Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Kheb zeker niks tegen cherry, integendeel er gaat bijna geen weekend voorbij dak er geweest ben, al ist gewoon ies langsgaan in de morgen.
Vroeger konde int vroeg nog ies langsgaan om iedereen hallo te zeggen maar nu... der is gewoon geen kat meer!!!
En de foyer, ja ok leuke zaal maar tis altijd wel iets de laatsten tijd, of der is geen volk (ja 5 man ofzo) of tis weeral ies dezelfde muziek.
De grote zaal: met pijn in het hart zeg ik Johny-Style!!!
Pffffffff kmoet er ver van blijten maja.
Maar toch iets positief, ze hebben overt laatst al een beetje vernieuwd hé, de vloer???!!!
Da zou nu het laatste zijn dak zou vernieuwen, ge ziet het al niemeer, der waren zoveel meer belangrijke dingen om te vernieuwen maar nee wa kiezen ze... de vloer?! :?
See joe soen in de sjerrie moen???
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

Exactly :mrgreen:

I'm sometimes very angry cause with a translator on the web it's difficult to understand correctly
and i would like to contribute more on this one :?

But in this case i feel what you explained and it's what
i saw @ last party i did for Retro Easter 8)

Definitly i went there for the music and the club i love but
each time i said myself that it is the last time
And anyway i go there again with and only a big selection of the event
not every week like before

differently i watched more the lightshow they done cause it's a spectacle
and i hope it's the thing which cannot desepear !! .......... :roll:

Bram schreef:Kheb zeker niks tegen cherry, integendeel er gaat bijna geen weekend voorbij dak er geweest ben, al ist gewoon ies langsgaan in de morgen.
Vroeger konde int vroeg nog ies langsgaan om iedereen hallo te zeggen maar nu... der is gewoon geen kat meer!!!
En de foyer, ja ok leuke zaal maar tis altijd wel iets de laatsten tijd, of der is geen volk (ja 5 man ofzo) of tis weeral ies dezelfde muziek.
De grote zaal: met pijn in het hart zeg ik Johny-Style!!!
Pffffffff kmoet er ver van blijten maja.
Maar toch iets positief, ze hebben overt laatst al een beetje vernieuwd hé, de vloer???!!!
Da zou nu het laatste zijn dak zou vernieuwen, ge ziet het al niemeer, der waren zoveel meer belangrijke dingen om te vernieuwen maar nee wa kiezen ze... de vloer?! :?
See joe soen in de sjerrie moen???
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

There was a Ghoststlye party on the 26 of march in wieze The cherry had to close @ 02h00 or a bit later there was absolutely nobody there! That's very sad for such a big club!

:cry:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Meende gij dat nu BOUNCER? Serieus of wa?

Amai amai, ik kan het bijna ni geloven man. Da is straffe koffie! :?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

eigenlijk is dit een reactie op de eerste pagina van deze topic maar allé kom:

ik ging daar vanaf de zomer van '92 (na de sluiting van de 55) tot maart/april '93 elk weekend en vond dat vré goe, 't was namelijk zo dat er in den bocca op zaterdag geen fluit meer te beleven viel, enkel de zondag en de maandag waren daar echt de moeite. Dus zat iedereen in de CM op zaterdag en met momenten kwam daar best geflipt volk op af (ooit een bende volledig in 't zwart met zwarte ballonnen en met hondebanden rond hunne nek en die kropen op handen en voeten over de dansvloer terwijl er enen met nen leiband hen rondleidde, lachen!!) :D

Op een dinsdagmorgen (dat was een after van de Bocca) ben ik er ook een keer geweest. Een compleet gestoorde zot genaamd Chico hield dat open: ge kon die herkennen aan 't feit dat hij bijna geen tanden meer had en een zijn haar was enkel een roze tjoep vanvoor op zijne kop, die liep ook altijd in de Balmoral (tot aan de sluiting in 93; daarna niet meer geloof ik, ze hebben hem waarschijnlijk moeten binnensteken :? ) Btw, van de oudere garde hier, moet er toch wel iemand zijn die weet wie ik bedoel??

Soit, CM, toen ik wat later de Villa leerde kennen, was de keuze rap gemaakt, dat was een wereld van verschil... op alle vlak!!

ben nog een paar keer geweest daarna, onder andere op die Technoville parties en één keer

Toen ik in CM zat at was in de tijd van Nonkel Frans op Radio SIS, zegt er dat nog iemand iets?? En van "Behind the beat" op SIS de zondagavond met Stefaan (aka T-Quest aka Dr Lectroluv): dat was STEENGOEIE muziek...
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:oops: Translate
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Op een dinsdagmorgen (dat was een after van de Bocca) ben ik er ook een keer geweest. Een compleet gestoorde zot genaamd Chico hield dat open: ge kon die herkennen aan 't feit dat hij bijna geen tanden meer had en een zijn haar was enkel een roze tjoep vanvoor op zijne kop, die liep ook altijd in de Balmoral (tot aan de sluiting in 93; daarna niet meer geloof ik, ze hebben hem waarschijnlijk moeten binnensteken ) Btw, van de oudere garde hier, moet er toch wel iemand zijn die weet wie ik bedoel??

Ik heb het hier over hem al gehad in topic over Globe of balmoral!

Vetzak mzet rode hanekam compleet zot als een achterdeur!

Really fucked up bitch!

http://www.legendaryclubs.be/forum/viewtopic.php?t=141
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
AJ

Bericht door AJ »

B.O.U.N.C.E.R. schreef:There was a Ghoststlye party on the 26 of march in wieze The cherry had to close @ 02h00 or a bit later there was absolutely nobody there! That's very sad for such a big club!

:cry:
Wtf :shock: ? Is da echt ofwa?gewoon niemand meer ofwa?
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

They wouldn't have to fire Ghost :(
AJ schreef:
B.O.U.N.C.E.R. schreef:There was a Ghoststlye party on the 26 of march in wieze The cherry had to close @ 02h00 or a bit later there was absolutely nobody there! That's very sad for such a big club!

:cry:
Wtf :shock: ? Is da echt ofwa?gewoon niemand meer ofwa?
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

triestig om aan te zien da cherry volledig kapot aan het gaan is,ik ga nu en dan nog eens met ccc en ik hoop echt da het nog goe komt daar in lokeren 8)
ivm diene chico;ik heb ooit ene keer met den dien in mijn auto gezeten denk ik(als het dien was) awel he...nooit meer...compleet gestoord :o
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

volgens mij is cherry ni echt aant kapot gaan ze zen gewoon sinds da ghost weg is aant zoeken naar nen goei stijl
want op speciale avonden lijk luna vant weekend en retro's enzu komt der nog wel volk , het is gewoon op nen gewone zaterdag dan ze geen volk meer trekke
ze hebben volgens mij gewoon nood aan een sterke resident en alle respect ma das sandy toch wel niet :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Der Hardstieler schreef:volgens mij is cherry ni echt aant kapot gaan ze zen gewoon sinds da ghost weg is aant zoeken naar nen goei stijl
want op speciale avonden lijk luna vant weekend en retro's enzu komt der nog wel volk , het is gewoon op nen gewone zaterdag dan ze geen volk meer trekke
ze hebben volgens mij gewoon nood aan een sterke resident en alle respect ma das sandy toch wel niet :roll:
Tja daarin geef ik je gelijk hoor ik zie hetzelfde gebeuren met andere clubs 2 jaar geleden zat er in de h2o geen kat meer (btw dj Ghost draait er nu op vrijdag, altijd volle bak met hem!) dna is er een dj wissel gekomen heeft lang geduurd maar de zak heeft zijn publiek 'gevonden' voor de zaterdag!

Dit gebeurt in vele Belgische clubs hoor als er iets te doen dan komt de massa wel!

Misschien moet de chery beginnen werken met maandelijkse internationale residents om zo volk aan te trekken en een ijzersterke resident(s) om zo de continuïteit te garanderen want zoals het er nu voor staat heeft de cherry allesbehalve goede naam, ik hoor ik zeg wel ik hoor dat het een echt kinderkot geworden is!

:shock: :shock:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Volgens de laatste geruchten (dj en personeel) gaat cherrymoon heel de maand augustus sluiten en ingrijpende veranderingen aanbrengen!! Ik hoop dat dit r voor zal zorge dat r wa meer volk komt, want d laatste maande is ht toch maar poverkes gweest...Een nieuwe club en hopelijk een nieuw imago, da zou goed zijn vr cherrymoon!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Okee dat is niet slecht maar zouden ze eerst niet beter ne deftige resident aantrekken of zal dit gebeuren na de verbouwingen!

Info please!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Josjie

Bericht door Josjie »

heb een topic gestart met een mail in over birthday bubbles die ik juist gehad heb van de cherry, je moet eens kijken naar het aantal personen die men nu mag meenemen... Ze beginnnen wanhopig te worden

http://www.legendaryclubs.be/forum/viewtopic.php?t=939
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast