, Jean-marie, en Frank maja...
Grtzzzzz
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Het Cherry management is idd wel :roll: . Een paar jaar terug met die retro parties, het was er zo druk dat iedereen met z'n bezwete rug tegen elkaar stond geplakt, alle spiegels waren zeiknat. En ze lieten het volk maar binnen, leg uw geld maar neer....

Als ge nu al 9 EUR moet neertellen :roll: . 't is het allemaal ni waard, alhoewel ik respect heb voor DJ Youri...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Krizzz

Bericht door Krizzz »

poehaaaaa schreef:Het Cherry management is idd wel :roll: . Een paar jaar terug met die retro parties, het was er zo druk dat iedereen met z'n bezwete rug tegen elkaar stond geplakt, alle spiegels waren zeiknat. En ze lieten het volk maar binnen, leg uw geld maar neer....

Als ge nu al 9 EUR moet neertellen :roll: . 't is het allemaal ni waard, alhoewel ik respect heb voor DJ Youri...
Daar geef ik u volledig gelijk in, met die retro celebrations is er in de 1ste zaal zoveel volk dat het al een serieuze opdracht is om tot aan den toog te geraken. En da is zeker ambetant voor zo een dorstig iemand als mij :D .
Soms moeten ze kunnen zeggen dat het kot vol is...
Anders geeft ge u geld toch maar uit om bij den hoop bijgedrukt te worden :?
Maarja clubs zijn niet gemaakt om een mens te plezieren :roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

en tis pas vanaf da Ghost daar weg is da het in stijgende lijn bergaf is beginnen gaan! De CCC zijn een prachtig concept maar zo veel volk komt er nu ook niet meer op af, Illusion is ook zo een topclub uit de gouden tijd maar die zijn volledig de platte kant op gegaan, cherry heeft nog een tijdje getreuzeld en dat heeft hen nu bijne de kop gekost.

De enige kans om de cherry er bovenop te helpen is door enkele sterke residents aan te nemen, ik denk hierbij meteen aan Zolex en Franky Jones.

+ veeeeeel promotie, want meer en meer winnen de platte jump en groove koten (cafees?) het van de respectabele clubs
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Idd cherry zou beter zijn deuren voor een paar maand dicht doen en nieuwe residents aantrekken
Genoeg jeugdig talent dat staat te trappelen
Ben vorige week naar dat nieuw spel geweest naast cherry: de Replay(ex pacha) en het beviel mij daar wel.Na 5 uur ben ik dan is naar de cherry geweest (gratis entree) en het suckte daar echt wel.
Sandy doet haar best wel maar tis niet hetzelfde meer
En Mike thopson (alias mieke) draait er meer nevest dan goed.
Als cherry al met namen als "Da boy tommy" afkomt dan kan ik alleen maar concluderen.....CHERRY IS LAAG GEVALLEN

En daarenboven vragen ze nu al € 9 ....id ge leest het goed € 9

Volgens mij is cherry aan een nieuw beleid toe met nieuw concept en residents

Thats all folks :wink:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Idd, de cherry eens paar maand sluiten, binnen volledig vernieuwen.

En enkele nieuwe concepten aanroepen, want toen ik er overlaatst geweest ben was de dansvloer om 3 uur al leeg!!!!!!!!!!!
Richman

Bericht door Richman »

Had er geen flauw idee van hoe slecht het is geteld met de Cherry, komaan zeg een club van da kaliber!

:shock:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

heb ik niet ergens gehoord of gelezen dat cherry volledige restyling krijgt binnenkort (dacht op jim tv - going out of zo)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

yep, youri vertelde me dat ht voor in de zomermaanden zal zijn!! Niet slecht gezien, want dan zijn r toch veel op reis!! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten