Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en alain faber ontslagen...waar zijn ze daar eigenlijk mee bezig :roll:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Yep, kheb da ook geleze, Alain Faber, een vaste waarde in de Cherrymoon...ligt gwoon buiten :? :? :?
Twordt echt dringend tijd da z effe sluite en d hele boel vernieuwen!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

misschien da ik wel nog eens ga kijken met ccc in mei
iemand al iets van gehoord?
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Alain Faber deruit... :evil:
Volgens mij scheelt er daar wel iets zenne...
Den tijd da Cherry ga veranderen in een dancing gelyk The Oh! is ni ver meer af...
zie maar den 13de mei met "Zyndrome" met in de line-up niemand minder dan Greg C, Ruthless, DJ Pedroh ea :roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik geef de scene nog 2 jaar, dan is alles om zeep
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

bij zyndrome is cherry afgehuurd dit gaat niet van cherry zelf uit
moet wel zeggen dat dit toch al veel zegt, ze kunnen wel grote namen als luna en pavo laten kome (wat ik ook goed vind) maar eigen residents hebben geen plaats meer :roll:
na het duo youri-ghost ook alain-mike gescheiden :cry:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

catastrophe :? :cry:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:cherry moon opende zijn deuren in 91,toen oa boccaccio zwaar furore maakte samen met balmoral,ze vormden de "gentse driehoek"
uitbaters waren en zijn nog steeds rudy en patrick
cherry was open op vrijdag en zaterdag met dj's fly en teecee denk ik,muziek was toen zeer bonzai gericht,in die periode ben ik nooit geweest
tot in 94 verschillende razzia's de clubs deden sluiten(globe,balmoral,boccaccio,cherry...)
cherry heropende datzelfde jaar nog en toen begon het;op een bepaald moment waren de feestdagen donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag en dinsdag :shock: met als dj's stefaan(t-quest),yves deruyter en franky kloeck.verschillende organiseerden hun fuiven in cm zoals kaos,teknoville...en massa's guest dj's(binnen-en buitenland)deden cherry moon aan!
da was volgens mij het hoogtepunt, tot yves deruyter en kloeck ontslagen werden en nieuwe resident youri en dave davis werden,ook super trouwens
deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)hardtrance en techno was nog steeds hun motto,later rond 99 ook nog trouwens toen davis vertrok en ghost in de plaats kwam
toen ben ik nie zo veel meer geweest mede door het veranderen van mentaliteit daar
tja en het vervolg ken je wel zeker...
wel nog 1 ding;chapeau voor hun ccc concept :) keep goin'
heu niet vergeten te zeggen als ik er uitging in de jaren 91 dat mike thomson er draaide, er werd muziek gespeeld zoals de hits dirty cash enzo en de keet was open tot 10uur in de ochtend, tot de eerste razia er was dan werd het 8 uur en zo met de jaren werd het sluitinguur naar 6 uur gebracht, er hebben veel dj's gedraaid en werd er van alles geprobeerd qwa stijlen enzo maar de beste keet is en was den bocca in die jaren :wink:
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

I AGREE :)
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

naar het schijnt echt nie veel volk met de after van mayday zaterdag morgen...jammer
iemand kevin gaan aanschouwen?ik had graag gegaan maar was nie echt meer in staat om te gaan na moby in leuven :oops:
moby was fenomenaal trouwens :shock:
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Mayday afterparty was idd nie al te veel volk ma zaaaaaaaaaaaaalig gewoon, lang geleden dak mij zo goe gehad hem, krijg nog kippevel asek terugdenk aan de muziek, brrrrrrrrr!
Jip alain faber eruit, wegens financiële redenen!!! Pffffffff.
Der wordt wel gefluisterd dat er iemand (ne dj naart schijnt) zich gratis zou aangeboden hebben aan het "bestuur" van cherry moon, waar zijde dan mee bezig???!!!
Mike staat er trouwens maar triestig bij de laatsten tijd, ok hij heeft altij wel iets over hem gehad ma kem echt super veel compasie met hem, zo lang samen gedraaid en dan helemaal alleen achter zijn draaitafel...
Die twee waren samen da max, vooral verlede jaar op cherry beach, ongeloofelijk, maja...
Kzeg het al langer ma kdenk da cherry moon binnekort wel eens echt een legendarische club kan worden... als ze de deuren moet sluiten.
De zaterdag na mayday was trouwens ook weer eens nen dikke flop!
Ma toch kannek het nie laten om bijna elk weekend eens langs mijn weekendverblijf te passeren, triestig om het zo te zien verkrotten...
Hopelijk gebeurt er een mirakel ma zo kant niemeer hoor.
Iemand trouwens de flyere van da jump eventjen gezien??
Weeral eens Da Boy Tommy als guest dj???? Waar zijn we weeral mee bezig...

Genoeg mijn hart gestort, hopelijk zaag ek nie te neig...
Grtzzzz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nee ge zaagt niet ze, iedereen vind het even erg!
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 okt 2005, 09:08
Locatie: Kv.Mechelen

XerXoX

Bericht door XerXoX »

[quote="cloud"]cherry moon opende zijn deuren in 91,toen oa boccaccio zwaar furore maakte samen met balmoral,ze vormden de "gentse driehoek"
uitbaters waren en zijn nog steeds rudy en patrick
cherry was open op vrijdag en zaterdag met dj's fly en teecee denk ik,muziek was toen zeer bonzai gericht,in die periode ben ik nooit geweest
tot in 94 verschillende razzia's de clubs deden sluiten(globe,balmoral,boccaccio,cherry...)
cherry heropende datzelfde jaar nog en toen begon het;op een bepaald moment waren de feestdagen donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag en dinsdag :shock: met als dj's stefaan(t-quest),yves deruyter en franky kloeck.verschillende organiseerden hun fuiven in cm zoals kaos,teknoville...en massa's guest dj's(binnen-en buitenland)deden cherry moon aan!
da was volgens mij het hoogtepunt, tot yves deruyter en kloeck ontslagen werden en nieuwe resident youri en dave davis werden,ook super trouwens
deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)hardtrance en techno was nog steeds hun motto,later rond 99 ook nog trouwens toen davis vertrok en ghost in de plaats kwam
toen ben ik nie zo veel meer geweest mede door het veranderen van mentaliteit daar
tja en het vervolg ken je wel zeker...
wel nog 1 ding;chapeau voor hun ccc concept :) keep goin'[/quot]

De beste periode was juist voor de sluiting dus voor 94(was den tijd dat er meer volk op de parking in de auto's zaten dan binnen ,dan is effe naar die auto neusje poedere babbel kickje terug naar binnen ', ik heb daar weekends gehad dat ik meer in onze auto zat dan in cherry zelf, een heel goede tijd toen) en toen draaide yves en den kloeck der ook heb hier een heel verzameling van cassette ligge van de the fly ,yves en den kloeck ,zolex oek trouwens allemaal tussen 91 -94 .

Ik weet dit nog goed want na de sluiting van de cherry zen welle allemaal naar planet hardcore gegaan (resident tofke , franky jones ,dave davis....bangelijke keet , ook gesloten na een zware vechtpartij..

OMdat wij van mechelen zijn hebben we dan illusion ondekt die zich volledig op het house gebeuren hadden gestort (resdents toen kevin(balmoral, tofke ) en ja toen ging carat ope en spel was compleet ......

Je kan van mijn webspace een cassete dl als je wilt deze ---> Franky_Kloek_Cherrymoon_03_07_93

je weet doel opslagen als ... :-) :roll:
Laatst gewijzigd door XerXoX op 27 jan 2007, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: XerXoX

Bericht door poehaaaaa »

XerXoX schreef: http://users.telenet.be/xerxox.be/Image's/Muziek/ je weet doel opslagen als ... :-) :roll:
welkom :D

links nr sets horen hier: http://members.lycos.nl/retroactive/
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:oops: :roll:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast