foto's interieur

Het forum van Barocci in Zundert
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

foto's interieur

Bericht door Bams »

Jawel, het oude interieur is nog enigzins herkenbaar, maar laat je niet afleiden!

http://www.club-privilege.nl/rondleiding.htm#
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

remember activy :lol: ook ne tettenbar dus :lol:
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

De drankjes zullen daar intussen ook wel stevig in prijs gestegen zijn!! :roll:
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Nadat Barocci Zundert gesloten was hebben ze volgens mij ook wel 'ns in Belgie een Barocci geopend. (volgens mij liep da toen toch nie zo als in Zundert) :?: :?: Zeker weten doe ik het niet, misschien ben ik wel in de war met 'n andere tent :roll:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Hoi Bams,
Kan je mij die foto van de Barocci bezorgen die onlangs op deze site stond.
Ik ben nog niet zolang lid hier en ik heb veel gemist van foto's.
Indien iemand foto's heeft van deze club, kan iemand die mij bezorgen a.u.b :?:
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

AnnaTraXa schreef:Hoi Bams,
Kan je mij die foto van de Barocci bezorgen die onlangs op deze site stond.
Ik ben nog niet zolang lid hier en ik heb veel gemist van foto's.
Indien iemand foto's heeft van deze club, kan iemand die mij bezorgen a.u.b :?:
Als je nog foto's hebt gevonden van de Barocci hou ik me zeer aanbevolen. Het blijft toch wel een beetje m'n lieveling, die heerlijke tent!

Een vriendin van me waar ik vroeger ieder weekeinde mee in de Barocci en Globe was, liep altijd rond met een camera. Ik zal haar eens vragen wat foto's op te duiken en in te scannen.
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

damon schreef: Een vriendin van me waar ik vroeger ieder weekeinde mee in de Barocci en Globe was, liep altijd rond met een camera. Ik zal haar eens vragen wat foto's op te duiken en in te scannen.
Jaja, doen!
Zoveel dingen zijn hier de revue nu ook weer nie gepasseerd eh van die zaken.
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Ik heb haar van de week enkele malen gebeld maar geen gehoor... Misschien wil ze niet herrinerd worden aan de roerige nachten in de Barocci...? Ik zal het nog even proberen en zo lang aan haar hoofd jengelen dat ze wel over de brug komt met de feauteaux
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

damon schreef:Ik heb haar van de week enkele malen gebeld maar geen gehoor... Misschien wil ze niet herrinerd worden aan de roerige nachten in de Barocci...? Ik zal het nog even proberen en zo lang aan haar hoofd jengelen dat ze wel over de brug komt met de feauteaux
En al gelukt?
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Neeeeeee!!! Ik baal echt, wil ze zelf ook weer zien...ga d'r NU bellen!
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Nadat Barocci Zundert gesloten was hebben ze volgens mij ook wel 'ns in Belgie een Barocci geopend. (volgens mij liep da toen toch nie zo als in Zundert) Zeker weten doe ik het niet, misschien ben ik wel in de war met 'n andere tent
Oe,oe,ow: ik krijg los ne flashback!!!!!
Ze hebben Barocci ooit terug willen openen in België nml in St.-Lenaerts(op de vroegere locatie van de hardcore-tent KOZMOZ in de Noorderkempen in de buurt van Brecht). Ik wou daar mè 'n paar maten henne gaan, maaaaar de keet is zelfs nooit open gegaan bij mijn weten!!!
Er was iets ni in orde met een vergunning ofzo...
Ik vermoed dat de gemeente zelfs de "smurfen" opgetrommeld had om de opening te verhinderen, want de toegangsweg was gelijk versperd!!!
Wij besloten dan om verder te rijden naar CherryMoon...
Ik moet de juiste datum 'ns ne keer navragen aan ne maat. Hij zal die nog wel weten want ze hebben hem toen voor den tweede keer opgepakt voor :shock: :wink:

datum nagevraagd en 't zou 11 of 18 september 1999 geweest zijn!
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

klopt, da was denk ik in '96 of 97!
Er waren al volle bak reclames op de radio dat Barocci weer open zou gaan maar dan op Belgisch grondgebied (dacht idd dat het in die regio was ja) het is er alleen nooit van gekomen of het moet misschien maar 1 avond open geweest zijn ofzo!!
Barocci in Zundert is trouwens tussentijds ook al eens gesloten geweest!
Hij moest van de gemeente sluiten in 1993 (er was een oorlog bezig tussen de gemeente en de baas van Barocci vanwege drugs en overlast) en hij ging weer open in 1995!
De naam moest veranderd worden, de discotheek mocht niet meer de naam "Mega house temple Barocci"voeren, dus na de heropening heette het "Mega dance theatre Barocci"!
De muziek was ook verander, en ze draaiden er nu meer Mellow & Trance
Ben er in '95 nog een paar maal geweest maar het was niet meer dezelfde tent als eerst (komt volgens mij ook doordat ClubX zich inmiddels had gevestigd binnen een straal van een paar kilometer)
In ieder geval toch jammer!!
Heb aan die tent toch goede herinneringen :( :lol: :cry: :evil: :twisted:
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

De "heropening" waar wij naartoe zouden gegaan zijn was in 1999.
Van dat jaartal ben ik vrij zeker, alleen twijfel ik of 't de 11de of de 18de september was...
Misschien dat er dan nog vroeger al eens sprake was van 'n heropening, dat weet ik niet. :wink:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

grappig lees op de forum dat de vrijdag 1st vol zat en daarna de zaterdag klopt ni vrijdag draaide eerst danny vanwouwe zaterdag zat toen al behoorlijk vol maar de vrijdag bleef steken hebben dan yves uit de globe gaan halen en is daarna gebeterd draaide toen alleen van 10 tot 15 pas later yves gevraag om mee te spelen op zat omdat ik zondag ook moest draaien in barocci
heb toen wel Dave uit de TGV gaan halen als warming up ik begon om 01u
pas na het feestje van MTV is Barocci losgelopen had daar wel niets met te maken maar zij hadden dringend een andere locatie nodig en hebben toen vanuit Barocci uitgezonden wa bangelijke party de week daarna meteen 2000 bezoekers en ik maar draaien had bijna geen house toen
de eerste nacht waren er 140 mensen toen ik kwam draaien Erik van de molen in katelijne waver had het klaargespeeld in 6 weken de boel kapot te draaien bijna niemand weet dat men daar ook nog Rob de Nijs gedraaid heeft.
GRtjs B-fficient alias Dj Bart Barocci als ik het ni weet wie dan wel
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

b-fficient schreef:grappig lees op de forum dat de vrijdag 1st vol zat en daarna de zaterdag klopt ni vrijdag draaide eerst danny vanwouwe zaterdag zat toen al behoorlijk vol maar de vrijdag bleef steken hebben dan yves uit de globe gaan halen en is daarna gebeterd draaide toen alleen van 10 tot 15 pas later yves gevraag om mee te spelen op zat omdat ik zondag ook moest draaien in barocci
heb toen wel Dave uit de TGV gaan halen als warming up ik begon om 01u
pas na het feestje van MTV is Barocci losgelopen had daar wel niets met te maken maar zij hadden dringend een andere locatie nodig en hebben toen vanuit Barocci uitgezonden wa bangelijke party de week daarna meteen 2000 bezoekers en ik maar draaien had bijna geen house toen
de eerste nacht waren er 140 mensen toen ik kwam draaien Erik van de molen in katelijne waver had het klaargespeeld in 6 weken de boel kapot te draaien bijna niemand weet dat men daar ook nog Rob de Nijs gedraaid heeft.
GRtjs B-fficient alias Dj Bart Barocci als ik het ni weet wie dan wel
Haha Welkom Bart op het lc forum, tast maar diep in jouw geheugen zodat we nog meer te weten komen, hetgeen je mij al verteld heb is al ongeloofelijk, bedankt alvast !

goeie tip he van mijn om een snaar dit forum te kijken ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten